Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 12/2/2016 - Week 6, dag 3 (B)
    BP
    3x5 20 kg
    1x3 25 kg
    1x2 35 kg
    2x5 40 kg
    1x4 40 kg
    Moest de stang vanaf m'n buik van me af rollen, 5e rep was een te grote grinder, moment of shame

BOR
    3x5 15 kg
    1x3 20 kg
    1x2 25 kg
    3x5 35 kg
    Traps voelde wat pijnlijk aan

Deadlift
    2x5 30 kg
    1x3 45 kg
    1x2 65 kg
    1x3 80 kg
    Huilen dit... Merk dat ik deze hele week al niet lekker herstel. Heb gewoon de hele week door spierpijn. Quads, glutes, back vooral heel erg. Was ook te merken, deed gewoon pijn aan m'n spieren, dus maar niet doorgegaan.

Glute bridge
    3x8 40 kg
    Dit heeft misschien zelfs de spierpijn in glutes wat verminderd

Bicep curl ss Rolling triceps extension
    3x8 7 kg per kant

HIIT
    Na 1x gestopt, moest weg en had gewoon "pijn".

---

Beetje kak training, best wel balen. Training was voor het avondeten. Voelde me niet zwak, zoals vorige week, maar zoals ik hierboven beschrijf. Afgelopen week amper gemeten en gewogen. Geen tijd voor gehad in de ochtend, morgen even doen. In de spiegel zie ik niet veel progressie meer dus zal even kijken of het op foto's te zien is. Voeding is nog steeds prima vol te houden. Neem wel standaard bij de lunch een tomaat, voor net die extra vulling & soms wat groente extra als ik toch trek krijg.
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
      12/2/2016 - Week 6, dag 3 (B)
      BP
      3x5 20 kg
      1x3 25 kg
      1x2 35 kg
      2x5 40 kg
      1x4 40 kg
      Moest de stang vanaf m'n buik van me af rollen, 5e rep was een te grote grinder, moment of shame

BOR
      3x5 15 kg
      1x3 20 kg
      1x2 25 kg
      3x5 35 kg
      Traps voelde wat pijnlijk aan

Deadlift
      2x5 30 kg
      1x3 45 kg
      1x2 65 kg
      1x3 80 kg
      Huilen dit... Merk dat ik deze hele week al niet lekker herstel. Heb gewoon de hele week door spierpijn. Quads, glutes, back vooral heel erg. Was ook te merken, deed gewoon pijn aan m'n spieren, dus maar niet doorgegaan.

Glute bridge
      3x8 40 kg
      Dit heeft misschien zelfs de spierpijn in glutes wat verminderd

Bicep curl ss Rolling triceps extension
      3x8 7 kg per kant

HIIT
      Na 1x gestopt, moest weg en had gewoon "pijn".

---

Beetje kak training, best wel balen. Training was voor het avondeten. Voelde me niet zwak, zoals vorige week, maar zoals ik hierboven beschrijf. Afgelopen week amper gemeten en gewogen. Geen tijd voor gehad in de ochtend, morgen even doen. In de spiegel zie ik niet veel progressie meer dus zal even kijken of het op foto's te zien is. Voeding is nog steeds prima vol te houden. Neem wel standaard bij de lunch een tomaat, voor net die extra vulling & soms wat groente extra als ik toch trek krijg.

hoe is dat een moment of shame? je had ook lekker veilig een minder gewicht kunnen doen das veel erger
      Mangs wa, aait nich

Comment

• zoals Flabbert zegt af en toe gewoon tot het "gaatje" gaan en ja met de bp klapt ie helaas op de borst. Is mss niet te vaak aan te raden, maar ik hou wel van grenzen verleggen.
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Inderdaad niks om je voor te schamen. Hoort erbij, trots zijn dat je het toch geprobeerd hebt.

Comment

• Daar hebben jullie gelijk in. Is ook mooi dat me dat zonder teveel moeite lukt, beperkt het me ook niet in m'n trainingen

Metingen gaan over vandaag.
            Gewicht: 63.9 kg (-0.5 sinds 4/2)
            Taille: 65 cm (-1.5 sinds 4/2)
            Heup: 84.5 cm (-0.5 sinds 4/2)
            Last edited by ProudPizza; 23-12-2016, 23:31.
            ~Fran Lebowitz

Comment

• Als dit komende week nog aan de orde is moet het volume van je trainingen omlaag. Dus dan moet er wat aanloopsetjes weggemoffeld worden.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                Als dit komende week nog aan de orde is moet het volume van je trainingen omlaag. Dus dan moet er wat aanloopsetjes weggemoffeld worden.
                Duidelijk. Ik ga het aankijken denk dat ik morgen of begin vd week even een refeed/cheat/whatever wil inlassen. Hoop dat dat mentaal ook even een boost geeft want afgelopen week zoog
                ~Fran Lebowitz

Comment

• De foto's zien er anders prima uit! Op de goede weg lijkt mij...

Comment

• Lekker bezig hoor Tara! Taille 1,5cm minder en gewicht maar een halve kg. Dat zijn de metingen die je wilt hebben!
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Ziet er goed uit!! Keep on going

Comment

• Bedankt mannen! Cijfers zeggen wel veel goeds inderdaad vind het alleen zelf jammer dat ik niet meer dat verschil zie zoals het in het begin ging in de spiegel/foto's
                        ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
                          Bedankt mannen! Cijfers zeggen wel veel goeds inderdaad vind het alleen zelf jammer dat ik niet meer dat verschil zie zoals het in het begin ging in de spiegel/foto's
                          Dat is altijd zo , in het begin gaat het zo snel en zonder al te veel moeite.
                          Daarna doe je meer moeite en krijg je er minder voor (haha) heeft iedereen hier wel meegemaakt

Comment

• Originally posted by Killit View Post
                            Dat is altijd zo , in het begin gaat het zo snel en zonder al te veel moeite.
                            Daarna doe je meer moeite en krijg je er minder voor (haha) heeft iedereen hier wel meegemaakt
                            Klopt
                            ~Fran Lebowitz

Comment

• Lekkerding.

Gaat goed hoor.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                                Lekkerding.

Gaat goed hoor.
                                Thanku!

---

Imgur: The most awesome images on the Internet
                                Gaat toch beter dan dat ik in m'n hoofd heb
                                ~Fran Lebowitz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X