Training van vandaag verschuif ik naar morgen. En dan die van vrijdag waarschijnlijk naar zaterdag. Ben erg moe van m'n minor en val bijna in slaap achter m'n laptop, terwijl ik nog zelfstudies moet (wil) maken. Plus dat lange reizen (3,5uur) per dag is echt weer even wennen merk ik.
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by Hansi View PostHet leven van een student gaat niet over rozen .
Goed om te lezen dat je iig wat balans zoekt. Je kan ook lekker doorbuffelen maar dat gaat dan waarschijnlijk ten koste van je training/studie of nog erger van jezelf....
Daar heb je helemaal gelijk in. Vind dat nu wel belangrijk, balans proberen te zoeken. Trainingen komen er toch wel. Het is voor mij alleen soms wat lastig iets aan de kant te schuiven als ik me er op verheugd had (ik verheug me vaak 's ochtends al op het trainen), dat vind ik alleen jammer.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostStudie gaat (helaas) voor! Rot dat je zo ver moet reizen. Waar studeer je ook alweer? Amsterdam?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Iguana View Post@Fitnessecto is stiekem een beetje verliefd op Tara en ziet haar nu als zijn onbereikbare muze?
8/9/2016 - Dag 2, week 4 (B)
BP paused
1x10 20 kg
1x3 25 kg foutje, moest 30 zijn
1x2 37.5 kg
1x2 44.75 kg...
Met aan 1 kant 11.25 en de ander 13.75 :')
1x5 42.5 kg (VPR)
1x4 42.5 kg
1x3 42.5 kg
Kracht was op en wellicht dat dat 2x drukken met verschillend gewicht me vermoeid heeft. Had wellicht niet goed doorgegeven aan m'n buddy dat ze de 2.5kg er vanaf moest halen. Kan gebeuren.
BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
2x5 40 kg
1x7 40 (VPR)
Geen eens echt gecheat, happy me!
DL (week 3)
2x5 30
1x3 50
1x2 75
4x2 90 kg
Set 3, rep 2 ging minder lekker... Techniek liet wat te wensen over.
Geheel zonder straps, wat best een uitdaging was met dit gewicht en de warmte (zweethanden).
Glute bridge
3x5 70 kg
Bicep curl ss rolling tricep extension
3x8 + 2x8 8 kg per kant
Pijntje in linker tricep, wellicht door benchfout.
Training is al van een aantal uur geleden. Goede trainingFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by emielos View PostEcto'tje heeft wel gelijk. Groningen is heel gezellig om te wonen. Helemaal als je ook nog 2 fijne jongemannen vlak bij je hebt wonen
Groningen is wel hometown van noisi-jaaa.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHehehehe
Goeie deadliftsessie btw, voelt als progressie?
Originally posted by Mushrambo View PostAnders komen ze wel bij jou wonen joh
Respect voor je zweethand-deadlift. Ik baal er al van als ik mijn magnesium niet mee heb tijdens een LB sessie.
Hehe thanks! Kan ik me voorstellen, niks vervelender dan echt gripverlies hebben bij deadlift. Maar wil toch zoveel mogelijk zonder straps doen als het kan. Heb 2x vloeibaar magnesium gebruikt bij de BasicFit, kreeg ik niet zulke vriendelijke blikken van helaas.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View Post
Hehe thanks! Kan ik me voorstellen, niks vervelender dan echt gripverlies hebben bij deadlift. Maar wil toch zoveel mogelijk zonder straps doen als het kan. Heb 2x vloeibaar magnesium gebruikt bij de BasicFit, kreeg ik niet zulke vriendelijke blikken van helaas.
Haha bij mij zijn ze er ook niet heel blij mee. Ik train meestal 's avonds en de mensen die dan achter de balie zitten heb ik soms weleens een praatje mee. Vertelde ze waarom ik het gebruik en ruim de rommel die ik eventueel maak gewoon op. Nu vinden het niet (meer) zo erg. Maar het blijft natuurlijk een massa sportschool waar denk ik in hun ogen 'extreem' gedrag in bb of pl niet past.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...13 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: