Your kunfu is strong little hawk!
Punani freaky log
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 24 2006,20:01)]Goeie stiff leg deadlift! Hoe doe je deze? Doe je hem met rechte rug en ie**************** gebogen knieƫn, zoals de romanian deadlift?
Doe je de front- en gewone squat full?
Comment
-
net terug van ub:
ruben favoriet(ladderchins ging deze week makkelijker dan vorige week)
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1
volgende week nog een keer deze ladders en daarna gaan we ladders verhogen.
incline bench
8x50kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg( ging wel heel easy)
6x100kg(5x was pr dus happy)
grond presses(nieuwe oefening gedaan vanuit smit. iemand tips wat de doen met de bar als je hem los doet want in de smit vind ik ###. Hij loopt aan dus je kan er zker 10kg bij doen bij deze gewichten
8x60kg
8x90kg
6x100kg(pr)
8x90kg
10x60kg
front mil presses paar seconden stil leggen op boven borst
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x50kg
8x30kg
supersets
cable presh down cable curl
5sets 12hh ff flink oppompen. triceps waren al wat moe (goed teken)
conclusie:ladder ging makkelijker,incline was aardig floor presses was nieuw maar wel lekker.
Comment
-
Hele nette ladderchins!
Als je die floor presses met grote schijven doet kan je er toch gewoon onder gaan liggen? En dan wat matjes onder de schijven zodat de bar net niet je borst raakt. Het zal wat lastig zijn om er dan ondervandaan te komen, maar het is te doen.
Strek je je armen helemaal uit bij die military press?Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 26 2006,16:04)]Hele nette ladderchins!
Als je die floor presses met grote schijven doet kan je er toch gewoon onder gaan liggen? En dan wat matjes onder de schijven zodat de bar net niet je borst raakt. Het zal wat lastig zijn om er dan ondervandaan te komen, maar het is te doen.
Strek je je armen helemaal uit bij die military press?
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 26 2006,19:19)]Je zou dan wat schijven kunnen gebruiken, of 2 houten plankjes als ze die hebben. Of regel 2 telefoonboeken die je in de sportschool achter laat. Er is vast wel wat op te bedenken. Gebruik je creativiteit Ā
Comment
-
lb:
squat
8x60kg
6x110kg
6x140kg
6x160kg
6x165kg
squat 20reps
70kgx20
70kgx20
70x20
70kgx17 haalde het niet
good mornings
10x40kg
8x50kg
8x60kg
8x50kg
10x40kg
hamstringcurls 5sets 8reps
staand barbel kuitheffen
12x60kg
12x80kg
12x100kg
achterelkaar doorgaan
12x100kg
12x80kg
12x60kg
12xstang
zittendkuitheffen 2sets till failure ongeveer 20reps met 20kg.
conclusie:geen bijzonderen training
Comment
-
--------------------------------------------------------------------------------
today wou ik fotos nemen maar me trainingsmaatje was ze digicam vergeten. en k heb geen cam
breed chinnen
8x
8x
8x
8x(zo dsa opzich niet slecht die ladders beginnen vruchten af te werpen)
bor
10x50kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg
8x90lg(ging niet hoger om strikt te blijven )
deadlifts
8x100kg
8x120kg
7x140kg
3x150kg
shrugs iets van 8sets reps geen idee zo veel mogelijk met 70kg. waren dus 15+
hammercurl
12x12kg
8x20kg
8x20kg
12x12kg
incline db curls
12x12kg
12x12kg
12x12kg
12x12kg
conclusieump was giga bij die inclines. ging opzich zwak alleen blij met deadlifts en chins.grts
Comment
-
wat is die bor weer, fuck zeg ik vergeet dat altijd. Die chins vindt ik wel raar dat je dat zo moeilijk kunt, ik doe mijn chins nu met extra gewicht.
De vorige training, die squats, fuck man, dan staan je benen toch in brand,dat moet ik eens proberen
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment