Waarom wordt dit topic continue door anderen gekaapt? Eerst was het Bigpapa, nu is het Kitschy.
Vetpercentage verminderen
Collapse
X
-
Originally posted by Gwendolyn View PostNu morgen ga ik een nieuwe bestelling doen van whey shake, maar ben aan het twijfelen tss de whey delicious van xxl of de whey perfection van body en fitshop.
Nu had ik de whey isloaat van xxl, maar ik moet zeggen die steekt enorm rap tegen!
Wat raden jullie aan?
Comment
-
Nog eens van onder het stof halen.
Sinds 4maand werk ik als merchandiser voor Coca-Cola, vrij intensieve job.
Nu is men vraag, wat kan ik eigenlijk als vervanger nemen voor boterhammen met beleg?
6u: 30gr havermout + 200ml magere melk + 0.5banaan
8u: boterham met beleg
10u: boterham met beleg
12u: boterham met beleg
14u:tussendoortje (koek zonder suiker)
18u: aardappelen, met mager vlees (kip, biefstuk,...) en groenten
19u: soms een stuk fruit
Drank: water + cola zero (1blikje + 1 glas bij avondeten)
Fitness, doe ik momenteel niet meer bij, is gwn niet te combineren met de job.
Comment
-
Ik zou proberen die cola zero toch echt af te schaffen, voor optimaal resultaat. Verder vind ik dat je tussen 12 en 18 slechts 1 koekje eet, en ik zou die koekje vervangen door een blik tonijn of iets, tonijn in water alleen uiteraard.
Brood zit wel goed, zolang 't beleg geen kilo's nutella is. En misschien nog 10 gram brinta erbij en dan 250 ml magere melk.
Verder geen opmerkingen
Comment
-
Originally posted by Gwendolyn View PostNog eens van onder het stof halen.
Sinds 4maand werk ik als merchandiser voor Coca-Cola, vrij intensieve job.
Nu is men vraag, wat kan ik eigenlijk als vervanger nemen voor boterhammen met beleg?
6u: 30gr havermout + 200ml magere melk + 0.5banaan
8u: boterham met beleg
10u: boterham met beleg
12u: boterham met beleg
14u:tussendoortje (koek zonder suiker)
18u: aardappelen, met mager vlees (kip, biefstuk,...) en groenten
19u: soms een stuk fruit
Drank: water + cola zero (1blikje + 1 glas bij avondeten)
Fitness, doe ik momenteel niet meer bij, is gwn niet te combineren met de job.
- Je eet te weinig
- Je sport te weinig
- Je werkt teveel
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Ik eet 6 x per dag en val geen gram af. train 3 x per week zwaar in de gym.
ik weeg nu 76,5 en vet percentage op de weegschaal 18.3 %
Ik eet.
07.00
100 gram havermout met vers geperst fruit
watermeloen, passie fruit, banaan, dragon frute.
10.30
200 gram kipfilet gebakken in kokos olie, 2 gebakken eieren met 5 hete rode peper en 2 teentjes knoflook.
13.30
200 gram gekookte kipfilet, met zo'n 100 gram witte rijst.
16.30
145gram tonijn met 5 peppertjes en 2 teentjes knoflook, 2 gebakken eieren in koks olie.
19.30
200 gram rundvlees gebakken in 1 lepel koks olie, en groente met 2 eireren
22.30
3 eiwit van gekookte eiren en een eetlepel pindakaas.
Wat doe ik verkeerd om geen vet te verbranden, wie weet raad???
Comment
-
Originally posted by Bigpapa View PostIk eet 6 x per dag en val geen gram af. train 3 x per week zwaar in de gym.
ik weeg nu 76,5 en vet percentage op de weegschaal 18.3 %
Ik eet.
07.00
100 gram havermout met vers geperst fruit
watermeloen, passie fruit, banaan, dragon frute.
10.30
200 gram kipfilet gebakken in kokos olie, 2 gebakken eieren met 5 hete rode peper en 2 teentjes knoflook.
13.30
200 gram gekookte kipfilet, met zo'n 100 gram witte rijst.
16.30
145gram tonijn met 5 peppertjes en 2 teentjes knoflook, 2 gebakken eieren in koks olie.
19.30
200 gram rundvlees gebakken in 1 lepel koks olie, en groente met 2 eireren
22.30
3 eiwit van gekookte eiren en een eetlepel pindakaas.
Wat doe ik verkeerd om geen vet te verbranden, wie weet raad???
Wat is je lengte precies?
Verder: Ik zou toch ergens tegen de 80g havermout gaan zitten. Gebakken eieren kun je beter vervangen met gekookte eieren, die nemen namelijk geen vet op. Ook zie ik dat je wel heel erg veel vlees eet, vlees zit vol calorieën en daar moet je mee uitkijken. Eiwit is dan wel erg belangrijk voor de herstelling van spieren, je moet er wel mee uitkijken dat je niet teveel eiwitten binnen krijgt. Dit is namelijk ongunstig voor je bijnierschors. Ik zou trouwens nog wat meer koolhydraten en vetten willen zien. Probeer tegen de 50g cashewnoten of nog beter zelfs; walnoten, binnen te krijgen. Om 22.30 zou ik de maaltijd vervangen door kwark. Magere kwark het liefst. Dit is een bron van traagverterende eiwitten om je de nacht door te brengen, i.t.t. de eiwitten in de gekookte eieren die relatief snel worden opgenomen.
Overigens, maak je niet al te druk over je gewicht. Je traint 3x per week waardoor je spiermassa stijgt. Je vetmassa is echter aan het dalen en daardoor lijkt het dat je constant blijft. De beste weegschaal is de spiegel, niet de weegschaal waar je op staat. Leuke indicatie, maar het maakt geen verschil in vetvrije massa en je vetmassa.
Ook was ik nog vergeten te zeggen: Schaf één maaltijd met vlees eruit, 600 gram vlees is toch wel heel erg veel. En bij je avondmaaltijd zou ik toch aardappelen erbij nemen, dat levert complexe koolhydraten. Is de witte rijst trouwens zilvervliesrijst? Zoniet; vervang het door zilvervliesrijst.
Verder kan ik er weinig aan toevoegen. Misschien wat meer cardio na de krachttraining, ongeveer 20 minuten of misschien 2x per week hardlopen van 30/45 minuten.
PS: Sorry voor de grote lap tekst, even snel getypet.
Comment
-
Bedankt voor de snelle reactie.
Mijn lengte is 179.
En mijn eiwit percentage wat ik eet is ongeveer 200 gr. per dag dus net voldoende voor mijn gewicht en mijn spieren. Aardappelen zijn hier bijna niet te krijgen in Thailand. wbt de rijst ik eet over het algemeen bruine rijst. En als ik meer koolhydraten ga eten groei ik als kool heb ik gemerkt in mijn vetpercentage.
En kwark is hier helemaal niet te vinden met pijn en moeite kan ik dure natuurlijke yoghurt vinden.
Bert
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment