Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• flinke bord friet en 2 kroketten 125 g kwark en 1 1/2 uur daarvoor broodje met braadworst.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Krokodil is lekker. Haggis lijkt me zo ranzig he. Net als pens wat Kees inderdaad zegt, of ander orgaanvlees.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• 40 gram noten
        450 gram kwark
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Net PWO shake, 30 gram whey, 50 gram vitargo Nu 500 gram kwark, met zoete paprika ;D
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Krokodil is lekker.
            Klopt. Ik heb het een tijdje geleden ook eens gegeten. Heel mals vlees. Het deed me denken aan een combinatie van vlees en vis. Het lijkt een beetje op tonijnsteak maar dan steviger en minder droog.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• 2 broodjes Pindakaas
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Een wheyshake en 400 gram havermoutpap met een eetlepel honing. Sups: multi, biergist en omega3. Kickstart: koffie.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Krokodil is lekker. Haggis lijkt me zo ranzig he. Net als pens wat Kees inderdaad zegt, of ander orgaanvlees.
                  Vorige week verse eendenlever op.... Echt heerlijk! En een keer zwezerik, ook erg lekker! Je moet je er alleen even overheen zetten dat het orgaanvlees is

OT: Halve bak kwark, 50 gram rosbief, mandarijntje, wat noten, visoliecapsule en biergisttabletten
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• 200 gram prinsessenbonen, 400 gram gegrilde kipfilet en enkele gebakken aardappeltjes. Nu nog een kopje koffie drinken en dan zometeen trainen.

Comment

• 200 gr magere kwark
                      2 schijfjes ananas
                      1 gekookte ei
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Klopt. Ik heb het een tijdje geleden ook eens gegeten. Heel mals vlees. Het deed me denken aan een combinatie van vlees en vis. Het lijkt een beetje op tonijnsteak maar dan steviger en minder droog.
                        Heb ik zeker een krokodrol gegeten.

Comment

• 400 gram gekookte havermoutpap met een eetlepel honing en een wheyshake om de volgende sups weg te spoelen:
                          Multi, biergist, omega3. Nog ff een kop koffie om te kickstarten en mijn dag kan beginnen!

Comment

• een Hussie warme Stroopwafels

Waffels waffels waffels .. yummie
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Net bij met donalds geweest na avondje zwemmen.

chicago burger
                              big mac
                              medium milkshake aarbei.

Comment

• 450 gram bambixpap en een grote wheyshake vanille. Nog 1 multitablet, 3 omega 3 caps en 3 biergist tabletjes. Nu nog een lekker bakje koffie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X