kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by haRdStEeL View Post
    Lol....

verlezen kan iedereen gebeuren....
    Dan blijf ik toch bij wat ik geschreven heb,,Nex of bruce..de bedoeling van mijn antwoord is hetzelfde,,want goed gelezen heb ik,,alleen vergist in de naam.

Ik vind die spreuk niet oke van jou,,,''al betrekking op mijn gezongheid''

Dat zijn onzin praatjes,,en dat komt heel dom over als iemand dat schrijft..
    En nee,,ik ben niet geirriteerd door de aas...

Grtz...
    hahahah misschien moet je dan de volgende keer toch beter lezen en afvragen of ik ook iets anders kan bedoelen met de zin alles heeft zo zijn voor en nadelen!! en daarmee bedoelde ik dat misschien je ogen zijn aangetast door je anna's. it's a joke niet geirriteerd worden he . succes met het begrijpend lezen!!

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
      hahahah misschien moet je dan de volgende keer toch beter lezen en afvragen of ik ook iets anders kan bedoelen met de zin alles heeft zo zijn voor en nadelen!! en daarmee bedoelde ik dat misschien je ogen zijn aangetast door je anna's. it's a joke niet geirriteerd worden he . succes met het begrijpend lezen!!
      Dan kan jij beter even de volgend keer nadenken,,want voor een antoord je kan geven ,,op een bepaald stuk,,want als iedereen dit leest wat nex geschreven heeft,,,en dan het antwoord van jou daarop,,dat komt niet overeen,,hij heeft het grotendeels over zijn lichaam en gezondheid,,,en als je dan erbij schrijft,,alles heeft zo zijn voor en nadelen,,dan lijkt het net,,alsof je het op de koop toe moet nemen, dat je je lichaam of gezondheid op het spel zet. snap je..

Hopenlijk heb ik begrijpend geschreven..

Grtz...

Comment

• Bloody Hell, wat een gezeik allemaal over voor- en nadelen, gezond of niet.
        Deze topic gaat over de vooruitgang van iemands lichaam die een kuurtje aan het doen is, en dat gaat niet goed, nee dat gaat buitengewoon goed.
        En omdat het buitengewoon, niet van deze planeet goed gaat, zijn er hier een aantal behoorlijk jaloers denk ik.
        En die komen dan aan met de stomste kritiek die je je maar kunt voorstellen, en dan krijg je een enorm gekakel om het internet over wat er nu wel of niet gezegd is!
        Jezus, waar gaat het nu eigenlijk over???
        Hardsteel, ik heb heel veel respekt voor hoe jij het aanpakt, het gaat helemaal goed komen met jou, of je er nu voor aangelegd bent of niet.
        Ook is het heel erg goed van je dat je jou kuur met mensen deelt, misschien is het goed om een beetje meer te vertellen over de manier van training en je voeding, maar niks dan lof.
        Niet voor niets is deze topic er een die veel bekeken wordt, en waarom?
        Omdat sommigen daardoor gemotiveerd raken en anderen kunnen het niet hebben.
        Ga zo door matey.

Comment

• jullie lijken wel een stel oude wijven

Comment

• Originally posted by MikeJung View Post
            jullie lijken wel een stel oude wijven

Daar moet ik zelfs,,je gelijk in geven....
            Dit stopt ook Nu...
            Want dit heeft niks met mijn topic te maken etc...

Grtz..

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Bloody Hell, wat een gezeik allemaal over voor- en nadelen, gezond of niet.
              Deze topic gaat over de vooruitgang van iemands lichaam die een kuurtje aan het doen is, en dat gaat niet goed, nee dat gaat buitengewoon goed.
              En omdat het buitengewoon, niet van deze planeet goed gaat, zijn er hier een aantal behoorlijk jaloers denk ik.
              En die komen dan aan met de stomste kritiek die je je maar kunt voorstellen, en dan krijg je een enorm gekakel om het internet over wat er nu wel of niet gezegd is!
              Jezus, waar gaat het nu eigenlijk over???
              Hardsteel, ik heb heel veel respekt voor hoe jij het aanpakt, het gaat helemaal goed komen met jou, of je er nu voor aangelegd bent of niet.
              Ook is het heel erg goed van je dat je jou kuur met mensen deelt, misschien is het goed om een beetje meer te vertellen over de manier van training en je voeding, maar niks dan lof.
              Niet voor niets is deze topic er een die veel bekeken wordt, en waarom?
              Omdat sommigen daardoor gemotiveerd raken en anderen kunnen het niet hebben.
              Ga zo door matey.
              Nice comment!!

Alles komt goed...

Laterzz...

Comment

Dan kan jij beter even de volgend keer nadenken,,want voor een antoord je kan geven ,,op een bepaald stuk,,want als iedereen dit leest wat nex geschreven heeft,,,en dan het antwoord van jou daarop,,dat komt niet overeen,,hij heeft het grotendeels over zijn lichaam en gezondheid,,,en als je dan erbij schrijft,,alles heeft zo zijn voor en nadelen,,dan lijkt het net,,alsof je het op de koop toe moet nemen, dat je je lichaam of gezondheid op het spel zet. snap je..

Hopenlijk heb ik begrijpend geschreven..

Grtz...
                de hoofdzaak was het niet of wel reageren op aas. en dat nex er slecht op reageert. daarop heb ik geantwoord dat alles zijn voor en nadelen heeft, maargoed begrijpend lezen is niet echt jou ding snel vooruitgang boeken wel zo heeft ieder zijn ding. dit was het laatste wat ik erover wilde zeggen anders zitten wij heel jou topic te vervuilen. succes en laat ook wat progressie voor andere over.

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                  de hoofdzaak was het niet of wel reageren op aas. en dat nex er slecht op reageert. daarop heb ik geantwoord dat alles zijn voor en nadelen heeft, maargoed begrijpend lezen is niet echt jou ding snel vooruitgang boeken wel zo heeft ieder zijn ding. dit was het laatste wat ik erover wilde zeggen anders zitten wij heel jou topic te vervuilen. succes en laat ook wat progressie voor andere over.

Je hebt wat met je begrijpend lezen he?...
                  Kerel,,laat dit idd gewoon rusten,,want dit slaat helemaal nergens op...

Grtz...

Comment

• Ik denk dat Bong Bong inderdaad naturel is, maar... volgens mij rookt hij teveel pret sjekkies

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Ik denk dat Bong Bong inderdaad naturel is, maar... volgens mij rookt hij teveel pret sjekkies
                      wahahahaha

Comment

• Ik heb weer wat gemist volgens mij..

Comment

• he hardsteel laat je niet opnaaien man. doe wat je zelf gezegd heb, zo min mogenlijk stress!!!! ik vind dat je echt super vooruit ben gegaan. (tevens een vleugje van jaloezie) en hoop voor je dat dat ook zo blijft. dit is trouwens echt een super topic, volg het al van af het begin veel succes groetjes

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Ik heb weer wat gemist volgens mij..

Heey kerel,,ben maar blij...
                            Want dit alles sloeg nergens op,,(is ook verleden tijd nu)...lol...

Comment

• Originally posted by izak View Post
                              he hardsteel laat je niet opnaaien man. doe wat je zelf gezegd heb, zo min mogenlijk stress!!!! ik vind dat je echt super vooruit ben gegaan. (tevens een vleugje van jaloezie) en hoop voor je dat dat ook zo blijft. dit is trouwens echt een super topic, volg het al van af het begin veel succes groetjes

Thanks man..

Geloof me 1 ding,,stress heb ik nu niet,,en zal ik ook echt niet krijgen ,,ik laat me echt niet door zo'n praatjes gek maken...ik lach daarom,,
                              Het enigste wat ik doe,,is kritisch commentaar terug geven,,want ik ben een persoon,,die zich niet in de zeik laat zetten,,ik bedoel daarmee,,ik praat van me af,,en zeg wat ik denk. Als dat gedaan is,,is het voor mij weer goed,,wat die andere persoon dan denkt,,laat me koud..

Laterzz kerel..

Comment

Thanks man..

Geloof me 1 ding,,stress heb ik nu niet,,en zal ik ook echt niet krijgen ,,ik laat me echt niet door zo'n praatjes gek maken...ik lach daarom,,
                                Het enigste wat ik doe,,is kritisch commentaar terug geven,,want ik ben een persoon,,die zich niet in de zeik laat zetten,,ik bedoel daarmee,,ik praat van me af,,en zeg wat ik denk. Als dat gedaan is,,is het voor mij weer goed,,wat die andere persoon dan denkt,,laat me koud..

Laterzz kerel..
                                ey kerel hoop dat je je eigen niet aangevalt voelt, want ik probeerde je gewoon iets duidelijk te maken. was niet de boeling om je in de zeik te nemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X