Originally posted by haRdStEeL
View Post
kuur gestart vanaf gister.
Collapse
X
-
-
Originally posted by bong bong View Posthahahah misschien moet je dan de volgende keer toch beter lezen en afvragen of ik ook iets anders kan bedoelen met de zin alles heeft zo zijn voor en nadelen!! en daarmee bedoelde ik dat misschien je ogen zijn aangetast door je anna's. it's a joke niet geirriteerd worden he . succes met het begrijpend lezen!!
Hopenlijk heb ik begrijpend geschreven..
Grtz...
Comment
-
Bloody Hell, wat een gezeik allemaal over voor- en nadelen, gezond of niet.
Deze topic gaat over de vooruitgang van iemands lichaam die een kuurtje aan het doen is, en dat gaat niet goed, nee dat gaat buitengewoon goed.
En omdat het buitengewoon, niet van deze planeet goed gaat, zijn er hier een aantal behoorlijk jaloers denk ik.
En die komen dan aan met de stomste kritiek die je je maar kunt voorstellen, en dan krijg je een enorm gekakel om het internet over wat er nu wel of niet gezegd is!
Jezus, waar gaat het nu eigenlijk over???
Hardsteel, ik heb heel veel respekt voor hoe jij het aanpakt, het gaat helemaal goed komen met jou, of je er nu voor aangelegd bent of niet.
Ook is het heel erg goed van je dat je jou kuur met mensen deelt, misschien is het goed om een beetje meer te vertellen over de manier van training en je voeding, maar niks dan lof.
Niet voor niets is deze topic er een die veel bekeken wordt, en waarom?
Omdat sommigen daardoor gemotiveerd raken en anderen kunnen het niet hebben.
Ga zo door matey.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostBloody Hell, wat een gezeik allemaal over voor- en nadelen, gezond of niet.
Deze topic gaat over de vooruitgang van iemands lichaam die een kuurtje aan het doen is, en dat gaat niet goed, nee dat gaat buitengewoon goed.
En omdat het buitengewoon, niet van deze planeet goed gaat, zijn er hier een aantal behoorlijk jaloers denk ik.
En die komen dan aan met de stomste kritiek die je je maar kunt voorstellen, en dan krijg je een enorm gekakel om het internet over wat er nu wel of niet gezegd is!
Jezus, waar gaat het nu eigenlijk over???
Hardsteel, ik heb heel veel respekt voor hoe jij het aanpakt, het gaat helemaal goed komen met jou, of je er nu voor aangelegd bent of niet.
Ook is het heel erg goed van je dat je jou kuur met mensen deelt, misschien is het goed om een beetje meer te vertellen over de manier van training en je voeding, maar niks dan lof.
Niet voor niets is deze topic er een die veel bekeken wordt, en waarom?
Omdat sommigen daardoor gemotiveerd raken en anderen kunnen het niet hebben.
Ga zo door matey.
Alles komt goed...
Laterzz...
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostDan kan jij beter even de volgend keer nadenken,,want voor een antoord je kan geven ,,op een bepaald stuk,,want als iedereen dit leest wat nex geschreven heeft,,,en dan het antwoord van jou daarop,,dat komt niet overeen,,hij heeft het grotendeels over zijn lichaam en gezondheid,,,en als je dan erbij schrijft,,alles heeft zo zijn voor en nadelen,,dan lijkt het net,,alsof je het op de koop toe moet nemen, dat je je lichaam of gezondheid op het spel zet. snap je..
Hopenlijk heb ik begrijpend geschreven..
Grtz...
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postde hoofdzaak was het niet of wel reageren op aas. en dat nex er slecht op reageert. daarop heb ik geantwoord dat alles zijn voor en nadelen heeft, maargoed begrijpend lezen is niet echt jou ding snel vooruitgang boeken wel zo heeft ieder zijn ding. dit was het laatste wat ik erover wilde zeggen anders zitten wij heel jou topic te vervuilen. succes en laat ook wat progressie voor andere over.
Je hebt wat met je begrijpend lezen he?...
Kerel,,laat dit idd gewoon rusten,,want dit slaat helemaal nergens op...
Grtz...
Comment
-
he hardsteel laat je niet opnaaien man. doe wat je zelf gezegd heb, zo min mogenlijk stress!!!! ik vind dat je echt super vooruit ben gegaan. (tevens een vleugje van jaloezie) en hoop voor je dat dat ook zo blijft. dit is trouwens echt een super topic, volg het al van af het begin veel succes groetjes
Comment
-
Originally posted by izak View Posthe hardsteel laat je niet opnaaien man. doe wat je zelf gezegd heb, zo min mogenlijk stress!!!! ik vind dat je echt super vooruit ben gegaan. (tevens een vleugje van jaloezie) en hoop voor je dat dat ook zo blijft. dit is trouwens echt een super topic, volg het al van af het begin veel succes groetjes
Thanks man..
Geloof me 1 ding,,stress heb ik nu niet,,en zal ik ook echt niet krijgen ,,ik laat me echt niet door zo'n praatjes gek maken...ik lach daarom,,
Het enigste wat ik doe,,is kritisch commentaar terug geven,,want ik ben een persoon,,die zich niet in de zeik laat zetten,,ik bedoel daarmee,,ik praat van me af,,en zeg wat ik denk. Als dat gedaan is,,is het voor mij weer goed,,wat die andere persoon dan denkt,,laat me koud..
Laterzz kerel..
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostThanks man..
Geloof me 1 ding,,stress heb ik nu niet,,en zal ik ook echt niet krijgen ,,ik laat me echt niet door zo'n praatjes gek maken...ik lach daarom,,
Het enigste wat ik doe,,is kritisch commentaar terug geven,,want ik ben een persoon,,die zich niet in de zeik laat zetten,,ik bedoel daarmee,,ik praat van me af,,en zeg wat ik denk. Als dat gedaan is,,is het voor mij weer goed,,wat die andere persoon dan denkt,,laat me koud..
Laterzz kerel..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment