hmm oke nouja bij een kuurtje zal er tegen hcg bij ingaan als ik zo lees gekrompen ballen zijn niet chill op punt na dat ze niet klem tussen je benen kunnen komen te zitten
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Ik had er überhaupt nog nooit van gehoord, dus ben erg benieuwd waar het vandaan komt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk had er überhaupt nog nooit van gehoord, dus ben erg benieuwd waar het vandaan komt.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posthmm oke nouja bij een kuurtje zal er tegen hcg bij ingaan als ik zo lees gekrompen ballen zijn niet chill op punt na dat ze niet klem tussen je benen kunnen komen te zitten
Doordat je HCG gebruikt zal je eigen productie van testosteron weer veel sneller na je kuur draaien waardoor spiermassa-verlies afneemt.
Comment
-
Originally posted by snipke View PostThnx bro, dat is de enige en echte snipke, pure definitie, kanonskogels als schouders, ballen van biceps en hier en daar een tattoetje
Beetje dikke nek maar kom, iemand moet het zeggen he
Grtz
Comment
-
Hoe je het doet doe je het, als je maar zorgt dat je kloten op maat zijn als je uit n kuur komt .Het beste is natuurlijk als ze het blijven. Zodat je zo snel mogelijk weer op jezelf kan draaien... En Snuff goed van je om eens dieper te spitten, dan zomaar iets aannemen... Nee natuurlijk kun je niet alles weten.. Hoeft ook niet, als je maar weet waar je zelf mee bezig bent..Dat doe je goed.. HCG is ook niet/nooit bedoelt om je axis op te starten, daar hebben we iets anders voor... Niet alles is waar wat ze er over schrijven (heb je goed door) Dat is net als met de sups, gewoon n verkoop stunt..
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDit is puur om het vele prikken tegen te gaan.
HCG heeft een halfwaarde tijd van 3 dgn. Ongeveer 33 uur.Last edited by onderhandelen; 10-01-2010, 18:33.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Spot heeft niets met halfwaarde tijd te maken. Halfwaarde tijd isDe halveringstijd en de vervaltijd geven meestal aan wat de verwachte levensduur is van een instabiel deeltje of een instabiele atoomkern die exponentiëel vervalt. Maar ook in chemische reacties kan van halveringstijden sprake zijn, mits zij kinetisch een eerste-ordeproces volgen. Een verwant begrip is de vervalconstante (zie onder).▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Zonet de HCG klaargemaakt.
5000 IU op 5ml Bacterieel Water,genoeg voor 50 dagen, das dus een tiende van een ml per dag.
Met een Slin-spuitje is dat een fluitje van een cent.
Het zit in een steriele vial dus hoef ik het enkel en alleen maar even 10 units in de slin te trekken en prikken maar.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJe gaat in augustus cutten? waarom dan pas?
Je kuur is begin April afgelopen ga je dan tot Augustus op onderhoud eten/trainen?
Ik zal tot de laatste dag van mijn nakuur bulken, dus boven onderhoud eten.
Dan 10 weken op onderhoud waarna ik met mijn volgende kuur start (ephedrine/caffeine, winstrol, testosteron) waarin ik flink onder onderhoud ga eten. De nadruk zal op koolhydraten gelegd worden, hiervan zal ik slechts een kleine hoeveelheid nuttigen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment