Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmm oke nouja bij een kuurtje zal er tegen hcg bij ingaan als ik zo lees gekrompen ballen zijn niet chill op punt na dat ze niet klem tussen je benen kunnen komen te zitten

Comment

• Ik had er überhaupt nog nooit van gehoord, dus ben erg benieuwd waar het vandaan komt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Ik had er überhaupt nog nooit van gehoord, dus ben erg benieuwd waar het vandaan komt.
        Testosterone hormone replacement therapy for men consists of the administration of testosterone by injection or by use of testosterone gel to elevate the testosterone level of male patients determined to be deficient in testosterone by a physician.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
          hmm oke nouja bij een kuurtje zal er tegen hcg bij ingaan als ik zo lees gekrompen ballen zijn niet chill op punt na dat ze niet klem tussen je benen kunnen komen te zitten
          Het voornamste is wat Snipke zegt.
          Doordat je HCG gebruikt zal je eigen productie van testosteron weer veel sneller na je kuur draaien waardoor spiermassa-verlies afneemt.

Comment

• het verschil van grootte in je ballen kan ook niet echt de bedoeling zijn XD van pistach naar 3x zo groot

Comment

• Originally posted by snipke View Post
              Thnx bro, dat is de enige en echte snipke, pure definitie, kanonskogels als schouders, ballen van biceps en hier en daar een tattoetje

Beetje dikke nek maar kom, iemand moet het zeggen he

Grtz
              Dikke nek? Ben je mal, ik vind je er geweldig uitzien zo.... Waar is waar oude man hehehehe....

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                het verschil van grootte in je ballen kan ook niet echt de bedoeling zijn XD van pistach naar 3x zo groot
                Heb jij dat dan?

Comment

• Hoe je het doet doe je het, als je maar zorgt dat je kloten op maat zijn als je uit n kuur komt .Het beste is natuurlijk als ze het blijven. Zodat je zo snel mogelijk weer op jezelf kan draaien... En Snuff goed van je om eens dieper te spitten, dan zomaar iets aannemen... Nee natuurlijk kun je niet alles weten.. Hoeft ook niet, als je maar weet waar je zelf mee bezig bent..Dat doe je goed.. HCG is ook niet/nooit bedoelt om je axis op te starten, daar hebben we iets anders voor... Niet alles is waar wat ze er over schrijven (heb je goed door) Dat is net als met de sups, gewoon n verkoop stunt..

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Dit is puur om het vele prikken tegen te gaan.
                    Nee, das om het stapel effect van te kort op elkaar prikken tegen te gaan.

HCG heeft een halfwaarde tijd van 3 dgn. Ongeveer 33 uur.
                    Last edited by onderhandelen; 10-01-2010, 18:33.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                      Nee, das om het stapel effect van te kort op elkaar prikken tegen te gaan.

HCG heeft een halfwaarde tijd van 3 dgn. Ongeveer 33 uur.
                      Hm, interessant.
                      Maar wat als je iedere keer een andere spot neemt, of heeft het daar niets mee te maken?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Heb jij dat dan?
                        had er wel flink last van dat ze echt klein waren geworden eenmaal in de nakuur merkte je dat ze weer aardig groter werden

Comment

• Spot heeft niets met halfwaarde tijd te maken. Halfwaarde tijd is
                          De halveringstijd en de vervaltijd geven meestal aan wat de verwachte levensduur is van een instabiel deeltje of een instabiele atoomkern die exponentiëel vervalt. Maar ook in chemische reacties kan van halveringstijden sprake zijn, mits zij kinetisch een eerste-ordeproces volgen. Een verwant begrip is de vervalconstante (zie onder).
                          Wikipedia
                          We like it

Comment

• Zonet de HCG klaargemaakt.
                            5000 IU op 5ml Bacterieel Water,genoeg voor 50 dagen, das dus een tiende van een ml per dag.
                            Met een Slin-spuitje is dat een fluitje van een cent.
                            Het zit in een steriele vial dus hoef ik het enkel en alleen maar even 10 units in de slin te trekken en prikken maar.

Comment

• Je gaat in augustus cutten? waarom dan pas?
                              Je kuur is begin April afgelopen ga je dan tot Augustus op onderhoud eten/trainen?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Je gaat in augustus cutten? waarom dan pas?
                                Je kuur is begin April afgelopen ga je dan tot Augustus op onderhoud eten/trainen?
                                Zondag 23 mei is mijn laatste dag van mijn nakuur, dan 10 weken niks en dan is het 2 augustus.
                                Ik zal tot de laatste dag van mijn nakuur bulken, dus boven onderhoud eten.
                                Dan 10 weken op onderhoud waarna ik met mijn volgende kuur start (ephedrine/caffeine, winstrol, testosteron) waarin ik flink onder onderhoud ga eten. De nadruk zal op koolhydraten gelegd worden, hiervan zal ik slechts een kleine hoeveelheid nuttigen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X