Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Ja....
    Echt?
    Hehehe.
    Was maar aan het dollen matey.
    Ik doelde op Gerrie Kneteman, die noemden ze de Kneet.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Echt?
      Hehehe.
      Was maar aan het dollen matey.
      Ik doelde op Gerrie Kneteman, die noemden ze de Kneet.

Nu je het zegt.....valt het muntje
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• op naar een nieuwe gym. je bent te groot voor deze.

Heb ik in het verleden ook gehad. Waar ik nu zit kan ik voorlopig nog wel ff spelen

Comment

• Niet als je de dumbells blijft slopen :P

Comment

• Originally posted by punani View Post
            op naar een nieuwe gym. je bent te groot voor deze.

Heb ik in het verleden ook gehad. Waar ik nu zit kan ik voorlopig nog wel ff spelen
            Volgens mij moet jij naar een nog grotere, hehehe.

Comment

• Focking shit, zit nu al over de 10.000 keer bekeken, hehehe.

Vandaag waren mijn rug en biceps aan de beurt.
              Ging hardstikke goed echter besefte ik pas na een oefening of 3 voor de rug gedaan te hebben dat ik zou gaan kijken of ik misschien wat chin-ups zou kunnen doen.
              Nou mooi niet he, was al aardig vermoeid door 3 rug-oefeningen maar ik kreeg dat grote lange lijf niet omhoog. Dus volgende week zal ik daar als eerste mee beginnen, maarja valt natuurlijk niet mee om 105kg eventjes een paar keer omhoog te trekken. Zal er in ieder geval een begin mee maken en dan maar zien na een poosje waar het schip strandt.

Allright, hier mijn schema:

Back:

Cable Close Grip Pulldown 4x10:
              30x30 kg
              70, 75, 80, 85 (2xforced) kg PR

Cable Rear Pulldown 4x10:
              65, 70, 75, 80x6reps kg PR

Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
              55, 60, 65, 70x7reps kg PR

Cable Seated Row Close Grip 4x10:
              100, 120, 140, 152x6reps kg PR

Dumbbell Shrugs 4x10:
              32, 32, 32, 32x15reps kg (each hand)

Lower Back Machine 4x15:
              65, 65, 65, 65 kg

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
              35, 40, 45, 50x5reps kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
              10, 12,5, 15, 20 kg PR

Standing Dumbbell Curl 4x10:
              14, 14, 16x8reps, 20x5reps kg PR

Jajaja, het kan niet op, wat een lading PR's, niet te filmen hahaha.
              Mijn kracht is lekker aan het toenemen, moet wel mijn pezen en aanhechtingen goed in de gaten houden. Ze mogen van mij wel wat gaan zeuren zolang het maar na rust weer hersteld is.
              Ben zeer tevreden.
              Morgen ga ik ff op bezoek bij een sportschool vlakbij waar m'n vriendin woont.
              Tis niet van het nieuwe, maar zolang het zwaar is en ik mijn oefeningen gewoon kan uitvoeren. Tis volgens mij ook goedkoper dus das meer mooi meegenomen.
              Morgenochtend mijn nieuwe stats, ben zelf ook zeer benieuwd.
              Ik ga ff HCG prikken nu.
              Laterzzzz.

Comment

• Lekker bezig man, slaat lekker aan zo te zien, wonderbaarlijk spul die roids

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                  Lekker bezig man, slaat lekker aan zo te zien, wonderbaarlijk spul die roids
                  Tis alleen de werking van de d-bol nu, tren en test zullen pas later in gaan kicken.

Comment

• DBol heeft lekker effect in het begin. Merkte ook dat me kracht opeens omhoog schoot en zo ook uithoudingsvermogen. Kon echt door gaan zonder 1 zweetdruppeltje en zonder kortademigheid.

Comment

• Gebruik nu d-bol van GG.
                      Hiervan heb ik 1 potje van 100 tabs.
                      Wanneer deze op zijn zal ik overgaan op de Danabol DS, de blauwe hartjes.
                      Deze heb ik eerder gebruikt en ik kan uit ervaring zeggen dat de DS vergeleken met de GG als beste uit de bus komt.
                      Vooral de krachttoename is heftiger.
                      Ook zien spieren er voller uit na gebruik van Danabol.(is denk ik wel vocht)

Comment

• Ik vind het effect van d-bol en winstrol aardig hetelfde lijken op he vocht na dan.
                        Ik hebzelf nog nooit d-bol gebruikt maar als ik zo lees, krachtoename en uithoudingsvermogen
                        dan moet ik ook gelijk aan winstrol denken. Ik ervaar naleijk hetzelfde met winstrol

Comment

• Dbol en Winstrol is totaal niet vergelijkbaar... Maar dat kan Snuff je wel uitleggen...

Comment

• Nee is ook niet vergelijkbaar maar de effecen qwa kracht en uithouding lijken wel verdacht veel op elkaar. De stof en hoe het werk zal idd helemaal anders zijn.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Dbol en Winstrol is totaal niet vergelijkbaar... Maar dat kan Snuff je wel uitleggen...
                              Er zijn genoeg verschillen maar de grootste is wel dat winstrol een echte cutting steroid is en d-bol een echte bulk-steroid.

Comment

• Mogge.
                                Hier mijn nieuwe stats na bijna 2 weken kuren:

Gewicht: 105 kg
                                Taille: 98 cm
                                Nek: 44 cm
                                LV: 18,1 %

Vergeleken met afgelopen zaterdag ben ik anderhalve kilo aangekomen.
                                Op zich niet verkeerd zei het niet dat mijn LV ook is gestegen.
                                Echter merk ik dat mijn nek dikker begint te worden en wanneer de omtrek stijgt zal ook mijn LV afnemen.
                                Na bijna 2 weken kuren nog steeds totaal geen last van bijwerkingen, thank god en ben ik nog steeds gezond.
                                Training gaat lekker, ben in kracht aan het toenemen dus dat gaat ook according to plan.
                                Volgende week dus een aanpassing in mijn dieet, zal doperwten en wortelen laten voor wat het is, dit vervang ik voor brocolie.
                                Zal ook oatcakes gaan nemen wat totaal een kcal verhoging van ongeveer 300 met zich meebrengt.
                                Laterzzzzz.
                                Last edited by Snuff-Sann; 16-01-2010, 11:10.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X