Vergeet niet dat je een hoge intake had Snuff. Tijdens het kuren ben je natuurlijk ook wat vocht vast gaan houden. Dat raak je nu weer kwijt. Denk dat die kg's hem daar vooral in zitten.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostProbeer eens dips, lying barbell extensions, skullcrushers of close grip bench press.
Pushdowns en die andere kabel oefeningen doe je toch altijd al?
Lying barbell extensions en skullcrushers zijn volgens mij dezelfde oefening, en die deed ik ook al, vorige week zondag bijvoorbeeld.
De close grip bench press is een goed idee.
Maar zolang ik progressie boek met de oefeningen die ik doe, dus ik word sterker, want ja, sterker is ook meer spiergroei, waarom zou ik het dan moeten gaan verandern? Never change a winning team matey.
Originally posted by jordy View PostVergeet niet dat je een hoge intake had Snuff. Tijdens het kuren ben je natuurlijk ook wat vocht vast gaan houden. Dat raak je nu weer kwijt. Denk dat die kg's hem daar vooral in zitten.
Ook moet ik realistisch zijn qua gainbehoud, ik ben al blij als ik er wat van over houdt, maar dat zal toch wel?
Comment
-
Sterker is niet altijd meer spiergroei.
Als je lichaam gewend is aan een oefening heeft die ook minder moeite met hogere gewichten.
Zag bijvoorbeeld gisteren iemand die 45kg strikte pushdowns deed terwijl ik ze deed met 35, maar hij is verder wel met alle basis oefeningen zwakker.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSterker is niet altijd meer spiergroei.
Als je lichaam gewend is aan een oefening heeft die ook minder moeite met hogere gewichten.
Zag bijvoorbeeld gisteren iemand die 45kg strikte pushdowns deed terwijl ik ze deed met 35, maar hij is verder wel met alle basis oefeningen zwakker.
Ook varieer ik regelmatig, maar sommige oefeningen zoals de pushdown is gewoon een goede basis-oefening.
En ik zal zeker naar jou raad luisteren bro, die bench press close grip gaat zeker komen.
Comment
-
Goedesmorgens.
Heb enige tijd niets in mijn topic geschreven daar ik nogal druk was deze week. Moet weer even wennen aan het meer fietsen en aan een andere dagindeling.
Desalnietemin gaat het heel goed en kan ik zeggen dat de eerste week terug bij m'n vriendin en een gehele week op de nieuwe sportschool als geslaagd kan worden beschouwd.
Afgelopen donderdag was de eerste dag dat er geen pillen geslikt hoefde te worden omdat mijn nakuur ten einde was. Ik ben dus nu helemaal OFF en zal dit blijven tot aan de 27e juni waar ik weer ff een spuit in mijn reet ga zetten daar dan mijn derde kuur start.
Terugkijkend op Snuff-Sann's Second denk ik dat ik het aardig gedaan heb. Tot aan dit moment heb ik nog steeds een gain van 10 kilo overgehouden en dat was mijn doel, dus mag niet ontevreden zijn.
Ook het werken met Trenbolone is positief door mij ervaren. Ik kreeg wat last van kortademigheid en wat pukkeltjes. In de 4 weken Test die ik na de 10 weken Tren nog over had zette ik aardig wat vocht vast rond mijn enkels en ik denk dat dat te wijden is aan een te hoge zoutintake. Ook is de kortademigheid te danken aan vochtophoping rond mijn longen waardoor die minder plek hadden om op een optimale manier te kunnen functioneren.
Nu ga ik in mijn derde kuur dus weer met Trenbolone werken maar dan als cut. Ook zal mijn intake veel en veel minder zijn en beter samengesteld.
Tijdens de nakuur soms eens een mindere dag, dat ik wat down was maar over het algemeen is ook de nakuur positief verlopen.
Nou, zoals elke zaterdagmorgen nu ook weer mijn stats.
Ow ja, ik hanteer dus de nek/taille methode en al is het niet exact, het vertelt mij wel degelijk of ik in BF ben gestegen of gedaald en dat is eigenlijk waar het bij mij om gaat.
Hier zijn mijn nieuwe stats:
Gewicht: 112,5 kg
Taille: 102 cm
Nek: 46,5 cm
BF: 17,9 %
Het is me gelukt om mijn gewicht zo goed als stabiel te houden, slechts 100gr minder vergeleken met afgelopen zaterdag.
Wat ik echter wel heel erg vreemd vind is mijn nekomtrek. Deze was vorige week 45,5cm, misschien dat ik verkeerd gemeten heb wat ik dus niet denk, maar hij is nu weer 46,5cm.
Denk zelf dat de reden te vinden is in het feit dat ik ongeveer 2 weken geleden nieuwe creatine moest bestellen en doordat de pakketdienst om een of andere duistere reden meer tijd nodig had het te leveren, normaal gesproken in 2 werkdagen, heb ik een week lang geen creatine kunnen innemen. Hierdoor, denk ik, ben ik veel meer vocht kwijtgeraakt en is het nu weer een beetje terug gekomen door een nieuwe impuls door de creatine die ik nu weer ongeveer een week lang aan het innemen ben.
Mijn taille is niet veranderd maar doordat mijn nek weer wat dikker is brengt dit een verlaging van BF teweeg, namelijk van 19,2% naar 17,9%.
Dit is natuurlijk goed nieuws, nu alleen nog proberen die 10kg gain vast te houden.
Ik moet zo gaan trainen maar als ik terug ben en m'n eten gemaakt heb zal ik wat meer over mijn trainingen op de nieuwe sportschool vertellen. Ik post mijn trainingsschema's niet meer in dit topic maar ik kan je meedelen dat de workouts zeer goed verlopen, gisteren had ik zelfs een vette PR op de leg-extension van 120kg, 10 reps met vasthouden hehehe.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Ik heb ze zelf gelukkig niet nodig. Reden waarom ik ze wel zou gebruiken is dat ik het eelt op mijn handen niet echt een prettig gezicht vindt.
Over dat filmpje.....Die deadlift sloeg dus helemaal nergens op!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat bedoel je, doet hij het niet goed?
Hij strekt eerst zijn benen en daarna zijn rug.
Is niet hoe een deadlift uitgevoert moet worden.
Staan genoeg filmjes op youtube hoe een deadlift wel goed word uitgevoert. Je zal zien dat die gast in dat filmpje die deadlift helemaal verkeerd doet.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment