Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vielen me eerder andere dingen op, zoals dat hij zn armen buigt.
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      Vielen me eerder andere dingen op, zoals dat hij zn armen buigt.
      Dat zie ik dus niet
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Hij moet meer met zn reet zakken en wanneer hij omhoog gaat dient hij op z'n hielen te staan en dan langzaam het gewicht langs de schenen omhoog.
        Wanneer bij de knieen aangekomen heupen naar voren.

Comment

• Meer met reet zakken is persoonsgebonden, en de bar hoeft niet langzaam omhoog bij zulke pussy weights ;D
          Groeten

Comment

Meer met reet zakken is persoonsgebonden, en de bar hoeft niet langzaam omhoog bij zulke pussy weights ;D
            Jij doet toch ook geen poesje-gewichten?

Comment

• Nee, maar aan het feit dat zijn armen buigen kan je al zien dat het gewicht te licht is, dat lukt me echt niet met 200+ kg in me armen.
              Maar als je dichtbij je max zit is de enige reden waarom ik langzaam omhoog zou gaan, maar dat is gewoon omdat het niet sneller kan.
              Groeten

Comment

• Ikzelf zat vorige week op de 130kg, kon het slechts 3x1 doen omdat ik hem niet in m'n handen kon houden. Maarja ik ben een beginner en heb nu de straps, morgen weer een nieuwe sessie.

Comment

Nee, maar aan het feit dat zijn armen buigen kan je al zien dat het gewicht te licht is, dat lukt me echt niet met 200+ kg in me armen.
                  Maar als je dichtbij je max zit is de enige reden waarom ik langzaam omhoog zou gaan, maar dat is gewoon omdat het niet sneller kan.
                  Dude, het is een instructiefilmpje voor het gebruik van straps. Zijn deadlift techniek is dus wat dat betreft niet echt zo heel relevant. Het gaat hem om die straps, niet om de deadlift.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Dude, het is een instructiefilmpje voor het gebruik van straps. Zijn deadlift techniek is dus wat dat betreft niet echt zo heel relevant. Het gaat hem om die straps, niet om de deadlift.
                    check mijn post op de vorige pagina
                    Groeten

Comment

check mijn post op de vorige pagina
                      Sorry!

My bad.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Goedesmorgens allen.
                        Al ben ik dan wel helemaal OFF, wil toch met jullie mijn wekelijkse stats nog steeds delen.
                        Dit puur om te laten zien hoe het met mijn massabehoud is gesteld.

Gewicht: 112,5 kg
                        Taille: 102 cm
                        Nek: 46 cm
                        BF: 18,6 %

Nou, de 10 kilo gain zit er nog steeds aan waar ik op zich natuurlijk wel blij mee ben.
                        Taille is onveranderd maar neigt naar de 101cm toe, mijn nek is weer een halve centimeter dunner.
                        Dat brengt mijn BF dan weer wat hoger, namelijk van 17,9% naar 18,6%.
                        Nog een paar weken en dan stort ik me geheel op kuur nummer drie.

Kreeg van m'n werk nog even een uitnodiging voor een 'medical', een medische keuring dus.
                        Ik moet ook een plasje doen, ben ik ff blij dat het precies tussen 2 kuren in valt.
                        Laterzzz.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post

Kreeg van m'n werk nog even een uitnodiging voor een 'medical', een medische keuring dus.
                          Ik moet ook een plasje doen, ben ik ff blij dat het precies tussen 2 kuren in valt.
                          Laterzzz.
                          Ze hebben je zeik nodig? Of je drugs gebruikt oid? Moet je hier aan meewerken of mag je dit ook weigeren?
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            Ze hebben je zeik nodig? Of je drugs gebruikt oid? Moet je hier aan meewerken of mag je dit ook weigeren?
                            Ik denk dat ik daar aan mee moet werken.
                            Maar ik denk niet dat ze zo ver gaan om te kijken of ze sporen vinden van steroiden.
                            Denk dat het meer te maken heeft met suikerziekte ed.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Goedesmorgens allen.
                              Al ben ik dan wel helemaal OFF, wil toch met jullie mijn wekelijkse stats nog steeds delen.
                              Dit puur om te laten zien hoe het met mijn massabehoud is gesteld.

Gewicht: 112,5 kg
                              Taille: 102 cm
                              Nek: 46 cm
                              BF: 18,6 %

Nou, de 10 kilo gain zit er nog steeds aan waar ik op zich natuurlijk wel blij mee ben.
                              Taille is onveranderd maar neigt naar de 101cm toe, mijn nek is weer een halve centimeter dunner.
                              Dat brengt mijn BF dan weer wat hoger, namelijk van 17,9% naar 18,6%.
                              Nog een paar weken en dan stort ik me geheel op kuur nummer drie.

Laterzzz.
                              jA SNUF, zou zeggen dat ik in jouw plaats ga plassen maar denk niet dat dat beter zal zijn heheeh

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                                jA SNUF, zou zeggen dat ik in jouw plaats ga plassen maar denk niet dat dat beter zal zijn heheeh
                                Moet ik mij zorgen gaan maken dan?
                                Ik bedoel, kunnen ze iets vinden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X