Snuff, ik denk het niet. Zulke tests zijn meestal op recreatieve drug.. als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb nl ooit een x gelezen dat een steroids test best duur is.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostSnuff, ik denk het niet. Zulke tests zijn meestal op recreatieve drug.. als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb nl ooit een x gelezen dat een steroids test best duur is.
Ik ken ook iemand hier die al 15 jaar lang vrachtwagen rijdt en al vanaf z'n achtiende steroiden gebruikt. Hij heeft vele keuringen gehad en is nu nog steeds truck-chauffeur.
Comment
-
Alhoewel ik geen trainingsgegevens meer post wilde ik dit toch even delen.
Ben nu voor de derde week met deadliften bezig en het gaat steeds beter.
Vandaag ook weer bezig geweest en ik kreeg het voor elkaar om 3 reps 160kg te tillen, en er zat meer in maar dat is voor de volgende keer.
Nu voel ik m'n rug dus wel hehehe.
Ik probeer iedere keer om mijn techniek te verbeteren, weet het niet zeker maar denk dat het de goede kant opgaat.
Laterzzzz.
Ow ja, straps werken perfekt.
Comment
-
Originally posted by Revius View Postdoe je hem nog in de smith?
Originally posted by Falstyr View Poststraps is voor pussies. real men use magnesium :
Originally posted by Ashley View PostReal men use nothing
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Straps zijn voor mij een oplossing voor het gripgebrek.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postash....je moet zwaarder trainen dan de gewichten die jij bij deadlift gebruikt eer er problemen met grip op treed :P
rackpulls doe ik wel tot 170 kg en daar houd mijn grip het prima. Ik heb meer het gevoel dat ik mijn armen eraf trek dat dat me grip me in de steek laatความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Goeiesmorgens allen.
Hier mijn stats van deze zaterdag:
Gewicht: 111,5 kg
Taille: 101 cm
Nek: 45 cm
BF: 19,1 %
Tis dus gebeurd, zeg maar gedag met de 10 kilo gain, nu nog maar 9 over. Ik ben blij dat ik me van te voren mentaal heb ingesteld dat ik er slechts 6 zal gaan overhouden, 3 stappen vooruit, 2 achteruit.
Ben dus weer een kilo kwijt. Taille is een centimeter minder, nek ook.
BF staat nu op een slordige 19,1%, gestegen dus.
Nog 4 weken te gaan en dan gaan we dus een totaal andere richting in, de cut-route.
Dan zal ik ook deze topic voor gezien houden.
Al met al toch een mooie log-prestatie dacht ik zo.
Velen hebben dit bijgehouden en dat doet me wel goed.
Dat betekent dat er interesse is in iemands kuur-prestatie en ook weer de terugval.
In mijn derde topic ga ik het anders doen. Dan laat ik de trainingschema's voor wat ze zijn en zal me puur gaan concentreren op het verwoorden van de kuur zelf en wat het met me doet.
Het was mijn plannetje om het meest bekeken te worden qua topic in deze sectie en dat is me gelukt, zit nu bijna op 40.000 en dat is toch niet slecht te noemen.
Laterzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoeiesmorgens allen.
Hier mijn stats van deze zaterdag:
Gewicht: 111,5 kg
Taille: 101 cm
Nek: 45 cm
BF: 19,1 %
Tis dus gebeurd, zeg maar gedag met de 10 kilo gain, nu nog maar 9 over. Ik ben blij dat ik me van te voren mentaal heb ingesteld dat ik er slechts 6 zal gaan overhouden, 3 stappen vooruit, 2 achteruit.
Ben dus weer een kilo kwijt. Taille is een centimeter minder, nek ook.
BF staat nu op een slordige 19,1%, gestegen dus.
Nog 4 weken te gaan en dan gaan we dus een totaal andere richting in, de cut-route.
Dan zal ik ook deze topic voor gezien houden.
Al met al toch een mooie log-prestatie dacht ik zo.
Velen hebben dit bijgehouden en dat doet me wel goed.
Dat betekent dat er interesse is in iemands kuur-prestatie en ook weer de terugval.
In mijn derde topic ga ik het anders doen. Dan laat ik de trainingschema's voor wat ze zijn en zal me puur gaan concentreren op het verwoorden van de kuur zelf en wat het met me doet.
Het was mijn plannetje om het meest bekeken te worden qua topic in deze sectie en dat is me gelukt, zit nu bijna op 40.000 en dat is toch niet slecht te noemen.
Laterzzz.
Benieuwd hoe het verder gaat...je wilt niet teveel kg's verliezen natuurlijk, maar met een Bf van 19% kan er wel wat af denk ik zo. Dat vind ik persoonlijk er bruter uit zien, dan een 120kg wegende powerlifter uiuterlijk.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment