Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snuff, ik denk het niet. Zulke tests zijn meestal op recreatieve drug.. als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb nl ooit een x gelezen dat een steroids test best duur is.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Snuff, ik denk het niet. Zulke tests zijn meestal op recreatieve drug.. als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb nl ooit een x gelezen dat een steroids test best duur is.
      Ik zelf denk dat ze met een urine-test willen zien of je geen verborgen gebreken bij je draagt waar je later last van kunt krijgen en dan niet in staat bent om te werken. Hier in Engeland mogen ze je niet ontslaan en moeten ze jou gewoon blijven doorbetalen. Dat is wat ze proberen te vermijden.
      Ik ken ook iemand hier die al 15 jaar lang vrachtwagen rijdt en al vanaf z'n achtiende steroiden gebruikt. Hij heeft vele keuringen gehad en is nu nog steeds truck-chauffeur.

Comment

• Diuretica zijn igg snel te vinden, net als recreatieve drugs.

Verder heb ik geen idee.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Alhoewel ik geen trainingsgegevens meer post wilde ik dit toch even delen.
          Ben nu voor de derde week met deadliften bezig en het gaat steeds beter.
          Vandaag ook weer bezig geweest en ik kreeg het voor elkaar om 3 reps 160kg te tillen, en er zat meer in maar dat is voor de volgende keer.
          Nu voel ik m'n rug dus wel hehehe.
          Ik probeer iedere keer om mijn techniek te verbeteren, weet het niet zeker maar denk dat het de goede kant opgaat.
          Laterzzzz.

Ow ja, straps werken perfekt.

Comment

• doe je hem nog in de smith?
            Groeten

Comment

• straps is voor pussies. real men use magnesium :

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                straps is voor pussies. real men use magnesium :
                Jaja net al YOURI van Gelder zeker... pas maar op dat het geen coke is

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Real men use nothing
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    doe je hem nog in de smith?
                    Nope, losse barbell. Weet eigenlijk niet zeker of het 160kg was, kan best 170kg wezen namelijk. Weet niet of de barbell 10 of 20kg weegt.
                    Originally posted by Falstyr View Post
                    Misschien maar ik kan daar waarschijnlijk geen magnesium gebruiken.

Originally posted by Ashley View Post
                    Real men use nothing
                    Straps zijn voor mij een oplossing voor het gripgebrek.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post

Straps zijn voor mij een oplossing voor het gripgebrek.
                      Maakte maar een geintje Ik heb geluk dat mijn grip best wel sterk is. Ik heb ze zelf niet nodig. Mocht er een moment komen dat mijn grip faalt ga ik ze ook kopen ongeacht wat een ander daarvan vindt.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Maakte maar een geintje Ik heb geluk dat mijn grip best wel sterk is. Ik heb ze zelf niet nodig. Mocht er een moment komen dat mijn grip faalt ga ik ze ook kopen ongeacht wat een ander daarvan vindt.
                        Precies kerel, fuck the others.

Comment

• ash....je moet zwaarder trainen dan de gewichten die jij bij deadlift gebruikt eer er problemen met grip op treed :P

Comment

ash....je moet zwaarder trainen dan de gewichten die jij bij deadlift gebruikt eer er problemen met grip op treed :P
                            Lol.....ik deadlift niet. de laatste keer was bij jou met 100kg geloof ik.

rackpulls doe ik wel tot 170 kg en daar houd mijn grip het prima. Ik heb meer het gevoel dat ik mijn armen eraf trek dat dat me grip me in de steek laat

Comment

• Goeiesmorgens allen.

Hier mijn stats van deze zaterdag:

Gewicht: 111,5 kg
                              Taille: 101 cm
                              Nek: 45 cm
                              BF: 19,1 %

Tis dus gebeurd, zeg maar gedag met de 10 kilo gain, nu nog maar 9 over. Ik ben blij dat ik me van te voren mentaal heb ingesteld dat ik er slechts 6 zal gaan overhouden, 3 stappen vooruit, 2 achteruit.
                              Ben dus weer een kilo kwijt. Taille is een centimeter minder, nek ook.
                              BF staat nu op een slordige 19,1%, gestegen dus.

Nog 4 weken te gaan en dan gaan we dus een totaal andere richting in, de cut-route.
                              Dan zal ik ook deze topic voor gezien houden.

Al met al toch een mooie log-prestatie dacht ik zo.
                              Velen hebben dit bijgehouden en dat doet me wel goed.
                              Dat betekent dat er interesse is in iemands kuur-prestatie en ook weer de terugval.
                              In mijn derde topic ga ik het anders doen. Dan laat ik de trainingschema's voor wat ze zijn en zal me puur gaan concentreren op het verwoorden van de kuur zelf en wat het met me doet.
                              Het was mijn plannetje om het meest bekeken te worden qua topic in deze sectie en dat is me gelukt, zit nu bijna op 40.000 en dat is toch niet slecht te noemen.
                              Laterzzz.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Goeiesmorgens allen.

Hier mijn stats van deze zaterdag:

Gewicht: 111,5 kg
                                Taille: 101 cm
                                Nek: 45 cm
                                BF: 19,1 %

Tis dus gebeurd, zeg maar gedag met de 10 kilo gain, nu nog maar 9 over. Ik ben blij dat ik me van te voren mentaal heb ingesteld dat ik er slechts 6 zal gaan overhouden, 3 stappen vooruit, 2 achteruit.
                                Ben dus weer een kilo kwijt. Taille is een centimeter minder, nek ook.
                                BF staat nu op een slordige 19,1%, gestegen dus.

Nog 4 weken te gaan en dan gaan we dus een totaal andere richting in, de cut-route.
                                Dan zal ik ook deze topic voor gezien houden.

Al met al toch een mooie log-prestatie dacht ik zo.
                                Velen hebben dit bijgehouden en dat doet me wel goed.
                                Dat betekent dat er interesse is in iemands kuur-prestatie en ook weer de terugval.
                                In mijn derde topic ga ik het anders doen. Dan laat ik de trainingschema's voor wat ze zijn en zal me puur gaan concentreren op het verwoorden van de kuur zelf en wat het met me doet.
                                Het was mijn plannetje om het meest bekeken te worden qua topic in deze sectie en dat is me gelukt, zit nu bijna op 40.000 en dat is toch niet slecht te noemen.
                                Laterzzz.
                                Cheers buddy met je 40K!!!!

Benieuwd hoe het verder gaat...je wilt niet teveel kg's verliezen natuurlijk, maar met een Bf van 19% kan er wel wat af denk ik zo. Dat vind ik persoonlijk er bruter uit zien, dan een 120kg wegende powerlifter uiuterlijk.
                                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X