Saku haha, hoop het (eat like theres no tomorrow)
Competition Sakura vs INVITED!!!
Collapse
X
-
Originally posted by skittels View Post@ ijsblok .. In jouw geval is het niet erg als je ook vet aan zet.
Gewoon vreten als een beest en dat hoeft echt niet altijd ''schoon''eten te zijn.succes
Is gewoon zonde als je niet clean bulkt en 1000 ofzo boven je WERKELIJKE verbranding gaat zitten en NERGENS voor nodig. Er wordt hier toch ook steeds verteld dat meer dan 500 kcal zinloos is? Waarom dan niet voor ecto's? Je kan beter 2 jaar lang een massa/vet ratio van bijvoorbeeld 2:1 hebben, dan na een half jaar een vet% van 16% te hebben en een ratio van 1:2 te hebben gedraaid.
Bepaald dus gewoon je WERKELIJKE verbranding (punt dat je niet aankomt of afvalt) en ga daar dan 500 boven zitten. Voor ecto's is dit bijvoorbeeld meer richting de 3000-3500 en voor endo's meer richting de 2000-2500.
Wordt waarschijnlijk ook alleen maar gezegd om die ecto's is genoeg te laten eten, maar dan nog: schoon is beter
en generalix: ja weet ik, maar is het dan niet beter om gewoon het gemiddelde te nemen (2500 voor niet sporters), daar wat bij op te tellen voor sporters (300-500 kcal ofzo) en dat getal te vermeerderen al naar gelang de ecto in je zich laat zien Weet je waarschijnlijk van je zelf wel (eet je veel ongezonde shit, voor je gevoel veel maar blijf je HEEL skinny: begin dan op 3000 en kijk of je aankomt).
Vica verse voor endo's: zet je vrij snel vet aan, neem je het getal na de op te tellen sport toeslag en verminder je dit met een aantal 100 kcal.
Dan heb je grotere kans dat je dichter bij je werkelijke verbranding zit en heb je deze ook sneller bepaald, wat je weer tijd bespaard en dus gunstig is voor je body composition
Misschien zo een optie toevoegen aan die calculator voor de starters? Blijft allemaal relatief, maar ik denk wel dat mensen over zichzelf kunnen zeggen of ze veel of juist niks aanzetten normaal gesproken. Dan dit verrekenen in termen van 300-500 kcal ofzo. Lijkt me dat hij dan een stuk nauwkeuriger wordt22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
ijsblok, ondanks je gewicht
zie je er tog wel goed uit vind ik hoor
je spieren komen er mooi in uit
je benen en je rug enzo ziet er goed uit, nu alleen massa proberen op te bouwen
zommigen zijn net zo zwaar als jou maar die hebben niks
bij jou zie je dus echt wel dat je goed aan het trainen bent
ik was ook 59 toen ik begon kwa gewicht
succes gewenst met de wedstrijdPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
@leo, tja ecto's zijn heel anders dan endo's ik zal je raad opvolgen en gewoon rustig opbouwen
@martin thanx mate en ga alleen maar harder trainen
@DSO ja maar dan heb je toch werktoeslag zoals ik al bij mijn trainings schema neer gezet hebt sport ik gemiddelt al 2uur per dag. en meer cardio troep bijv. vollybal, basketbal, judo, zwemmen, tik spelletjes.
weet niet precies hoeveel kcal ik hier voor moet bij rekenen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Posten generalix: ja weet ik, maar is het dan niet beter om gewoon het gemiddelde te nemen (2500 voor niet sporters), daar wat bij op te tellen voor sporters (300-500 kcal ofzo) en dat getal te vermeerderen al naar gelang de ecto in je zich laat zien Weet je waarschijnlijk van je zelf wel (eet je veel ongezonde shit, voor je gevoel veel maar blijf je HEEL skinny: begin dan op 3000 en kijk of je aankomt).
Vica verse voor endo's: zet je vrij snel vet aan, neem je het getal na de op te tellen sport toeslag en verminder je dit met een aantal 100 kcal.
Dan heb je grotere kans dat je dichter bij je werkelijke verbranding zit en heb je deze ook sneller bepaald, wat je weer tijd bespaard en dus gunstig is voor je body composition
Misschien zo een optie toevoegen aan die calculator voor de starters? Blijft allemaal relatief, maar ik denk wel dat mensen over zichzelf kunnen zeggen of ze veel of juist niks aanzetten normaal gesproken. Dan dit verrekenen in termen van 300-500 kcal ofzo. Lijkt me dat hij dan een stuk nauwkeuriger wordt
Ook hebben mensen een vertekend beeld van wat ze zelf zijn. Je hebt genoeg vetkleppen die alles afschuiven op de genen (dikke boehoe), maar ondertussen alle voedsel vermijden waar zich dan ook maar een vezel of vitamine in de buurt bevind, en als er geen suiker in zit hoort het niet in hun schema thuis. Zelfde geldt voor veel botjes: ik kom niet aan wat ik ook eet. En dan eten ze net 1800kcal/dag.
Geloof maar dat je zulke mensen niet wil laten kiezen welk lichaamstype ze hebben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ GeneralIx
Grote groepen mensen in hokjes stoppen werkt niet. Dat bewijs is allang gelevert. De individuele verschillen zijn namelijk enorm. Waarom iemand niet aankomt hoeft namelijk niet een specifieke oorzaak te hebben, maar kan ook door meerdere factoren veroorzaakt worden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
je kan wel niemand in hokjes stoppen maar je kan wel ze een richtlijn geven.
zoals mij:
ik ben altijd al vrij gezond opgevoed gewoon elke dag fruit/groente en vlees.
altijd 3x a dag eten(1x daarvan warm) en nagenoeg geen chips of junkfood
je kan aan mij echt wel een richtlijn geven dat ik bij de ecto's hoor dus dat is een richtlijn en niet gelijk in een hokje gestopt.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ GeneralIx
Grote groepen mensen in hokjes stoppen werkt niet. Dat bewijs is allang gelevert. De individuele verschillen zijn namelijk enorm. Waarom iemand niet aankomt hoeft namelijk niet een specifieke oorzaak te hebben, maar kan ook door meerdere factoren veroorzaakt worden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postje kan wel niemand in hokjes stoppen maar je kan wel ze een richtlijn geven.
zoals mij:
ik ben altijd al vrij gezond opgevoed gewoon elke dag fruit/groente en vlees.
altijd 3x a dag eten(1x daarvan warm) en nagenoeg geen chips of junkfood
je kan aan mij echt wel een richtlijn geven dat ik bij de ecto's hoor dus dat is een richtlijn en niet gelijk in een hokje gestopt.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ik bedoelde meer dat we zo een optie kunnen toevoegen aan de bestaande voedingscalculator, dat er enigszins rekening mee gehouden kan worden en ook wat nauwkeuriger wordt.
Maar zoals ik al zei: het blijft relatief! Je kan alleen maar grotere kansen creeeren om meer in de buurt te komen. Natuurlijk is iedereen anders!!!22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Dan is het ok leo
Maar exacte formules bestaan nu eenmaal niet.
Ik ben een groot fan van Cris Aceto. Zijn boeken die op Muscletotaal.nl te bestellen zijn geven veel info over deze materie.
Everything you need to know about fatloss is een boek wat iedereen hier eens zou moeten lezen, alsook championship bodybuilding.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDan is het ok leo
Maar exacte formules bestaan nu eenmaal niet.
Ik ben een groot fan van Cris Aceto. Zijn boeken die op Muscletotaal.nl te bestellen zijn geven veel info over deze materie.
Everything you need to know about fatloss is een boek wat iedereen hier eens zou moeten lezen, alsook championship bodybuilding.
engels lees ik niet want vind ik veels te moeilijkCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment