Zonet weer coach meeting gehad. Resultaat in het kort; gewicht +2-2,5kg met een minimale vet stijging. Blijf nu zo rond de 11-12% hangen. Puntje van kritiek blijft nog steeds bovenkant borst. De rest gaan we aardig lekker op. Ook weer een aantal pics gemaakt wat ik hier zal droppen als ik thuis op mijn laptop zit.
ook nog even Ruhl aka mister meer eten Aka pillz gesproken.
Ook weer een nieuw schema mee gekregen wat ik de komende 4 week mag gaan draaien. Alle oefeningen 3x6 met de 1e set op er laatst 3 negatieve en laatste 2 sets gevolgd door een dropset van 6-6-6. Word een goed pittig schema maar heb er zin in!
Tot morgen oude schema trainen waarna ik begin met de nieuwe. Sla benen met dit oude schema even over omdat anders de volgende benentraining te snel volgt.
Voeding doe ik nog zelf en gewoon wekelijks meten en kijken wat ik moet doen.
training van vandaag;
schouders/bicep WU
BOR
2x10xstang
10x40
10x60
4x6x80
lat pulls
4xfailx52
db rows
2x10x38
10x42
10x44 had toch lang rust omdat ik met Ruhl stond te praten dus dan ook maar zwaarder
cable rows
4x12x52
biceps vol pompen en klaar.
ook nog even Ruhl aka mister meer eten Aka pillz gesproken.
Ook weer een nieuw schema mee gekregen wat ik de komende 4 week mag gaan draaien. Alle oefeningen 3x6 met de 1e set op er laatst 3 negatieve en laatste 2 sets gevolgd door een dropset van 6-6-6. Word een goed pittig schema maar heb er zin in!
Tot morgen oude schema trainen waarna ik begin met de nieuwe. Sla benen met dit oude schema even over omdat anders de volgende benentraining te snel volgt.
Voeding doe ik nog zelf en gewoon wekelijks meten en kijken wat ik moet doen.
training van vandaag;
schouders/bicep WU
BOR
2x10xstang
10x40
10x60
4x6x80
lat pulls
4xfailx52
db rows
2x10x38
10x42
10x44 had toch lang rust omdat ik met Ruhl stond te praten dus dan ook maar zwaarder
cable rows
4x12x52
biceps vol pompen en klaar.
Comment