Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zonet weer coach meeting gehad. Resultaat in het kort; gewicht +2-2,5kg met een minimale vet stijging. Blijf nu zo rond de 11-12% hangen. Puntje van kritiek blijft nog steeds bovenkant borst. De rest gaan we aardig lekker op. Ook weer een aantal pics gemaakt wat ik hier zal droppen als ik thuis op mijn laptop zit.

ook nog even Ruhl aka mister meer eten Aka pillz gesproken.

Ook weer een nieuw schema mee gekregen wat ik de komende 4 week mag gaan draaien. Alle oefeningen 3x6 met de 1e set op er laatst 3 negatieve en laatste 2 sets gevolgd door een dropset van 6-6-6. Word een goed pittig schema maar heb er zin in!

Tot morgen oude schema trainen waarna ik begin met de nieuwe. Sla benen met dit oude schema even over omdat anders de volgende benentraining te snel volgt.

Voeding doe ik nog zelf en gewoon wekelijks meten en kijken wat ik moet doen.

training van vandaag;

schouders/bicep WU

BOR
    2x10xstang
    10x40
    10x60
    4x6x80

lat pulls
    4xfailx52

db rows
    2x10x38
    10x42
    10x44 had toch lang rust omdat ik met Ruhl stond te praten dus dan ook maar zwaarder

cable rows
    4x12x52

biceps vol pompen en klaar.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Goeie DB row. Ik wist niet dat jij zo sterk was.

Comment

• Zoals belooft de foto's

Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Netjes hoor! Echt mooie foto's! Dikke rug en flinke armen

Zoals jezelf al aangaf idd bovenkant borst. Weet niet of dit bij sommigen anders is ofzo, maar bij een maat van me zie je echt heel dik die bovenkant borst. Ik heb dat zelf ook niet zo.
          Misschien traps ook een beetje minder dan de rest, maar zijn hier anderen die dat misschien beter kunnen beoordelen.
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
            Goeie DB row. Ik wist niet dat jij zo sterk was.
            +1! Waar krachtmonster hier!
            181 cm 85 kg 14%
            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Netjes hoor .

Uiteraard kunnen er wat verbeterpunten zijn, maar dat is bij iedereen.
              Ik zie vooral veel progressie in een relatief korte tijd.

Traps zie je bij mij ook niet goed, al heb ik daar bewust lang niet op getraind.
              Ik wilde geen gorillalook en zonder overdreven traps lijken je schouders breder.
              Of het zo heet weet ik niet , maar bij 'hoge 'schouders is het veel lastiger om traps eruit te laten springen.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• groeit lekker door emiel!

Comment

• Ziet der goed uit kerel!
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Die man rechts heeft ook goeie gains.

Comment

• Netjes en idd trams maar ook ik vind die niet zo mooi te groot.
                      Weet niet of je al poseert, maar de poses zoals je nu doet staat bij elke pose je benen verkeerd.
                      Let op dat je dat niet verkeerd aanleert.
                      Verder netjes hoor..
                      Had jij kuur plannen of niet?

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
                        Netjes hoor! Echt mooie foto's! Dikke rug en flinke armen

Zoals jezelf al aangaf idd bovenkant borst. Weet niet of dit bij sommigen anders is ofzo, maar bij een maat van me zie je echt heel dik die bovenkant borst. Ik heb dat zelf ook niet zo.
                        Misschien traps ook een beetje minder dan de rest, maar zijn hier anderen die dat misschien beter kunnen beoordelen.
                        Ja je hebt wel een verschil in zitten lijkt mij. Die soms echt dikke ecto's waarbij je dat lijntje als super goed ziet.. helaas ik heb dat geluk niet en moet ik er dus harder voor werken wil ik dat bereiken.

Thx voor het compliment!
                        Originally posted by Arend-jan View Post
                        +1! Waar krachtmonster hier!
                        HAha valt mee hoor:P
                        Originally posted by rain View Post
                        Netjes hoor .

Uiteraard kunnen er wat verbeterpunten zijn, maar dat is bij iedereen.
                        Ik zie vooral veel progressie in een relatief korte tijd.

Traps zie je bij mij ook niet goed, al heb ik daar bewust lang niet op getraind.
                        Ik wilde geen gorillalook en zonder overdreven traps lijken je schouders breder.
                        Of het zo heet weet ik niet , maar bij 'hoge 'schouders is het veel lastiger om traps eruit te laten springen.
                        Dankjewel voor het compliment Rain! Heb naar eigen mening mijn rug redelijk weten te verbeteren deze afgelopen periode. Schouders zijn ook wel wat verbeterd als ik het zo zie.

We gaan gewoon zo steady door en kijken wat we kunnen gaan bereiken.

Originally posted by Protasius View Post
                        groeit lekker door emiel!
                        We gaan gestaag door indd! Eat, sleep, train, tijd voor vrienden, leren en repeat :P
                        Originally posted by weslleyy View Post
                        Ziet der goed uit kerel!
                        Thx kerel!
                        Originally posted by quibus View Post
                        Netjes en idd trams maar ook ik vind die niet zo mooi te groot.
                        Weet niet of je al poseert, maar de poses zoals je nu doet staat bij elke pose je benen verkeerd.
                        Let op dat je dat niet verkeerd aanleert.
                        Verder netjes hoor..
                        Had jij kuur plannen of niet?
                        Thx voor de opmerking Q! Maar nee we zijn nog niet bezig met poses zoals ze bijvoorbeeld op een wedstrijd moeten zijn. Heb ze gewoon zo gedaan omdat ik dat de vorige keer ook deed en ik ze beter naast elkaar kan leggen.
                        Komt ook omdat we nog niet echt weten welke klasse we gaan doen, speelt ook een aardig grote rol:P
                        qua kuren ik weet het nog niet echt. Denk dat ik er zelf nog even wat meer uit kan halen voordat ik besluit eventueel een naald erin te zetten.

Comment

• Meer traps zorgen juist voor dat de bovenrug dikker is en dat is wat je wilt. Hoe vaak zie je nou iemand op het podium met traps die "te groot" zijn? Dat is nu zeker bij emielos niet het geval dus gewoon doorbuffelen met die zware rows en DL varianten.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Meer traps zorgen juist voor dat de bovenrug dikker is en dat is wat je wilt. Hoe vaak zie je nou iemand op het podium met traps die "te groot" zijn? Dat is nu zeker bij emielos niet het geval dus gewoon doorbuffelen met die zware rows en DL varianten.
                            Over smaak valt niet te twisten Inferno.
                            En inderdaad, voor Emiel met zijn podiumambities kan het geen kwaad.
                            Maar ik blijf het lelijk vinden.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                              Over smaak valt niet te twisten Inferno.
                              En inderdaad, voor Emiel met zijn podiumambities kan het geen kwaad.
                              Maar ik blijf het lelijk vinden.
                              Wat ik wil zeggn is dat "overontwikkeling" het laatste is waar hij zich zorgen om moet maken. Zo ver is hij nog lang niet.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Ray simon traint bewust zijn trap niet, om de reden die rain aangaf.
                                Dikke trap zijn bij classic en map niet nodig imo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X