Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• begint een beste rug te krijgen maat je kan nu zeker goed wingman zijn voor je vrienden ^^

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
      begint een beste rug te krijgen maat je kan nu zeker goed wingman zijn voor je vrienden ^^
      Dat mag hij snel eens laten zien dan

Comment

• Wauw, je rug heeft zeker goede progressie gemaakt! Mooi in verhouding vind ik
        Food is an important part of a balanced diet.
        ~Fran Lebowitz

Comment

• Ziet er goed uit man, mooie v shape!

Comment

• Zo Emiel, dat is zeker niet verkeerd. Goeie v shape inderdaad, toppie.

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
              begint een beste rug te krijgen maat je kan nu zeker goed wingman zijn voor je vrienden ^^
              Thx possel! Wingman!? laat ze op moment nog liever voor mijzelf, ben nog vrijgezel dus het mag nog.
              Originally posted by FitnessEcto View Post
              Dat mag hij snel eens laten zien dan
              Haha binnenkort maar Grunn onveilig maken met z'n drieën.

Originally posted by TaraSmit View Post
              Wauw, je rug heeft zeker goede progressie gemaakt! Mooi in verhouding vind ik
              Dankjewel Tara. Denk dat Rug mijn beste spiergroep op het moment is. Maar bedankt voor het compliment en vooral het feit dat andere mensen de verhoudingen goed vinden op moment.

Originally posted by quibus View Post
              Ziet er goed uit man, mooie v shape!
              Thx kerel. Hoe bevalt het bouwen nu bij jou en wat gaat er de komende tijd bij jou gebeuren qua training eten etc?

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Zo Emiel, dat is zeker niet verkeerd. Goeie v shape inderdaad, toppie.
              Thx kerel! Heb nog 6-7 maand om te bouwen dus we gaan zien wat vooral de periode na O&N mij gaat brengen.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag borst schouders gedaan. Helaas een beetje klote gepland want ik wil eigenlijk nooit borst doen op international chestday.

Vandaag in een andere gym getraind omdat ik toch een beetje wil rondkijken in groningen. Vandaag was ik in Trainmore Groningen. Opzich wel een ok gym, lijkt veel op basic fit alleen is deze nog goedkoper. Wil eigenlijk weg bij basic fit omdat ik bijvoorbeeld een liggende legcurl mis maar ik word echt krankzinnig gek af en toe van de drukte. Bij de dumbels met 30 man op 20 vierkantemeter staan bijvoorbeeld. Ergens deze week eens kijken is kijken bij biggym. Schijnen ook nog wat meer wedstrijd lui te trainen en hebben goed apparatuur. ACLO neem ik ook nog steeds in overweging zal binnenkort eens wat meer info gaan vragen aan onze ecto koen

rust tijddens de normale benchpress wat minder dan normaal had ik het idee. Iemand wou meedoen dus ging allemaal wat sneller. Volgende keer toch maar wel weer naar de 87,5kg bij de laatste set.

bench
                20x40
                15x40
                10x70
                8x80
                3x90 Alledrie wel zelf maar durfde niet verder met zo'n onervaren spotter achter me.

incline bench
                3x10x60 Goed en lekker uitgevoerd. Pomp was al goed aanwezig..

fly's ( flat, 30 graden en 60 graden)
                3x10x12

fly's
                30x8

fly's ss db press
                30x8 30x12 pijnlijk..

Side raise (kabel)
                3x10x5 Voelde echt fijn in de schouders

plate loaded shoulder press ss front raise met schijf van 10 ( gewicht per hand)
                10x20
                2x8x30
                3x30 daarna gelijk 5x20
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Ik mis die liggende leg curl eigenlijk ook altijd, maar als je daar ook enkelbandjes kan lenen, gaat het prima als je op je buik op een bankje ligt met de voeten naar een low pulley en je enkels aan de kabel vast. Dat zal je vast wel eens geprobeerd hebben, maar voor mij werkt het ook behoorlijk effectief.
                  Doe je achterkant schouders altijd op rug dag? Omdat ik ze er hier niet specifiek in zie staan..

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                    Ik mis die liggende leg curl eigenlijk ook altijd, maar als je daar ook enkelbandjes kan lenen, gaat het prima als je op je buik op een bankje ligt met de voeten naar een low pulley en je enkels aan de kabel vast. Dat zal je vast wel eens geprobeerd hebben, maar voor mij werkt het ook behoorlijk effectief.
                    Doe je achterkant schouders altijd op rug dag? Omdat ik ze er hier niet specifiek in zie staan..
                    Nooit over nagedacht om de liggende legcurl zo te doen. Klinkt wel super chill ga het onthouden A&A, dankje.

Achterkant schouders pak ik indd altijd na de rug training. Is voor wel prima opzich. Mijn achterkant schouders lopen niet achter tenopzichte van mijn schouders dus kan nu nog makkelijk.

Zonet benen gedaan. Was echt een heerlijke training al zeg ik het zelf.

Onze basic fit heeft ook nieuwe apparatuur gekregen en gat er iedergeval op vooruit, ze zullen wel een x aantal leden hebben gehaald.

Er is een extra cable station bij gekomen met een chille cable row, die andere was een beetje rug. Alsof het gewicht aan een elastiek zat waardoor de gewichten weer heel snel wouden zakken. beetje vaag te omschrijven, en mijn favoriet denk ik; One leg legcurl plate loaded. Echt een super fijn ding! Dat is wat ik zo 123 heb gezien wat er is verander. Wat ik hoorde zijn de gewichten ook vernieuwd. Vrijdag maar is bekijken.

Verder heb ik het idee dat ik de afgelopen 2 weken wel droger ben geworden. Oog voor mijn gevoel wat groter zonder shirt.

Leg ext
                    3x20x45

squat
                    2x15x60
                    3x10x100 Als ik zo een beetje in de spiegel zag wel paralel.

Hack squat overgeslagen, smith machine heletijd bezet

legpress
                    8x280
                    3x8x300
                    dropset
                    4x300/280/260

leg ext ook even veranderd doordat ik geen hack squat heb gedaan.
                    12x65
                    10x70
                    10x75
                    10x80 Goed vol!

leg curl
                    2x20x35 iets te hoog voor opwarmen miss. Voelde het als aardig branden die laatste set

legcurl 2 seconden vasthouden
                    10x45
                    8x45
                    6x50

stiff dl ( dit keer geen straps gebruikt, alleen die hooked grip)
                    5x100
                    3x6x120

One leg curl ( damn wat een fijn apparaat)
                    3x10x25

one legcurl ( deelreps 1/3 zakken, 2/3 zakken, volledige reps)
                    3x20

Toen nog wat setjes om helemaal vol te rammen.

smith machine kuiten staand ( gewicht in schijven)
                    10x40
                    2x15x70 strict
                    2x10x70 op de manier die rain stuurde ( soort sprongetje in de rep en uitkomen op je tenen)
                    2x10x50
                    10x40 af en klaar.

Comment

• Jumping calf raises.

Wat is de reden dat jij nog opwarmsets doet bij legcurls na squatten en legpress?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hoe moet ik me die jumping calf raise voorstellen? Kan er geen filmpje oid over vinden namelijk. Kan me alleen iets voorstellen waarbij je je tenen zowat kan breken dus ben zeer benieuwd!

En je gaat nog steeds lekker op je beentrainingen emiel! Wanneer is je volgende meting dan weer trouwens?
                        Food is an important part of a balanced diet.
                        ~Fran Lebowitz

Comment

• https://www.t-nation.com/training/3-...-arent-growing
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                            Jumping calf raises.

Wat is de reden dat jij nog opwarmsets doet bij legcurls na squatten en legpress?
                            Uhm staat toevallig zo in het schema. Maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn om hamstrings nog wat extra op te warmen. Eerder deed ik het niet en toen heb ik wel is last gekregen van mijn hamstrings. Is denk ik nog wat psychisch van toen dat ik gewoon geen risico wil nemen

Originally posted by TaraSmit View Post
                            Hoe moet ik me die jumping calf raise voorstellen? Kan er geen filmpje oid over vinden namelijk. Kan me alleen iets voorstellen waarbij je je tenen zowat kan breken dus ben zeer benieuwd!

En je gaat nog steeds lekker op je beentrainingen emiel! Wanneer is je volgende meting dan weer trouwens?
                            Deze heeft Rain ergens een keer in mijn log gedropt.

En dankjewel tara! Vind benen 1 van de leukste trainingen om te doen eigenlijk haha. Uhm ik word morgen avond weer gemeten dus ben benieuwd. Zal het goed/slechte nieuws meteen droppen als ik in de bus terug naar huis zit.

Comment

• Damn dacht dat ik sneller was dan jij. Heb je onderschat haha

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                                Damn dacht dat ik sneller was dan jij. Heb je onderschat haha
                                Fast Grandpa he.

Wasofski(waar is hij eigenlijk?) heeft/had ze in zijn schema voor langere tijd.
                                Al weet ik niet wat zijn bevindingen zijn.
                                Last edited by rain; 09-12-2015, 22:25.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X