Fijn dat je squat techniek lekker(der) gaat! Mag ik vragen waarom je eerst borst deed en daarna benen? Ik zou persoonlijk minder puf hebben dan wanneer ik het andersom zou doen. Ben benieuwd naar de foto's
Emielos the road to the Enercup
Collapse
X
-
Originally posted by TaraSmit View PostFijn dat je squat techniek lekker(der) gaat! Mag ik vragen waarom je eerst borst deed en daarna benen? Ik zou persoonlijk minder puf hebben dan wanneer ik het andersom zou doen. Ben benieuwd naar de foto's
Originally posted by FitnessEcto View PostHeee, je borst wordt sterker. Toch?
Originally posted by Mushrambo View PostSterke squat man!
Altijd wel leuk om te zien hoe je door trainen zo verandert. Je ziet het zelf gewoon minder snel, maar oudere foto's helpen daar wel bij.
ja indd, die foto's helpen indd wel een beetjeMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostAight okee, prima als dit juist gunstig werkt! Zat jij toevallig vandaag einde vd middag in de trein vanaf Amsterdam? Iemand leek op jou / jij leek op iemand (voor zover ik van foto's heb kunnen zien)Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Gisteren hams/rug kuiten gedaan. Vind deze rug training altijd minder om te doen dan de andere. Komt voornamelijk omdat onderarmen verschrikkelijk naar de tering gaan met lat puls/reversed grip pulls en high row.
hammies gingen wel heel lekker gisteren. Kracht zat er goed in. Ook voelde ik mijnhams meteen tijdens WU. Die waren nog een beetje stram van mijn borst quads training.
zonet ook nog even mijn eigen metingen gedaan en die komt uit op 86kg en een taille van 79cm. Taille is geloof ik omlaag gegaan en gewicht gelijk.
stiff dl
10xstang
10x40
5x60
3x100einde Wu
3x6x110
2x6x115 die laatste set had ik mijzelf zo opgefokt/ zo'n grote focus dat ik helemaal vergat mijn riem om te doen. Ging ondanks toch redelijk easy
liggende hams
3x12x41
one leg, leg curl
2x8x14
dropset
lat pull
3x19x32 Wu
4x6x75+2,5
6x79
reversed grip
3x12x56 echt heel moeizaam op het laatst
high row
2x8x66
dropset damn wat was die kut..
zittende calf
4x10x50Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Tot gisteren gewoon zieke spierpijn gehad in hams en rug. spierpijn in serratus anterior was het ergst. Merk wel dat vooral dit gedeelte van mijn rug goed aan het groeien is met dit schema, V shape here i come!
Zonet borst/schouders/triceps gedaan. Heb vanavond een tentamen dus ging tussen het leren door maar even snel. Had het gevoel dat ik minder sterk was dat vorige week met deze training maarja.
bij biggym hebben te goed licht voor posing. MAP poses ziet naar eigen mening daar wel goed uit. Zeker met chest pomp
schouders/triceps opwarmen
incline bench
10xstang
10x40
5x60 vnaf hier voelde ik al dat het niet mijn beste training ooit ging worden..
3x6x75
5x75 Laatste met hulp
6x75 4/5e rep met klein beetje hulp volgens hem. 6e rep wel heel veel.
Fly's
2x8x23+2,5
dropset chest goed vol
incline db press
2x10x26 te zwaar vandaag.
12x24 alsnog tering pittig
front raise
2x12x12
12x14
db press schouders
5x6x24 tering wat moeilijk...
upright row
2x10x20
pushdown
5x6x32
dip machine
2x8x bijna FS Hierna gestopt. Triceps zaten ram vol. Hoefde arm maar wat te strekken en kreeg kramp gevoel in mijn triceps..Last edited by emielos; 21-03-2016, 16:53.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag niet kunnen trainen ivm met een lange dag school 9:30 tot 16:00 uur en daarna werken. Maar er zijn toch 2 punten die nieuw zijn wat ik hier even wil neerpennen als een soort dagboek.
Sinds een hele lange tijd lees -+ 2-3 week is gewicht weer aan het stijgen. Tik nu bijna de 87kg aan, schat mijn vp rond de 12%.
2e update: Ik zou eigenlijk vrijdag langs coach gaan maar we doen het even anders. A.S zaterdag komt er een jurylid van de Enercup langs voor de posing van de vrouwen. Aangezien ze er toch is komen ik en mijn teamgenoot ook langs. Zo kan ik werken aan mijn posing en waarschijnlijk een heleboel tips krijgen van haar, echt veel zin in. Mijn teamgenoot komt vooral bij haar langs om te kijken wat hij moet gaan doen qua klasse, MAP of toch Classic. Ik vind zelf dat hij Classic moet doen omdat hij daar meer het fysiek voor heeft dan map.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostEigenlijk bedoel je dus alle chicks in bikini spotten zaterdag?
Originally posted by 1964 View PostWellicht een domme vraag, maar wat maakt een fysiek nou echt geschikt voor MAP/Classic?
Originally posted by niet_hier View PostHoezo, ben jij er dan ook?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
21 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-