Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by niet_hier View Post
    Waarom moet hij dat doen? Zou het instasletje haar selfies niet zelf overal op het internet dumpen?

Da's waar.
    Vraag dan haar naam maar.

Ik vind dat je als je zulke billen hebt als dat Emielos beschrijft, je zoveel selfies mag maken en plaatsen als dat je zelf wilt.
    En wij willen.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
      Da's waar.
      Vraag dan haar naam maar.

Ik vind dat je als je zulke billen hebt als dat Emielos beschrijft, je zoveel selfies mag maken en plaatsen als dat je zelf wilt.
      En wij willen.
      hehehe +1

Comment

• leuk doel heb je!
        ik ben benieuwd!
        succes!!!

insta-sletjes die na iedere oefening naar hun kont kijken. hahahahahaha. Wij hebben geen spiegels bij de sportschool. Scheelt weer. Kom ik niet tegen. maar als mijn vet% 10-15 % minder zou zijn en de kont eindelijk strak. Zou ik dat ook doen. hahaha.... maar ik doe dat wel thuis.
        Just do it!!!!

Comment

• Originally posted by Mariekepiek View Post
          leuk doel heb je!
          ik ben benieuwd!
          succes!!!

insta-sletjes die na iedere oefening naar hun kont kijken. hahahahahaha. Wij hebben geen spiegels bij de sportschool. Scheelt weer. Kom ik niet tegen. maar als mijn vet% 10-15 % minder zou zijn en de kont eindelijk strak. Zou ik dat ook doen. hahaha.... maar ik doe dat wel thuis.
          Welkom marieke. Wij hebben aan 2 kanten echt 20m aan spiegels ofzo :P dus af en toe flext iedereen daar wat.

Vandaag borst,biceps kuiten getraind. Was een hele fijne training! Kracht lijk ik nog steeds vast te houden wat ook zeer fijn is. Fysiek begin ook steeds beter te hogen en heb niet meer love handles op mijn taille. Mijn taille aan de zijkant gaat nu in 1 rechte lijn naar beneden! Ben dus zeer benieuwd naar mijn meting a.s. vrijdag.

Pomp was weer lekker zoals altijd! Vandaag een high dag en dat helpt ook zeker.

schouders/triceps opwarmen
          flat dumbel press
          10x20
          8x22 poeh moeizaam..
          2x12x28
          10x32 net aan
          7x34 Laatste lukte niet helaas.. miss toch 2,5 minuut rust moeten houden ipv 2

incline db press
          3x12x24 steady!

incline cable fly's
          3x12x12 eigenlijk wat te licht. Maar 14 is net wat te zwaar..

peck deck ( greep wat hoger, zeg maar boven het handvat van dat ding zelf. Vind mijn schouders fijner en voel borst beter
          3x15x52

ez bar curl
          12x20 easy..
          2x10x25
          8x30 moeilijk deze

dumbel curl
          3x12x10

high cable curl
          3x15x14 biceps ram ram vol

kuiten in legpress
          20x52 burn als een gek!
          20x56 zelfde als hierboven
          15x66
          12x73
          12x79 Focking pijnlijk al die setjes. Stond te tapdansen toen ik telkens van de machine af kwam.

kuiten zittend gewicht in schijven
          3x15x 30

leg raise
          3xfail
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag was het de beurt om naar de coach te gaan. Helaas heeft coach even wat prive dingen en was hij vandaag dus niet aanwezig. Weet wel wat er speelt maar ga daar niks open en bloot over vertellen op een forum.

Teamgenoot en ik hebben elkaar maar even gemeten en in de meting kwam naar voren dat ik nu onder 10% zit. Merk zelf ook dat ik leaner word. Heb geen lovehandles meer. Zijkant taille is echt strak zoals op de foto te zien is.

Moet wel gaan werken aan mijn posing. Vooral die halve draai poses zien er nu nog niet uit. Zeker mijn draai naar rechts( slechte kant) ziet er echt verschrikkelijk uit op moment. Moet ik echt aan werken binnenkort

De training
            t-bar row
            10x20
            10x30
            12x55
            2x10x65
            8x75BAM!

lat puls
            3x12x59 + 4,6kg. deze gym heeft schijfjes van 2,3 ipv 2,5 zoals bij biggy

dumbel row
            2x10x44
            12x44 Kleine steek in onderrug..

straight arm pulldown
            3x15x36 moeilijk en pijnlijk as fuck

zittend ohp in smith ( gewicht in schijven)
            12x30
            9x35
            6x40 Te zwaar..

Toen wat side raises gedaan met cable. Energie was echt even op..

Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Schouders komen ook al een stuk mooier uit zeg! En serratus ook
              Food is an important part of a balanced diet.
              ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
                Schouders komen ook al een stuk mooier uit zeg! En serratus ook
                Dankjewel tara. Ben benieuwd hoe de komende maanden gaat. let's get shredded!

Vandaag legs op het programma. Altijd fijne training en zeker met een pwo'tje op voor de extra vibe. Had alleen iets teveel genomen dus zat al gigantisch te stuiteren op de fiets.

Training van vandaag ging echt super lekker. squat gewoon 8 reps gepakt met 115kg. Bij rep 7 dacht ik: dit gaat mij niet lukken begon zo in mijn hoofd te zitten dat het niet zou lukken. Toen mijzelf ervan overtuigd dat ik het wel kan en anders kon ik hem altijd op de leggers laten vallen!

voor de training even 2 BCaa'tjes genomen. Amoniak lucht was een stuk minder. Die lucht heb ik alleen tijdens benen en bij geen enkele training dus moet me denk ik neit al teveel zorgen erom maken of zeggen jullie wel van: laat het even controleren?

de training
                10xstang
                10x40
                10x60 Ging lekker dus waarom niet 5 extra
                12x95
                2x10x105
                8x115 die laatste dus ontzettend moeilijk maar ik heb hem!

legpress
                3x12x180 Laatste heel easy maar komt door 2-3 minuten rust omdat ik even met iemand aan het praten was.

bb lunges
                2x12x35
                12x40 deze was kapot zwaar. Na dit setje even een paar keer tuffen in de prullenpak. Kwam maagzuur mee omhoog..

stiff dl
                2x12x90
                10x90 kon niet meer

leg curl
                3x15x59

Training klaar. Helemaal naar de klote weer huiswaarts.

Comment

• Lekker hoor die squat, zeker na die sets ervoor!
                  wat betreft ammoniak geur, kan volgens mij komen dior te weinig water of koolhydraten eten. Was volgens mij nog iets maar dat weet ik niet meer
                  All time PRs: 195/135/232,5
                  Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Als ik het me goed herinner kan de ammoniaklucht komen als je laag in koolhydraten zit en je lichaam toch energie nodig heeft. Dan worden eiwitten gebruikt als "brandstof" en als bijproduct van het verbrandingsproces komt ammoniak vrij. Ik denk dat het niet iets is waar je je echt zorgen over hoeft te maken. Je zou eventueel je coach kunnen vragen of je op benendag iets meer koolhydraten zou moeten eten voordat je gaat trainen.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
                      Lekker hoor die squat, zeker na die sets ervoor!
                      wat betreft ammoniak geur, kan volgens mij komen dior te weinig water of koolhydraten eten. Was volgens mij nog iets maar dat weet ik niet meer
                      Originally posted by niet_hier View Post
                      Als ik het me goed herinner kan de ammoniaklucht komen als je laag in koolhydraten zit en je lichaam toch energie nodig heeft. Dan worden eiwitten gebruikt als "brandstof" en als bijproduct van het verbrandingsproces komt ammoniak vrij. Ik denk dat het niet iets is waar je je echt zorgen over hoeft te maken. Je zou eventueel je coach kunnen vragen of je op benendag iets meer koolhydraten zou moeten eten voordat je gaat trainen.
                      heeft indd te maken met te weinig koolhydraten en of water. Maar had gisteren over de dag verlatend rond de 430 gram koolhydraten. Waarvan minimaal 300-320 voor de training. Lijkt
                      mij niet te weinig vandaar de vraag of ik het moet laten controleren

Comment

• Ik zou niet weten wie dan wat zou moeten controleren. Wat ben je aan het overwegen?
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ammonia lucht is niet zo interessant als men wel doet vermoeden hoor. Betekent inderdaad eiwitverbranding, maar mensen overschatten nogal hoeveel eiwitten dit dan zou betreffen. Niet interessant dus.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Heb zelf ook meer last van ammoniageur in mijn bezwete handoek als ik bcaa's heb genomen voor de training. Volgens mij is het zo dat je lichaam tbv energie altijd een combinatie van koolhydraten, eiwitten en vet verbruikt. De verhouding hiervan voornamelijk afhankeklijk van wat (snel(ler)) vooradig is. Aangezien je voor de training bcaa's nam zitten die dan in je bloed en zijn die dus ook sneller vooradig (door je lichaam aan te spreken). En vandaar wellicht wat meer de amoniageur. Maarja zo zat het dacht ik maar wellicht ook gewoon de reinste bro-science!
                            Misschien een keer een training doen zonder enige whey of bcaa's van te voren te nemen en kijken of het dan (helemaal) minder wordt.

Comment

• Originally posted by Method View Post
                              Heb zelf ook meer last van ammoniageur in mijn bezwete handoek als ik bcaa's heb genomen voor de training. Volgens mij is het zo dat je lichaam tbv energie altijd een combinatie van koolhydraten, eiwitten en vet verbruikt. De verhouding hiervan voornamelijk afhankeklijk van wat (snel(ler)) vooradig is. Aangezien je voor de training bcaa's nam zitten die dan in je bloed en zijn die dus ook sneller vooradig (door je lichaam aan te spreken). En vandaar wellicht wat meer de amoniageur. Maarja zo zat het dacht ik maar wellicht ook gewoon de reinste bro-science!
                              Misschien een keer een training doen zonder enige whey of bcaa's van te voren te nemen en kijken of het dan (helemaal) minder wordt.
                              BCAA's is sowieso weggegooid geld. Dus dat scheelt ook weer.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Method View Post
                                Heb zelf ook meer last van ammoniageur in mijn bezwete handoek als ik bcaa's heb genomen voor de training. Volgens mij is het zo dat je lichaam tbv energie altijd een combinatie van koolhydraten, eiwitten en vet verbruikt. De verhouding hiervan voornamelijk afhankeklijk van wat (snel(ler)) vooradig is. Aangezien je voor de training bcaa's nam zitten die dan in je bloed en zijn die dus ook sneller vooradig (door je lichaam aan te spreken). En vandaar wellicht wat meer de amoniageur. Maarja zo zat het dacht ik maar wellicht ook gewoon de reinste bro-science!
                                neem anders nooit bcaa's of whey voor de training. Allen bij mijn ontbijt neem ik whey. En dat is een ruwe 8-10 uur voordat ik train.

voor mijn gevoel was het toen ik bcaa's nam juist minder erg. Maarja elke training is anders, dus je gaat het nooit goed testen of het met of zonder even erg is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X