Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem is dat Emiel een of 2 keer per maand heeft ipv per jaar

Grapje, komt wel weer goed haha. Vervelend van die bor's, altijd mindfck als je verkeerd hebt berekend.
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
      Ik kan me voorstellen dat het een mindere training is als je de nacht ervoor wat hebt gedronken en minder goed/lang hebt geslapen. Ik denk dat je vermoeidheid vooral daardoor is gekomen.
      Zo'n avond van drinken en weinig slapen heb ik misschien een keer of 2 keer per jaar, en de trainingen erop zijn dan meestal een stuk minder. Vooral als ik bijna niet heb geslapen.
      Je volgende training zal vast weer een stuk beter gaan, no worries
      Komt indd door vermoeidheid. Maar van die 4 drankjes word ik niet anders. Denk ook dat die BOR in het begin van mijn training er ook flink inhakte en veel energie kostte.
      Originally posted by TaraSmit View Post
      Probleem is dat Emiel een of 2 keer per maand heeft ipv per jaar

Grapje, komt wel weer goed haha. Vervelend van die bor's, altijd mindfck als je verkeerd hebt berekend.
      Haha ja afgelopen tijd wel ja. Heb nog 2 feestjes op de planning staan en dan word het weer wat rustiger. Heb a.s vrijdag een huisfeest van onze beneden buren. En de week ern gaat een kameraad van mij voor een half jaar weg dus dan ook een soort afscheidsfeestje. Daarna is er weer rust in de tent.

Over die bor wel kut indd. Maar weet nu wel dat ik hem denk ik kan verhogen naar 100. Dan moet ik alle setjes wel gewoon halen.
      Last edited by emielos; 16-01-2016, 19:54.
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Een sociaal leven is ook niks mis mee als je maar een balans hebt. Feestjes op z'n tijd zijn sowieso leuk!
        Food is an important part of a balanced diet.
        ~Fran Lebowitz

Comment

• Gisteren extra rustdagje moeten nemen omdat ik een verslag af moest hebben voor school. Natuurlijk in de kerst vakantie geen fuck gedaan. Ik heb de nare eigenschap dat ik dingen gewoon niet doe/ of heel langs uitstel als ik het niet wil. Dit was dus zo'n vak/project waar ik totaal geen zin in had en gewoon de pestpleuris in had.

Vanochtend ook in het zwembad gelegen voor een vak van school. Was aardig vermoeiend en tijdens de les waren mijn armen ook echt helemaal dood. Miss was dit ook de reden dat schouders niet helemaal je van het ging.Was allemaal wat zwaarder dan normaal voor mijn gevoel.. Alsnog het beste ervan gemaakt gevolgd door 20 minuten litt, 6,2 km/h loopband helling 5,5

opwarmen
          5x14
          5x18
          5x22 Was al pittig.. Geen goed teken..
          4x6x26 Die laatste met heel veel moeite.

BB neck press
          3x8x40
          4x40 Was echt belachelijk zwaar opeen vandaag;\

Dumbel upright row
          4x12x14 Ging goed. Kon misschien nog wel hoger. De press oefeningen gingen alleen klote. Vanaf hier gewoon normaal

triset
          achterkant schouders, side raise front raise. Zittend gedaan vandaag. Is toch een stuk zwaarder
          4x12x8

Shrug machine ( smith was bezet)
          50kg aan plates. Verdomde zwaar als je de horizontale grip gebruikt.

Cable crunch
          4x20x54

Hanging leg raise variant. (Knieën naar navel trekken alleen dan kwartslag draaien met LB) Voelde ziek goed mijn abs onder dat laagje vet.
          4x5 per kant. Na die 5 begon grip te kutten. Hield mij vast aan zo'n powerstation maar zaten geen grips op die krengen.
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag weer de beurt aan beentjes.Toen ik voor de training thuis zat had ik echt even geen energie meer. ben niet gewend dat ik 2 dagen achter elkaar om 8 uur wakker word. Best wel slecht indd maarja..

De training ging opzich wel weer lekker en het einde was weer verschrikkelijk veel afzien. Laatste oefeningen deden belachelijk veel pijn ( brand nu nog steeds kolere erg..) vandaag maar eens lekker vroeg mijn bed in duiken.
            vrijdag middag weer meten. Ben benieuwd naar de resultaten.. Wil nu wel weer eens vol bouwen en die zwakke punten opvullen.

Denk trouwens wel dat die liggende legcurl bij gaat dragen aan mijn achterlopende hams. Damn wat voel ik dat met die oefening lekker branden en die hams goed werken.

rust zoals altijd hetzelfde 1 minuut
            Squat
            10xstang
            10x40
            10x60
            4x6x110 Was is die minuut rust toch ook verschrikkelijk min..

Front squat
            4x8x70

leg press
            4x12x180 Minder pijnlijk dan vorige week maar nog steeds kut..

Lunges ( deze gingen echt kut vandaag. Stabiliteit was af en toe echt kut) ipv van doorlopen nu als volgt gedaan:
            stap, beide voeten naast elkaar en dan weer stappen.
            4x12xbb van 30. Laatste set en dan reps 9-12 kreeg ik echt last van mijn traps..

stiff dl dumbel. Voelt lekker zo
            4x6x50

Liggende legcurl
            4x15x36 Die laatste waren zo verdomd pijnlijk

leg ext
            2x15x66
            12x66
            12x59 Benen kwamen niet meer omhoog de laatste 2 sets. Zoveel pijn ook..

staande calf
            4x10x70

zittend calf
            4x10x30 Voel op een of andere manier echt de bovenkant kuit heel hard. En dan met name de gastrocnemius en dan vooral de buitenkant. ( rol ik mijn voet dan verkeerd af, teveel richting tenen ipv de grote teen?) Voor mijn gevoel doe ik dit niet maar ok.

Comment

• Borst triceps vandaag weer aan de beurt. De press oefeningen iets naders uitgevoerd dan normaal. Liet de dumbel nu meer naar de buitenkant van mijn borst vallen. Uiteinde van de dumbel tikte nog net mijn borst aan zegmaar. Voelde goed aan maar was wel een stuk zwaarder dan normaal..

Pomp is gehele borst was naderhand ook goed aanwezig. Morgen weer langs coach maar wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Vanmiddag rond 4 uur eens taille gemeten( althans gedeelte onder je navel, dikste punt voor mij) en die was 81cm met al het eten in de pents dus morgen ochtend nog een keer meten. Verwacht dus dat vet% weer op 11-12% zit wat betekend dat we weer kunnen bouwen ga ik vanuit.

db press flat maar breder dan normaal
              3x10x30
              6x30 op..

decline zo'n ding wat je normaal gebruik voor buikspieren volgens mij dus meer decline dan normaal. Stuk zwaarder ook
              4x10x24

crossovers
              4x12x11,5
              gewoon puur op contractie was hh met 4,5kg. Zat echt ram vol

decline opdrukken ss normaal
              3x tot fail Laatste waren echt maar 2x ofzo. kon niet meer

cgbp
              2x5x60 ( dacht al wat tering zwaar maar was dus 60k...)
              6x50
              3x50 Op doordat ik dacht dat er eerst 40kg op hing

skullcrushers
              4x8x25

triceps pushdown
              4x12x23

Comment

• Vanmiddag weer langs coach geweest. vp is weer netjes 12-12,5%. We gaan nu dus weer langzaam voeding verhogen. Dit gaan we doen d.m.v. 300 kcal bij de woensdag op te gooien. Dit ga ik doen door mijn rijst overdag te verhogen. De rest van de dagen blijft zoals normaal dus alleen de woensdag veranderd.
                Tijdens poseren vond hij het er weer goed uitzien. Borst zag er vandaag ook heel anders uit dan de foto van 2 week terug. Kan komen doordat ik beter poseerde, licht viel er beter op dan 2 week terug of meer hardheid door mijn training van gisteren.

Ondertussen ook ingeschreven bij de IFBB en bij de Enercup. Dus dat is geregeld voor de wedstrijd. Nog 8 maanden tot de wedstrijd dus 5 maand ongeveer om te bouwen!

Rug biceps waren vandaag aan de beurt.

BOR
                10xstang
                10x40
                10x60
                2x6x90
                2x6x95 Zwaar maar goed.

Optrekken 4 keer tot fail. Kin tot boven te bar en volledig strekken
                6
                5
                4
                4

Dumbel row op bankje
                2x10x42
                2x8x42 Zwaarder dan normaal zo op een bankje. Voelde fijn in de lats

reverse grip pulldown
                3x8x66
                8x73

Cable row
                4x12x73 lats nu maximaal vol. Voelde een beetje alsof ik tennisballen onder mijn oksels had...

bb curl ( gewicht excl stang, stang zou 2,5kg zijn geweest ofzo)
                4x6x30

schuin achterover leunend bicep curl
                4x10x8

cabel rope hammer curl
                4x12x34

Cable crunches
                4x20x54

Reversed crunches
                3x tot fail

Comment

• Gisteren cheatday gehad, was weer chill. Vandaag schouders/traps gepakt. Was echt een zware training, zit niet heel veel kracht in de schouders. Hoop dat ze vanaf deze week weer sterker en daardoor ook groter gaan worden.

schouders opwarmen

db press
                  5x14
                  5x18
                  3x6x26
                  5x26 jezus wat achterlijk zwaar vandaag..

neckpress
                  3x8x40
                  5x40..

Schouders op beide oefeningen minder dan de overige keer. Nu zaten er 5 dagen tussen de trainingen en de vorige 7. Miss is dat het, of door de cut wat ingeleverd.

dumbel upright row
                  4x12x16 Goed te doen dit

side raise superset front raise
                  4x12x8

Shrugs voorlangs ss achterlangs in de smith
                  4x12x70 ( gewicht in schijven)

In een half uurtje klaar.

Comment

• Sick, zo'n 30 min training.

Comment

• Even je log doorgenomen , kracht gaat goed omhoog kerel ! , metingen zijn ook prima! lekker bouwen.

Cable crossovers zou je is kunnen vervangen door incline cable flyes , dan je zelf iets omhoogduwen tegen het bankje dat je hoofd over het bankje komt( niet helemaal maar een beetje) , dan de oefeninge uitvoeren. zeer goede pomp loopt helemaal vol! stretch is ook lekker aanwezig dan.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                        Sick, zo'n 30 min training.
                        Ja schouders gaan echt super rap. Meestal doe ik na deze training buik of cardio. Alleen ging eventjes naar de basic fit, waarom weet ik niet. Toen ik binnenkwam wist ik meteen weer waarom ik daar niet meer kom. Zo aller tyfes druk niet normaal

Originally posted by imation View Post
                        Even je log doorgenomen , kracht gaat goed omhoog kerel ! , metingen zijn ook prima! lekker bouwen.

Cable crossovers zou je is kunnen vervangen door incline cable flyes , dan je zelf iets omhoogduwen tegen het bankje dat je hoofd over het bankje komt( niet helemaal maar een beetje) , dan de oefeninge uitvoeren. zeer goede pomp loopt helemaal vol! stretch is ook lekker aanwezig dan.
                        Thx kerel! komede 4-5 maanden nog lekker bouwen.

Zal het is gaan overwegen. Ik snap wat je bedoeld met de cable fly's. Doe nu vaak 4 normale sets en afsluitend 2 sets echt puur op MMC. Dan zit mijn gehele borst echt ram vol niet normaal. Had deze week ook sinds tijden gigantische spierpijn in mijn borst.
                        Hoe zit het met jou dan? Ga jij geen ener doen?

Comment

• Wat bij mij ook altijd goed werkt voor de MMC, is als ik tijdens de rust mijn shirt uittrek, een spiegel zoek, en even 30 seconden mijn tieten om en om op en neer wip. Pomp is daarna 7,489x erger!!

Comment

Wat bij mij ook altijd goed werkt voor de MMC, is als ik tijdens de rust mijn shirt uittrek, een spiegel zoek, en even 30 seconden mijn tieten om en om op en neer wip. Pomp is daarna 7,489x erger!!
                            Ik wist al dat je een vreemde vogel was maar nu weer ik het zeker! Beetje met je mini tetten spelen in de sportschool

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                              Ik wist al dat je een vreemde vogel was maar nu weer ik het zeker! Beetje met je mini tetten spelen in de sportschool
                              Bij wie loopt de chest ook al weer achter? Bij mij niet! (Al zegt dat natuurlijk meer over de rest bij mij... hihihihihihhi xxxxx)

Comment

Bij wie loopt de chest ook al weer achter? Bij mij niet! (Al zegt dat natuurlijk meer over de rest bij mij... hihihihihihhi xxxxx)
                                Aah die is gemeen maar wel true. Al trekt het voor mijn gevoel wel wat bij nu. Ook in rust pose word het voor mijn gevoel beter. Al helpt het droger worden ook wel iets natuurlijk

Vandaag weer legs gedaan. Bizar lekkere training en over het algemeen kunnen verhogen op vrijwel alle oefeningen. Vanaf gisteren ook weer met creatine begonnen, eens kijken of ik merkbaar verschil ga ondervinden in mijn trainingen. Pleur de 5 gram creatine nu gewoon in mijn post workout. Met het idee: dan vergeet ik het niet. En na een training word alles goed opgenomen dus ook de creatine. Of dit helemaal waar is weet ik niet maar ik voel mij er goed bij.

Zoals ik zei ging de training goed. Al was het af en toe wel flink vloeken en tieren om mijzelf op te focken om gewoon door te kunnen gaan. Vooral tijdens de lunges had ik het idee dat ik "het licht" had gezien. De tering wat ging ik daar maximaal kapot. Na elke setje gaan liggen om mijn hyperactieve ademhaling weer enigzins normaal te krijgen voor het volgende setje. Bij stiff Dl dacht ik even dat het lampje uit zou gaan, was mega gedesoriënteerd.

Tijdens legpress kreeg ik tijdens het 3e setje opeens heel veel last van mijn nek. Deed echt mega pijn dus toen even wat langer rust genomen zodat die pijn weg trok. Kwam denk ik gewoon doordat ik mijn helemaal te hard aanspande en dat mijn nekspier dat alles behalve leuk vond.

na de training ook maximaal trillende beentjes. Ze waren echt helemaal leeg

Andere squat rek hebben ze ook echt die lagers naar beneden geschroefd dus vanaf nu kan je hier ook squaten. eerder stonden die lager veel te hoog om normaal de squaten. Heuphoogte zegmaar..
                                Squat:
                                10xstang ATG
                                10x40 ATG
                                10x60 ATG
                                5x100 parallel of net onder parralel
                                3x6x110 ""
                                6x115 BAM Ging aardig vlot ook, heerlijk!

front squat
                                2x8x80
                                7x80 Fail op de laatste. Hing oog teveel naar voren waardoor bb van mijn schouders af kukkelde.
                                8x70

legpress ( aan de andere kant van de gym. Voelde voor mijn gevoel beter dan die andere)
                                4x12x180 Steady

Lunges met dumbels ( thx voor de toch wel tip pilz/ruhl aka Meer eten)
                                4x12x20 ( gewicht per dumbel) Vreselijk kapot gaan hier. Bizar!

Stiff dl
                                2x8x110
                                6x110 Grip faalde en vanaf toen ook weinig energie meer..

liggende legcurl ( plate loaded)
                                4x15x40 Na dat ik klaar was ook gewoon blijven liggen. Zo kapot moe opeens..

Leg ext( steekgewicht)
                                3x15x59
                                12x59 meer kwam er niet uit

staande calf
                                3x15x60 ( 1 sec boven hold)

zittend calf
                                3x12x30 ( 20kg gewicht van zichzelf)

Moe, voldaan, kapot, trillende beentjes en als een druipsteengrot het pand verlaten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X