Emielos the road to the Enercup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nog even een klein verslagje over training van vandaag + de meting. Vet % zit nu rond de 11-11,5. Betekend dus dat vet met 1-1,5% is afgenomen de afgelopen 2 weken. Dit ondanks de toch wel goede borrel van vorige week donderdag en de kleine borrel van dinsdag. Ik was dus positief verrast! Over 4 week pas weer de volgende meting. Omdat het nu toch zo goed gaat is het zonde als ik elke 2 week naar Assen speciaal voor dit (woorden van mijn coach).

    Verwachting is dat ik over 4 week rond de 10% of lager zit. Ben benieuwd hoe snel ik nog drop de komende weken. Vooral aangezien ik de komende weken (behalve morgen) geen feestjes op het programma heb.

    Afijn de training;
    vooral squats voelde zwaarder aan dan normaal. Pilz heeft ooit in zijn logg op dbb gezegd dat de bruine stang in de gym zwaarder is dan 20kg. Geen idee of dit echt zo is maar voelde dus wel zwaarder aan dan normaal.

    squats
    10xstang
    10x40 voelde mijn benen al beter werken dan normaal, oftewel ze hadden het zwaarder dan vorige week.
    5x60
    5x70 einde WU
    12x90 (kut cardio de tering zeg..)
    2x10x100 focking hell wat gingen deze moeizaam
    8x110 Jezus, blij dat het klaar was

    legpress
    2x12x147
    12x147+2,5kg

    lunges (geen idee hoeveel de kleine bb daar is. Gewicht even zonder bb
    3x12x25 ging flink naar de klote hier..

    stiff dl
    3x12x80 blijft kut deze oefening

    leg curl zittend
    2x12x45 (oeps moest 3x15 zijn..)
    15x37 +2,5

    strompelen naar de kleedkamer.

    tijdens deze foto zaten benen maximaal vol. Kon ze nauwelijks aanspannen en separatie totaal niet zichtbaar door de pomp.
    maar had beloofd een foto te droppen inclusief bene dus bij deze
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Het klinkt gek maar het lijkt wel alsof ik gewoon zie dat je benen helemaal vol zitten lekkere training in ieder geval! Ben echht benieuwd hoe je er onder die 10% uit gaat zien
      Food is an important part of a balanced diet.
      ~Fran Lebowitz

      Comment


      • Originally posted by emielos View Post
        Over 4 week pas weer de volgende meting. Omdat het nu toch zo goed gaat is het zonde als ik elke 2 week naar Assen speciaal voor dit (woorden van mijn coach).
        Het vereist inderdaad een inspanning (plus tijd) om naar Assen te reizen. Aan de andere kant, zoiets kan ook een mentale oppepper geven, als je coach zegt dat alles goed gaat. Soms is het goed om positieve feedback te krijgen, als bevestiging dat je nog steeds op de juiste weg zit.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

        Comment


        • Originally posted by TaraSmit View Post
          Het klinkt gek maar het lijkt wel alsof ik gewoon zie dat je benen helemaal vol zitten lekkere training in ieder geval! Ben echht benieuwd hoe je er onder die 10% uit gaat zien
          haha ja zal best kunnen dat het zichtbaar is. Hoe denk jij het te zien dan?

          Originally posted by niet_hier View Post
          Het vereist inderdaad een inspanning (plus tijd) om naar Assen te reizen. Aan de andere kant, zoiets kan ook een mentale oppepper geven, als je coach zegt dat alles goed gaat. Soms is het goed om positieve feedback te krijgen, als bevestiging dat je nog steeds op de juiste weg zit.
          Ja daar geef ik je gelijk in. Is "maar" 3 kwartier met de bus en vaak ga ik dan ook even langs mijn ouders als ik toch naar coach moet.
          over die feedback terug klopt wel. Ben daar nu nog niet echt gevoelig voor. Dat komt nog we mijzelf kennende. In de Prep zelf heb ik wel behoefte aan die feedback als ik op de goede weg zit. Was vorig jaar met mijn diepe cut ook zo. Dan merk ik aan mijzelf dat ik soms onzeker word van; gaat het nog wel goed? Zeker omdat je op een gegeven moment zelf helemaal niks meer ziet qua verschillen.
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

          Comment


          • Bedoel je hoe ik denk te zien dat je benen vol zitten? Ik neem aan dat je enigszins je benen aanspant op de foto, toch lijkt het er een beetje uit te zien als oedeem zo ziet bij mij pomp er altijd uit in m'n (onder)armen (als oedeem), dus vergelijk dat met jouw benen. Kanook zijn dat dat zo lijkt door de foto/lichtinval/ed, maar dat dus
            Food is an important part of a balanced diet.
            ~Fran Lebowitz

            Comment


            • Originally posted by TaraSmit View Post
              Bedoel je hoe ik denk te zien dat je benen vol zitten? Ik neem aan dat je enigszins je benen aanspant op de foto, toch lijkt het er een beetje uit te zien als oedeem zo ziet bij mij pomp er altijd uit in m'n (onder)armen (als oedeem), dus vergelijk dat met jouw benen. Kanook zijn dat dat zo lijkt door de foto/lichtinval/ed, maar dat dus
              ja ik bedoelde indd hoe jij dat zag.

              mijn coach zei ook probeer je benen aan te spannen. Waarop ik reageerde; joh ben al blij dat ik sta ik tril als een rietje. En aanspannen ging haast niet door de hoeveelheid bloed in mijn quads en hams ..

              ik train deze week even anders omdat de gym donderdag dicht is en omdat ik vant weekend mijn laatste training niet kon doen (borst)
              Deze week even borst/schouders-benen/kuiten-rug armen

              de training van vandaag ging echt super chill. Kracht lekker aanwezig en gewoon goed doorbeuken. Schouders hadden het wel zwaar omdat triceps natuurlijk al vertyft waren door borst.

              vandaag ook weer een belachelijk goeie pt'er aan het werk gezien #notserious. Klant moest een brug doen voor je core. Kont stond gigantisch omhoog oftewel uitvoering ruk. Pt'er ZAT even iets rustig op zijn mobiel te doen. Goed bezig kerel #not

              schouders borst WU

              flat DB press
              10x18
              10x22 einde WU
              12x26 te easy eigenlijk
              12x28 zwaar maar gehaald
              10x30
              8x34 deze was net aan zoals het hoort

              incline DB press
              2x12x26
              10x26 merkte even dat ik met flat zwaarder ben gegaan dan vorige keer

              incline fly's cable
              3x12x14 net op het randje.. Heel moeilijk vandaag

              fly machine
              3x15x39 als ik zwaarder ga krijg ik last van mijn schouder..

              zitten ohp
              2x12x40 tering he..
              10x40
              8x40 kracht echt weg hier

              arnold press
              2x10x16
              12x14 op het randje weer deze

              even wat Side raises gedaan omdat de presses niet zoals normaal gingen
              single raises strict
              3x10x10 (naast mij stond een kerel ermee te smijten te tering. Uitvoering 3 keer ruk)

              reversed Peck deck
              3x15

              hanging leg raises
              3x tot fail
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

              Comment


              • Originally posted by emielos View Post
                vandaag ook weer een belachelijk goeie pt'er aan het werk gezien #notserious. Klant moest een brug doen voor je core. Kont stond gigantisch omhoog oftewel uitvoering ruk. Pt'er ZAT even iets rustig op zijn mobiel te doen. Goed bezig kerel #not
                Hier kan ik mij zo aan irriteren... Lijkt wel of je een PT certificaat kunt krijgen bij een pakje boter...

                Comment


                • Originally posted by Hansi View Post
                  Hier kan ik mij zo aan irriteren... Lijkt wel of je een PT certificaat kunt krijgen bij een pakje boter...
                  Ja soms denk je dat wel ja. Al is die pt'er zelf goed buff maar hij komt ook als hij achter de balie staat heel ongeïnteresseerd over.

                  Vandaag weer legs gedaan. Ik heb echt iets met benen op een low dag haha. Al mijn benen trainingen zijn volgens mij tot nu toe nog op een low dag geweest.

                  Omdat ik vorige week een stang heb gebruikt die volgens pilz 2-2,5kg zwaarder is heb ik deze training ook 2,5kg verzwaard. Bij biggy hebben ze gewoon bb's van 20kg dusja. Ging wel goed aardig is echt pokke pokke zwaar. rust is bij squats nu 2-2,5 minuut.

                  Verder de hele training goed zwaar gehad. Benen waren echt helemaal af. Wel even bij de legpress moeten wachten omdat 2 andere daar mee bezig waren. ( waren zware ego lifts) Wel 300kg erop ofzo maar echt halve reps en benen ver omhoog niet dat dat laatste erg is maar je kan wel zwaarder.

                  training
                  squat
                  10xstang
                  10x40
                  5x60
                  12x92,5
                  2x10x102,5 tering jantje..
                  8x112,5 Blijft kut deze hoeveelheid reps

                  legpress schuin omhoog
                  12x150
                  2x12x160 branden als ma ije

                  lunges
                  2x12x30 jezus wat zwaar. In mijn rust echt even moet gaan zitten/liggen
                  12x35 gewoon omdat het kan. Maar jezus wat stuk nu

                  stiff dl
                  3x12x80 blijft gewoon kut hoe dan ook..

                  zittend legcurl
                  3x15x52 ? hoe opeens dit dan. Vorige week vrijdag nog kats veel moeite met 46

                  kuiten op legpress geprobeerd maar kreeg teveel last van hams ( echt pijnlijke branden gewoon kut..)
                  3 setjes gedaan..

                  Pak ze morgen na rug armen wel eventjes goed aan
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                  Comment


                  • Vandaag weer legs gedaan. Ik heb echt iets met benen op een low dag haha. Al mijn benen trainingen zijn volgens mij tot nu toe nog op een low dag geweest.

                    Omdat ik vorige week een stang heb gebruikt die volgens pilz 2-2,5kg zwaarder is heb ik deze training ook 2,5kg verzwaard. Bij biggy hebben ze gewoon bb's van 20kg dusja. Ging wel goed aardig is echt pokke pokke zwaar. rust is bij squats nu 2-2,5 minuut.

                    Verder de hele training goed zwaar gehad. Benen waren echt helemaal af. Wel even bij de legpress moeten wachten omdat 2 andere daar mee bezig waren. ( waren zware ego lifts) Wel 300kg erop ofzo maar echt halve reps en benen ver omhoog niet dat dat laatste erg is maar je kan wel zwaarder.

                    training
                    squat
                    10xstang
                    10x40
                    5x60
                    12x92,5
                    2x10x102,5 tering jantje..
                    8x112,5 Blijft kut deze hoeveelheid reps

                    legpress schuin omhoog
                    12x150
                    2x12x160 branden als ma ije

                    lunges
                    2x12x30 jezus wat zwaar. In mijn rust echt even moet gaan zitten/liggen
                    12x35 gewoon omdat het kan. Maar jezus wat stuk nu

                    stiff dl
                    3x12x80 blijft gewoon kut hoe dan ook..

                    zittend legcurl
                    3x15x52 ? hoe opeens dit dan. Vorige week vrijdag nog kats veel moeite met 46

                    kuiten op legpress geprobeerd maar kreeg teveel last van hams ( echt pijnlijke branden gewoon kut..)
                    3 setjes gedaan..

                    Pak ze morgen na rug armen wel eventjes goed aan
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                    Comment


                    • dikke benen, staan haast op ontploffen
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

                      The upper back is the new chest Defranco

                      Comment


                      • Zie net pas dat ik de benen training 2 keer heb gepost :P

                        Originally posted by mascotte View Post
                        dikke benen, staan haast op ontploffen
                        Haha dankjewel kerel. Vind zelf alleen mijn benen nog niet bij mijn bovenlichaam passen :P

                        Woensdag rug kuiten gedaan. Door tijd tekort geen armen kunnen doen ook niet erg voor een tijdje.

                        Training van woensdag ging echt super chill. Hier en daar wat kunnen verzwaren en pomp zat er weer bizar lekker in. Tijdens kuiten in legpress kreeg ik wel wat last van een pees in mijn knieholte.. Was in mijn rechterbeen en dan van die 2 pezen/spieren in je knieholte. Die pees/spier aan de buitenkant zat wat te kutten heel hinderlijk..
                        de dag erna ( donderdag) voelde het nog enorm klote aan.. Net of het geïrriteerd was ofzo..

                        De training dan
                        t-bar row
                        10x20
                        10x30 WU
                        12x55
                        10x65
                        10x70
                        7x75 Rug was af te tering..

                        lat puls
                        3x12x59

                        dumbel row
                        2x10x44
                        12x42

                        straight arm pulldown
                        3x15x25? Deed het aan de buitenkant van de powerstation. Die heeft maar 1 katrol terwijl die binnenkant( waar iedereen fly's doet) 2 katrollen heeft.


                        kuiten in legpress
                        20x59
                        15x65
                        2x12x73
                        10x79

                        zittend kuiten
                        3x15x50

                        Vanaf vandaag weer normaal schema volgen: rug schouders, benen, borst biceps kuiten.
                        Kijken hoe benen morgen gaat. Ben namelijk kats verbrand in mijn nek..



                        Zo rug schouders doen.
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                        Comment


                        • Nog even de training van gisteren. Gisteren was het de beurt aan rug en schouders. Best een lekkere training en pomp was goed aanwezig. Ik moet wel eventjes wennen aan de warmte. Gelukkig heeft de gym een hele goede airco. in de maanden januari/februari doet hij het zelfs te goed. Lijkt net een koelkast Is dus wel even oppassen met naar binnen en naar buiten lopen door het grote temperatuur verschil.

                          kracht is niet echt achteruit gegaan ondanks bevrijdingsfestival en de dag erna. Vp daalt ook gestaag aangezien eerste ader op mijn scheenbeen alweer zichtbaar word

                          -tbar row
                          10x20
                          10x30
                          12x55
                          2x10x65
                          7x75 Poeh de tering dit was zwaar. 8e lukt echt niet

                          lat pulls
                          3x12x59 redelijk easy volgende keer + 2,5kg

                          db row
                          2x10x44
                          12x42

                          straight arm pulldown
                          3x15x38 Nu diegene met meer katrollen. Bij deze kan ik hem veel beter uitvoeren. Pomp was sick

                          zittend ohp
                          2x12x40 Bredere greep, voelde in de schouders veel beter.
                          10x45
                          7x47,5 faal op 8e

                          arnold press
                          2x10x16
                          12x14 kapot..

                          reversed peck deck
                          3x15x45 ofzo

                          hanging leg raise
                          3xtot fail
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                          Comment


                          • Vanmiddag legs gedaan. Voelde mij aardig futloos dus had er weinig vertrouwen in. Even die witte zero kcal monster naar binnen en was weer goed actief en niet meer futloos.

                            Training ging echt bizar lekker! gelukkig geen last gehad van mijn verbrandde nek haha

                            Na de training trilde ik weer behoorlijk en was echt drijf nat #notsexy

                            Squat
                            10xstang
                            10x40
                            5x60
                            12x90 dit voelt nog altijd kut. Was even vergeten dat ik 92,5 moest doen..
                            2x10x102,5 ging ok
                            8x115 BAM jonge dit ging heerlijk. Dacht even te compenseren omdat ik 90 heb gedaan ipv 92,5 bij de eerste set.

                            legpress
                            12x160 Te easy
                            12x180 Nog steeds te easy
                            12x200 Burn baby burn! Voeten even iets hoger geplaatst. Had ze eerst zo laag dat je hak aardig snel los kwam van de plaat ( 45 graden leg press)

                            lunges
                            2x12x30 Zakte er al paar keer zowat doorheen maar toch even door
                            12x35 Kapot en af en misselijk

                            stiff DL
                            3x12x80. Na de eerste swt dacht ik nog. Verhogen dit gaat te easy. Bij de derde set kwam ik hier toch even van terug. Ik was echt op, ik kon niet meer.

                            leg curl zittend
                            3x15x52 pijnlijk as fock!

                            kapot maar voldaan naar de kleedkamer.
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • Vandaag de beurt aan borst biceps en kuiten + buik. Een volle training maar redelijk snel afgerond. Deed er ongeveer een uurtje over.

                              Cut gaan voor mij gevoel goed, ben benieuwd naar de metingen over 2 week. Hoop dat toch wel onder de 10% te zitten. Zou mooi zijn als dat lukt. Pomp tijdens de training was weer chill. Zweette mij wel echt ziek kapot tijdens borst.. :P

                              gewicht zit nu rond de 85,5-86kg trouwens

                              De training
                              schouders en triceps WU. Als ik dit niet goed doe krijg ik last van mijn voorkant schouders..

                              flat dumbel press
                              10x18
                              10x22 WU
                              2x12x28 nu maar meteen met 28 begonnen ipv 1e set 26
                              10x30
                              8x34 echt net net. Dacht dat ik zou falen op #8 maar kreeg hem nog omhoog.

                              incline db press
                              12x26
                              10x26..
                              12x24 de grootste moeit hiermee..

                              incline fly's
                              12x14
                              10x14 damnit..
                              12x9+2,5kg merk wel dat ik bij flat db press meer kg's heb gepakt..

                              fly's machine
                              2x15x39 Krijg hier last van soort steek pijn in achterkant schouder ( links) heel kut..
                              15x45 Nu even anders uitgevoerd. Soort kip beweging toegepast en dan krijg ik geen steek in achterkant schouder. Wann je naar voren komt met die stangen druk je jezelf naar de achterkant en wann de stangen naar achteren gaan leun je wat naar voren.

                              ez bar curl
                              2x12x25
                              10x30
                              8x35 Pittig wel

                              dumbel curl
                              3x12x10 Jezus ram vol. Laatste set ging ook echt moeilijk op het laatst.

                              kuiten in legpress
                              20x59 burn als de gek
                              2x15x73
                              12x79

                              zittend kuiten ( gewicht in platen, heeft al zonder een weestand van 28kg ofzo)
                              15x20
                              15x25
                              15x30 Jezus deze was fokt op pijnlijk


                              Leg raise
                              3x tot fail

                              nu weer 2 rustdagen
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                              Comment


                              • Goed je best gedaan lekker anabooltje van me.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X