Nog even een klein verslagje over training van vandaag + de meting. Vet % zit nu rond de 11-11,5. Betekend dus dat vet met 1-1,5% is afgenomen de afgelopen 2 weken. Dit ondanks de toch wel goede borrel van vorige week donderdag en de kleine borrel van dinsdag. Ik was dus positief verrast! Over 4 week pas weer de volgende meting. Omdat het nu toch zo goed gaat is het zonde als ik elke 2 week naar Assen speciaal voor dit (woorden van mijn coach).
Verwachting is dat ik over 4 week rond de 10% of lager zit. Ben benieuwd hoe snel ik nog drop de komende weken. Vooral aangezien ik de komende weken (behalve morgen) geen feestjes op het programma heb.
Afijn de training;
vooral squats voelde zwaarder aan dan normaal. Pilz heeft ooit in zijn logg op dbb gezegd dat de bruine stang in de gym zwaarder is dan 20kg. Geen idee of dit echt zo is maar voelde dus wel zwaarder aan dan normaal.
squats
10xstang
10x40 voelde mijn benen al beter werken dan normaal, oftewel ze hadden het zwaarder dan vorige week.
5x60
5x70 einde WU
12x90 (kut cardio de tering zeg..)
2x10x100 focking hell wat gingen deze moeizaam
8x110 Jezus, blij dat het klaar was
legpress
2x12x147
12x147+2,5kg
lunges (geen idee hoeveel de kleine bb daar is. Gewicht even zonder bb
3x12x25 ging flink naar de klote hier..
stiff dl
3x12x80 blijft kut deze oefening
leg curl zittend
2x12x45 (oeps moest 3x15 zijn..)
15x37 +2,5
strompelen naar de kleedkamer.
tijdens deze foto zaten benen maximaal vol. Kon ze nauwelijks aanspannen en separatie totaal niet zichtbaar door de pomp.
maar had beloofd een foto te droppen inclusief bene dus bij deze
Verwachting is dat ik over 4 week rond de 10% of lager zit. Ben benieuwd hoe snel ik nog drop de komende weken. Vooral aangezien ik de komende weken (behalve morgen) geen feestjes op het programma heb.
Afijn de training;
vooral squats voelde zwaarder aan dan normaal. Pilz heeft ooit in zijn logg op dbb gezegd dat de bruine stang in de gym zwaarder is dan 20kg. Geen idee of dit echt zo is maar voelde dus wel zwaarder aan dan normaal.
squats
10xstang
10x40 voelde mijn benen al beter werken dan normaal, oftewel ze hadden het zwaarder dan vorige week.
5x60
5x70 einde WU
12x90 (kut cardio de tering zeg..)
2x10x100 focking hell wat gingen deze moeizaam
8x110 Jezus, blij dat het klaar was
legpress
2x12x147
12x147+2,5kg
lunges (geen idee hoeveel de kleine bb daar is. Gewicht even zonder bb
3x12x25 ging flink naar de klote hier..
stiff dl
3x12x80 blijft kut deze oefening
leg curl zittend
2x12x45 (oeps moest 3x15 zijn..)
15x37 +2,5
strompelen naar de kleedkamer.
tijdens deze foto zaten benen maximaal vol. Kon ze nauwelijks aanspannen en separatie totaal niet zichtbaar door de pomp.
maar had beloofd een foto te droppen inclusief bene dus bij deze
Comment