Met de mogelijkheden die je hebt zou ik tricep dips doen. Alleen ik weet niet hoe dit voelt voor je schouder.
NickP's log
Collapse
X
-
Bedankt voor de reacties, wat ik eigenlijk bedoelde was: kan ik een oefening voor de bicep en tricep toevoegen zonder dat ik ze teveel train waardoor ik de groei beperk?
Aan jullie reacties te zien is daar nog lang geen sprake van dus zal ik 2 oefeningen toevoegen, de concentration curl voor de bicep en skullcrusher voor de bicep. Aangezien ik hier ook materiaal voor heb!
Comment
-
Naja je moet voor jezelf uitvinden wat werkt voor jou. De een gaat prima op 1 oefening voor biceps. Ikzelf heb een aparte armendag en ik ga daar lekker op i.c.m. al mijn indirecte armwerk. De een zegt misschien overkill voor je armen, maar hey. Ik groei er op, dus ik vind het prima.
Je zult daar zelf achter moeten komen. Als jij vindt/merkt dat je armen onvoldoende groeien met hetgeen dat je nu doet dan moet je gewoon dingen gaan aanpassen. Oefeningen toevoegen, andere reprange, meer, minder rust etc. etc."Straight outta gym"
Comment
-
Lowerbody training gedaan vandaag, vierder vandaag mijn verjaardag en was net aan de bench press toegekomen toen er bezoek kwam. Dus maar opgehouden aangezien die mensen voor mij komen dus zal morgen upper body doen.
Ging best lekker, squat weer even stapje hoger gepakt want wil zo snel mogelijk naar de 100 kg.... Ben nu wel eens klaar met deloaden wegens techniek die niet goed is/was.
Back squat:
warming up 10 x 10, 10 x 30, 10 x 50, 5 x 60
5 x 5 x 80
Conventional deadlift:
warming up 10 x 40, 5 x 60
5 x 3 x 85
Standing calve raise:
4 x 12 x 50
Leg extension:
4 x 10 x 40
Hamstring curl:
4 x 10 x 30
Commentaar:
Training ging best lekker, squat gaat weer de goede kant op.
Deadlift ipv 5 x 5 eerst 3 x 3 gedaan vorige training en nu 5 x 3, bevalt me goed! Wel met 5 kg per week verhogen nu..
Calve raise ging prima, op aanraden van rainman afwisseling tussen 5 x 5, 4 x 8 en 4 x 12 om zo de spiergroei van de kuiten te stimuleren. Mocht ik geen verandering merken tov 5 x 5 of 4 x 8 hou ik dat gewoon aan.
Leg extension 4 x 10 ipv 4 x 8 gedaan, wel weer ietsje verlaagd daarmee ook om hamstring wat bij te trekken.
Hamstring curl ging best moeizaam, puur op karakter deze even doorgeknalt!
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostDuhhh dacht je nou echt dat je dikke biceps kreeg van chins? Curlen moddefokker.
Upperbody training zoals gisteren gezegd, bench press ging echt zielig. Misschien zet ik het straks wat onduidelijk neer dus korte uitleg: wou 5 x 5 x 62,5 doen alleen faalde bij set 2, 3, 4 bij 3 reps dus ff 30 seconden pauze en dan de laatste 2 er achteraan. Laatste set de 4 gehaald, ff rust en 2,5kg erbij om laatste rep eruit te persen.
Flat barbell bench press:
warming up 15 x 40
1 x 5 x 62,5
3 x 3 x 62,5
3 x 2 x 62,5 <--- Laatste rep fail = stang van mijn lichaamsgewicht op de grond krijgen XD
1 x 4 x 62,5
1 x 1 x 65
Incline dumbell bench press:
4 x 8 x 22
2e set laatste fail
4e set laatste fail
Close grip bench press:
warming up 10 x 30
4 x 8 x 40 2e set laatste fail = schouders niet goed op de bank gehouden
Skullcrushers (nieuw)
4 x 8 x 23
Pendlay row:
warming up 10 x 30
4 x 8 x 47,5
Full rom lateral raise:
4 x 7 x 4,5
Reverse flyes:
4 x 8 x 4,5
Chin up:
5 x 5 x bw + 5kg
Bicep curl:
4 x 8 x 28
Concentration curl:
1 x 8 x 12
3 x 8 x 9,5
Commentaar:
Training begon wat stroef met die kuttige bench press..
Alle borst oefeningen gingen niet helemaal goed, Rug daarentegen ging wel lekker gelukkig.
Skullcrushers en concentration curl toegevoegd, daardoor wel lekkere pomp in de armen.
Concentration curl is techniek niet goed en skullcrushers ook niet helemaal maar wel beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
5 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
Kanaal: Algemene database
1 week geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
1 week geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment