Met de mogelijkheden die je hebt zou ik tricep dips doen. Alleen ik weet niet hoe dit voelt voor je schouder.
NickP's log
Collapse
X
-
Bedankt voor de reacties, wat ik eigenlijk bedoelde was: kan ik een oefening voor de bicep en tricep toevoegen zonder dat ik ze teveel train waardoor ik de groei beperk?
Aan jullie reacties te zien is daar nog lang geen sprake van dus zal ik 2 oefeningen toevoegen, de concentration curl voor de bicep en skullcrusher voor de bicep. Aangezien ik hier ook materiaal voor heb!
Comment
-
Naja je moet voor jezelf uitvinden wat werkt voor jou. De een gaat prima op 1 oefening voor biceps. Ikzelf heb een aparte armendag en ik ga daar lekker op i.c.m. al mijn indirecte armwerk. De een zegt misschien overkill voor je armen, maar hey. Ik groei er op, dus ik vind het prima.
Je zult daar zelf achter moeten komen. Als jij vindt/merkt dat je armen onvoldoende groeien met hetgeen dat je nu doet dan moet je gewoon dingen gaan aanpassen. Oefeningen toevoegen, andere reprange, meer, minder rust etc. etc."Straight outta gym"
Comment
-
Lowerbody training gedaan vandaag, vierder vandaag mijn verjaardag en was net aan de bench press toegekomen toen er bezoek kwam. Dus maar opgehouden aangezien die mensen voor mij komen dus zal morgen upper body doen.
Ging best lekker, squat weer even stapje hoger gepakt want wil zo snel mogelijk naar de 100 kg.... Ben nu wel eens klaar met deloaden wegens techniek die niet goed is/was.
Back squat:
warming up 10 x 10, 10 x 30, 10 x 50, 5 x 60
5 x 5 x 80
Conventional deadlift:
warming up 10 x 40, 5 x 60
5 x 3 x 85
Standing calve raise:
4 x 12 x 50
Leg extension:
4 x 10 x 40
Hamstring curl:
4 x 10 x 30
Commentaar:
Training ging best lekker, squat gaat weer de goede kant op.
Deadlift ipv 5 x 5 eerst 3 x 3 gedaan vorige training en nu 5 x 3, bevalt me goed! Wel met 5 kg per week verhogen nu..
Calve raise ging prima, op aanraden van rainman afwisseling tussen 5 x 5, 4 x 8 en 4 x 12 om zo de spiergroei van de kuiten te stimuleren. Mocht ik geen verandering merken tov 5 x 5 of 4 x 8 hou ik dat gewoon aan.
Leg extension 4 x 10 ipv 4 x 8 gedaan, wel weer ietsje verlaagd daarmee ook om hamstring wat bij te trekken.
Hamstring curl ging best moeizaam, puur op karakter deze even doorgeknalt!
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostDuhhh dacht je nou echt dat je dikke biceps kreeg van chins? Curlen moddefokker.
Upperbody training zoals gisteren gezegd, bench press ging echt zielig. Misschien zet ik het straks wat onduidelijk neer dus korte uitleg: wou 5 x 5 x 62,5 doen alleen faalde bij set 2, 3, 4 bij 3 reps dus ff 30 seconden pauze en dan de laatste 2 er achteraan. Laatste set de 4 gehaald, ff rust en 2,5kg erbij om laatste rep eruit te persen.
Flat barbell bench press:
warming up 15 x 40
1 x 5 x 62,5
3 x 3 x 62,5
3 x 2 x 62,5 <--- Laatste rep fail = stang van mijn lichaamsgewicht op de grond krijgen XD
1 x 4 x 62,5
1 x 1 x 65
Incline dumbell bench press:
4 x 8 x 22
2e set laatste fail
4e set laatste fail
Close grip bench press:
warming up 10 x 30
4 x 8 x 40 2e set laatste fail = schouders niet goed op de bank gehouden
Skullcrushers (nieuw)
4 x 8 x 23
Pendlay row:
warming up 10 x 30
4 x 8 x 47,5
Full rom lateral raise:
4 x 7 x 4,5
Reverse flyes:
4 x 8 x 4,5
Chin up:
5 x 5 x bw + 5kg
Bicep curl:
4 x 8 x 28
Concentration curl:
1 x 8 x 12
3 x 8 x 9,5
Commentaar:
Training begon wat stroef met die kuttige bench press..
Alle borst oefeningen gingen niet helemaal goed, Rug daarentegen ging wel lekker gelukkig.
Skullcrushers en concentration curl toegevoegd, daardoor wel lekkere pomp in de armen.
Concentration curl is techniek niet goed en skullcrushers ook niet helemaal maar wel beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment