Vandaag eindelijk weer getraind. Was een beetje een faaltraining.
Bankdrukken wilde ik even gaan maxen, eerst wu daarna
1x70
1x80
1x85
1x90-->PR! Ik geloof dat de uitvoering niet helemaal perfect was, maar ik heb hem wel weg kunnen drukken.
Daarna even uitgerust en de gewone training begon:
BP:
4x80--> Super slecht
9x70
6x70--> Super slecht
Daarna nog wat sets gedaan met 60, 50 en 40 kilogram. Had tijdens het bankdrukken veel last van mijn triceps en een beetje van mijn schouders, terwijl ik die vorige week vrijdag voor het laatst heb getraind. Ze waren nog niet goed hersteld. Bankdrukken ging echt klote, voorlopig geen PR-pogingen meer voor mij. Heb de laatste sets gefocust op het niet helemaal uitstrekken (wel bijna helemaal) om de spanning op de borst te houden.
4x6-10 Incline BP
4x10-15 Cable flyes
Dropset machine chest press
5x10-15 kuiten in leg press
4x10-15 BB wrist curls behind back
Toen nog wat oefeningen voor de buik gedaan.
Weet de gewichten niet meer, maar stelde allemaal niet zoveel voor. Matige training, morgen maar extra goed mijn quads en thighs doen!
Bankdrukken wilde ik even gaan maxen, eerst wu daarna
1x70
1x80
1x85
1x90-->PR! Ik geloof dat de uitvoering niet helemaal perfect was, maar ik heb hem wel weg kunnen drukken.
Daarna even uitgerust en de gewone training begon:
BP:
4x80--> Super slecht
9x70
6x70--> Super slecht
Daarna nog wat sets gedaan met 60, 50 en 40 kilogram. Had tijdens het bankdrukken veel last van mijn triceps en een beetje van mijn schouders, terwijl ik die vorige week vrijdag voor het laatst heb getraind. Ze waren nog niet goed hersteld. Bankdrukken ging echt klote, voorlopig geen PR-pogingen meer voor mij. Heb de laatste sets gefocust op het niet helemaal uitstrekken (wel bijna helemaal) om de spanning op de borst te houden.
4x6-10 Incline BP
4x10-15 Cable flyes
Dropset machine chest press
5x10-15 kuiten in leg press
4x10-15 BB wrist curls behind back
Toen nog wat oefeningen voor de buik gedaan.
Weet de gewichten niet meer, maar stelde allemaal niet zoveel voor. Matige training, morgen maar extra goed mijn quads en thighs doen!
Comment