bump, kan dit niet gestikyd worden?
basic trainingschema's
Collapse
X
-
Hey,
ben deze week begonnen met het 4 daags schema van Marnop.
Nu wou ik eigenlijk de schouders op 1 dag doen..dus kan ik dan beter de oefeningen pakken voor de schouders die op het 3 daags schema staan?
En is het erg als ik op donderdag de biceps/triceps train en dan vrijdags de schouders?
Of is het beter om op donderdag de schouders te doen en op vrijdag de biceps/triceps?
Bedankt alvast voor de reactie.
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostHey,
Nu wou ik eigenlijk de schouders op 1 dag doen..dus kan ik dan beter de oefeningen pakken voor de schouders die op het 3 daags schema staan?
En is het erg als ik op donderdag de biceps/triceps train en dan vrijdags de schouders?
Of is het beter om op donderdag de schouders te doen en op vrijdag de biceps/triceps?
er zal een reden voor zijn waarom het in die volgorde staat.
zeker de schouder oefeningen, dat die zijn opgesplits heeft met genoeg rust gunnen te maken.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostEens, daarom volg ik dit schema ook.
Ik vroeg me alleen af of het verkeerd was om die 2 dagen om te draaien.
dinsdag dus eerste groep schouders, woensdag rust en donderdag tweede groep schouders.. dan kan je op vrijdag armendag doen
2 dagen die schouder groepen aanpakken zonder rust ertussen zou ik niet doen.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostHey,
Schouders en bi- triceps op opeenvolgende dagen is niet handig. Met schouders belast je je triceps (lijkt mij) ook al.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by TSS030 View PostLigt eraan.. het zijn 4 dagen, dus als je die verdeeld over ma,di,do,vrij dan zou het wel kunnen.
dinsdag dus eerste groep schouders, woensdag rust en donderdag tweede groep schouders.. dan kan je op vrijdag armendag doen
2 dagen die schouder groepen aanpakken zonder rust ertussen zou ik niet doen.
Alleen mijn schema is zo:
Maandag: borst
Dinsdag: rug
Woensdag: rust
Donderdag: biceps/triceps
Vrijdag: schouders (zoals vermeld op 3 daags splitschema van Marnop)
is het dan erg om het op deze volgorde te doen? Of kan ik beter op donderdag de schouders doen en op vrijdag de biceps/triceps?
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostJa begrijp ik.
is het dan erg om het op deze volgorde te doen? Of kan ik beter op donderdag de schouders doen en op vrijdag de biceps/triceps?
ik zou zeggen hou gewoon lekker het schema aan zoals het gemaakt is.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostJa begrijp ik.
En inderdaad... waar zijn je benen gebleven. Waarom wil je uberhaupt je schouders extra trainen?Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by TSS030 View PostWaar zijn je benen en buik oefeningen gebleven dan ?
ik zou zeggen hou gewoon lekker het schema aan zoals het gemaakt is.
De benen train ik bij de voetbal, die train ik niet bij de fitness
Comment
-
Originally posted by Woutern View PostIk heb op maandagavond en woensdagavond voetbal training, vandaar die indeling. Verder train ik de buik (nog) niet.
De benen train ik bij de voetbal, die train ik niet bij de fitness
Hoe dan ook.. als je zoveel aan een schema gaat sleutelen... kan je zelfs bijna nog beter zelf iets bij elkaar prutsen.Fear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: