Originally posted by pescatore
View Post
Iemand die van de sport houdt en graag meer te weten wilt komen komt deze termen vroeg of laat toch wel tegen. Hiernaast was mijn tekst gericht aan Dyno met de insteek om een discussie aan te wakkeren. Voor mezelf, en geïnteresseerden. Ik ben hier niet om rekening te houden met iedereen die mee leest
Fijn dat je ook even je mening deelt en ik kan mij hier ook helemaal in vinden. Zoals ik al aangaf is progressief laden de belangrijkste sleutel tot succes. Je moet jezelf dus blijven uitdagen, voornamelijk komt het dus inderdaad neer op de energie die je er in steekt. De methodes zijn in prinicipe ook bijzaak, aangezien er hoe dan ook hypertrofie onstaat met nadruk op de één of ander. Hiernaast komt er ook genetische aanleg bij kijken, de één reageert beter op een bepaalde stimulans als de ander.
Misschien dat je van mening bent dat ik van kleine issue's een big deal maak, maar ik vond het alsnog interessant om te delen. Zoals MisterMn al zei, het word anders wel saai zodra het alleen maar over eieren en kwark gaat.
Comment