Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou me niet verbazen. Opstaan, lopen, van zit houding veranderen. Alles steekt weer. Eens kijken of ik een rontgen er van kan laten maken, want wordt er nu behoorlijk ziek van elke keer die kut geintjes.
Zou me niet verbazen. Opstaan, lopen, van zit houding veranderen. Alles steekt weer. Eens kijken of ik een rontgen er van kan laten maken, want wordt er nu behoorlijk ziek van elke keer die kut geintjes.
Niet aan toegeven
Klote joh... kan er niet een bot splinter in een zenuwprikken ofzo? ( je hebt allanger last toch van je rug? )
Ik heb geen zenuw en ook geen spierpijn. Er zit ook geen zenuw klem of iets. Daarom vermoed ik dat het met me ruggewervel kut zit. Vorig jaar in het na jaar was ik gevallen met 110kg toen ik squate en ik had toen geen vangers dus ik ging gestrekt op de vloer. Op dat moment geen probleem. Stond op liep de pijn er uit en ging toen verder met BoR. Toen schoot het in me rug en heb ik een week of 2 stil gelegen.
Ik vermoed...dat toen me stuitje gebroken/gekneust geraakt is en me onderste rugwervels naar de klote zijn gegaan. Zitten en alles crepeerde ik van de pijn voor lange tijd. De arts was toen op vakantie zoals gewoonlijk. Andere arts eiste dat ik bij de praktijk langs kwam. Iets wat ik toen niet kon omdat het me al 8 uur kostte om uit bed te komen en ik kon niet recht op staan.
Dus daarom denk ik dus dat er meer bij zit...
Het is prima dat me lichaam opraakt en naar de klote gaat, maar wacht aub even tot ik de 300kg deadlift heb en de 240kg squat gvd.
Vorig jaar in het na jaar was ik gevallen met 110kg toen ik squate en ik had toen geen vangers dus ik ging gestrekt op de vloer. Op dat moment geen probleem. Stond op liep de pijn er uit en ging toen verder met BoR. Toen schoot het in me rug en heb ik een week of 2 stil gelegen....
Het is prima dat me lichaam opraakt en naar de klote gaat, maar wacht aub even tot ik de 300kg deadlift heb en de 240kg squat gvd.
Roman Deadlifts
8x 47.5kg
6x 65kg
3x 85kg
3x 102.5kg
3x 2x 120kg
-Wilde eigenlijk 10 sets met 120kg doen, maar kon me rug nog niet aan
Chin ups
5x5 bodyweight
DB Row
30kg 40reps in totaal
x12, x10, x8, x10
Kettlebel (28kg) Upright Row
4 sets 10reps
-voelde het goed in me rug ondanks het gewicht. maar de smalle grip is niet goed voor me pols. hoorde het hele tijd knakken heh
Laatste week of 2 flink zitten sleutelen. Me juiste kcal vinden is lastig
En de work-out van eergisteren voel ik enorm in me benen.
Vandaag begonnen met 50mcg Clenbuterol. Merk er geen fuck van dusver. Als dit zo door gaat rest van de dag flikker ik morgen meteen de 100mcg in me mik. Wilde daar op blijven als hoogste inname.
Heb me een beetje ingelezen over Clen...maar vind de oorsprong nog steeds vreemd...
Het schijnt oorspronkelijk gebruikt te worden als middel tegen astma bij paarden.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment