Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik weet het... het verbaasde mij ook. Maar het bevestigd wel dat mijn grootste remming mentaal is. Zeker getuige mijn andere PR deze week: Deadlift van 120 kg ZONDER riem.
Als ik me happy voel durf en kan ik meer. Tijd om meer happy te zijn
dacht dat je altijd een happy man was
maar echt, je gaat verdomd goed man, pfff dikke kracht hoor.
Ik ben heel lang niet happy geweesd door teveel sterfgevallen in de familie.
Ik voel me net weer een beetje gelukkig worden. Zeker nu mijn vakantie naar Egypte/Jordanie voor de deur staat. Ik leef er echt naar toe.
Maar ik ben ook van plan voordat ik die kant in ga echt alles uit de kast te trekken met trainen en vooral met bankdrukken.
Ik ga proberen binnen nu en 4 weken misschien nog ee nPR te maken. Misschien niet met bankdrukken, maar misschien wel weer met de deadlift of iets anders.
Mijn squat verbeteren zou ook wel leuk zijn.
Maar om nog even terug te komen op het happy zijn: Ik ben het nu zeker
Ik weet het... het verbaasde mij ook. Maar het bevestigd wel dat mijn grootste remming mentaal is. Zeker getuige mijn andere PR deze week: Deadlift van 120 kg ZONDER riem.
Als ik me happy voel durf en kan ik meer. Tijd om meer happy te zijn
Begint eindelijk ergens op te lijken
Die 1x 150 moet je ook in no time hebben als je zo door gaat.
Tja best vreemd op zich. Maar heb gemerkt, sinds me rug geval, dat je het toch best veel gebruikt en veel druk op staat bij het banken. Het is niet erg zwaar qua druk, maar toch.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment