Originally posted by Been
View Post
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bedankt allen voor de aanmoedigingen. Maar ik begin pas morgenavond weer met trainen.
Vanmiddag staarde ik in twee paar trieste kinderoogjes die me smeekten naar de Efteling te gaan omdat ie vanaf volgende week weer gesloten is. En omdat ome Mark en tante Marion twee weekjes weg zijn geweesd en de kids ons zo lang hebben moeten missen heb ik besloten over mijn hart te strijken en mijn vakantie nog maar met een dagje te verlengen. Maar vanaf morgen ga ik weer bruut hardcore!!!!!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Nou...daar gaat ie dan (echt supertriest!)
Bankdrukken (er was vandaag weer es geen spotter)
(opwarmen lege stang 2 setjes)
12 x 60
12 x 60
10 x 80
(hier werd ik al moe)
6 x 100
1 x 110
Schuine bank (dumbells)
12 x 18 kg
10 x 22
8 x 24
(ik begon hier alweer moe te worden!)
6 x 28
Na flink gevloekt te hebben maar wat flyes en cable crosses gedaan om het nog enigzins vol te gooien. Ik baalde hier echt van. Ik wist dat ik wat kracht kwijt zou raken maar dat het zo extreem zou zijn had ik dus echt niet verwacht! Maar ja, het was dan ook 2 weken lang een survivaltocht met slecht eten (3 x per dag wat rijst met schapevlees, komkommer en tomaat), weinig slapen en veel klimmen/wandelen. Ik ben dan ook 5 kilo vvm kwijtgeraakt. Ik ga er maar weer keihard tegenaan en hoop maar dat ik na een week of 2 weer zo'n beetje op het oude niveau zit.
Na borst nog even triceps getraint.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostNou...daar gaat ie dan (echt supertriest!)
Bankdrukken (er was vandaag weer es geen spotter)
(opwarmen lege stang 2 setjes)
12 x 60
12 x 60
10 x 80
(hier werd ik al moe)
6 x 100
1 x 110
Schuine bank (dumbells)
12 x 18 kg
10 x 22
8 x 24
(ik begon hier alweer moe te worden!)
6 x 28
Na flink gevloekt te hebben maar wat flyes en cable crosses gedaan om het nog enigzins vol te gooien. Ik baalde hier echt van. Ik wist dat ik wat kracht kwijt zou raken maar dat het zo extreem zou zijn had ik dus echt niet verwacht! Maar ja, het was dan ook 2 weken lang een survivaltocht met slecht eten (3 x per dag wat rijst met schapevlees, komkommer en tomaat), weinig slapen en veel klimmen/wandelen. Ik ben dan ook 5 kilo vvm kwijtgeraakt. Ik ga er maar weer keihard tegenaan en hoop maar dat ik na een week of 2 weer zo'n beetje op het oude niveau zit.
Na borst nog even triceps getraint.
1-10-2008
Vlak bankdrukken (3,5 minuten rust tussen iedere set)
20 x lege stang en 12 x 60 kg (opwarmen)
8 x 100 kg
8 x 100 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg (auw)
2 x 130 kg
4 x 120 kg
6 x 100 kg (damn ik werd echt moe!)
Schuin dumbell drukken ( 2 minuten rust tussen iedere set)
10 x 28 kg
8 x 32 kg
7 x 34 kg
6 x 40 kg
12 x 20 kg (meteen na die 40 kg, geen rust)
Daarna cable crossovers gedaan tot fail.
Na borst nog triceps volgegooid met wat oefeneningen aan het kabelstation.
GO GO GO M8 en kom snel weer op die 140 !!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostYeah I know. Het is idd triest. Ik wijt het dan ook aan de survivaltocht van 15 dagen. Maar met goede voeding en keiharde training kom ik binnen no-time weer superhard terug!
Zelf ook veel gereisd en nog steeds met mijn vrouw en 2 kids.Vorig jaar 1 maand naar California geweest.Vegas,LA,SAN, FRANSISCO etc.bezocht.Slecht gegeten(niet superslecht)en 3 weken rond gereden in een camper.Was echt niet normaal,zo gaaf.Bij terugkomst dus een maand niet getraind,natuurlijk wel wat kracht en massa verloren,maar na een paar weken weer aardig op niveau.Lichaam heeft een maand rust(nou rust;met een tweeling van 2,5 jaar was het eigenlijk een sloop vakantie)gehad en dat voelde goed.Succes weer.
Comment
-
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostYeah I know. Het is idd triest. Ik wijt het dan ook aan de survivaltocht van 15 dagen. Maar met goede voeding en keiharde training kom ik binnen no-time weer superhard terug!
mssn een idee om zamen met barty te trainen hij word de nieuwe arnold met bankdrukken
denk dat je er zo weer bovenop komt hoor over 2 weken knal je er weer boven uit heb er volste vertrouwen in!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Idd die weegt minder dan jij een drukt na 4 maanden 125
Jammer dat je kracht zo achteruit gegaan is, gewoon beuken en hou ons op de hoogte! Op de foto zie je er nog steeds bruut uit dus zal wel meevallenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Wat barty vertelt geloof ik niet de film overigens niet kunnen vinden jullie wel? Het kan gewoon niet na 4 maandjes trainen!
Verder wil ik er toch iets aan toevoegen als ik bankdruk ( eerst even opwarmen ) en dan begin ik:
10 x 60
8 x 80
6 x 100
4 x 120
Wel met 30 tot 45 seconden rust tussen iedere set
Hierna ga ik uiteraard weer verder met de losse dumbells voor borst en pak ook nog even zoals mastertuning leuk zei het kabelstation leuk mee (voor de borst)
Dat is eigelijk mijn vraag meten jullie Bijvoorbeeld 1 x 140 en dat is je max want dat lijkt me nu niet echt trainen of is dat puur om je max te weten?Last edited by Niels1988; 22-10-2008, 16:40.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-