AlphaMuscles Log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Even terug komend op WSB

    Monday – Dynamic Effort, Upper Body
    Tuesday – Max Effort, Lower Body
    Thursday – Max Effort, Upper Body (72 hours after Dynamic Effort Upper Body)
    Saturday – Dynamic Effort, Lower Body (72 hours after Max Effort Lower Body)

    Als je dan ma-wo-vr traint is het dan niet een idee om gewoon bij maandag te beginnen en dan door te roteren? Je hebt wat extra rust dagen, maar voor de rest blijf je voldoende DE en ME dagen behouden.

    Op de DE dagen heb je overigens ook een Lactic Acid oefening er in. Dus een oefening waarbij je veel reps doet met lichter gewicht tot je verzuurt en er door heen moet zien te gaan. Heb je ook zoiets?

    De Pin Benches op een ME dag kunnen wat toevoegen, maar zou ze ook zeker op een DE dag toepassen. Met de meerdere sets van 2-3reps op snelheid wissel je ook van grip breedtes. Dus waarom niet zo doen dat je de eerste 6-7sets met grips wisselt en dan laatste 3-4sets nog wat explosieve pin benches toevoegt voor je sticky point?
    Last edited by Falstyr; 18-07-2009, 09:37.

    Comment


    • Originally posted by Falstyr View Post
      Even terug komend op WSB

      Monday – Dynamic Effort, Upper Body
      Tuesday – Max Effort, Lower Body
      Thursday – Max Effort, Upper Body (72 hours after Dynamic Effort Upper Body)
      Saturday – Dynamic Effort, Lower Body (72 hours after Max Effort Lower Body)

      Als je dan ma-wo-vr traint is het dan niet een idee om gewoon bij maandag te beginnen en dan door te roteren? Je hebt wat extra rust dagen, maar voor de rest blijf je voldoende DE en ME dagen behouden.

      Op de DE dagen heb je overigens ook een Lactic Acid oefening er in. Dus een oefening waarbij je veel reps doet met lichter gewicht tot je verzuurt en er door heen moet zien te gaan. Heb je ook zoiets?

      De Pin Benches op een ME dag kunnen wat toevoegen, maar zou ze ook zeker op een DE dag toepassen. Met de meerdere sets van 2-3reps op snelheid wissel je ook van grip breedtes. Dus waarom niet zo doen dat je de eerste 6-7sets met grips wisselt en dan laatste 3-4sets nog wat explosieve pin benches toevoegt voor je sticky point?
      Het roteren van de dagen vindt ik een goed idee. Dan gaan de komende 2 weken er zo uitzien:

      Ma DE up
      Wo ME Low
      Vr ME Up

      Ma DE Low
      Wo DE up
      Vr ME low

      Heb mijn informatie uit dit artikel: Westside Barbell Training

      Hier staat niks in over lactic acid oefeningen. Ga even kijken op t-nation, misschien dat daar meer staat.
      Last edited by AlphaMuscles; 18-07-2009, 10:02.
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

      Comment


      • Sample Westside Barbell Template
        die gebruik ik vandaar

        Comment


        • Originally posted by Falstyr View Post
          Sample Westside Barbell Template
          die gebruik ik vandaar
          lol die had ik er net ook voor. Ben nu deze aan het bekijken: Westside Barbell Training

          Dus lactic acid oefeningen niet met de squat, deadlift en bench doen.
          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

          Comment


          • Originally posted by Falstyr View Post
            Ik geef me lichaam 60-75mins tijd om het voedsel nog enigsinds te verteren voor er getraind word. Ben wel benieuwd hoe dat op IF uit pakt, want gister zat ik voor me gevoel bomvol na de tweede maaltijd en had moeite om de laatste maaltijd nog weg te werken.
            traint iedereen die IF doet op lege maag? Of doen alleen Atta en Linda dat?
            Geniet, en drink met maten!

            Comment


            • Is een keuze die je voor je zelf kunt maken. Ik train beter op nuchtere maag.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • Op je nuchtere maag trainen is afhankelijk hoe je je eet window hebt en hoe laat je gaat sporten. Ik zorg gewoon dat ik in ieder geval alle carbs binnen hebt voor ik ga sporten. Tenzij het de 15e augstus is dan ga ik voor het eerst op een nuchtere maag sporten :P

                Comment


                • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  traint iedereen die IF doet op lege maag? Of doen alleen Atta en Linda dat?
                  Ik train in het weekend op nuchtere maag, doordeweeks niet.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                  Comment


                  • Originally posted by GeneralIx View Post
                    Is een keuze die je voor je zelf kunt maken. Ik train beter op nuchtere maag.
                    Ik op een volle
                    Originally posted by Falstyr View Post
                    Op je nuchtere maag trainen is afhankelijk hoe je je eet window hebt en hoe laat je gaat sporten. Ik zorg gewoon dat ik in ieder geval alle carbs binnen hebt voor ik ga sporten. Tenzij het de 15e augstus is dan ga ik voor het eerst op een nuchtere maag sporten :P
                    Originally posted by Pinada View Post
                    Ik train in het weekend op nuchtere maag, doordeweeks niet.
                    Hahahaha! Dan heb ik het voordeel de 15e!
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • Wat voor voordeel?
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                      Comment


                      • Originally posted by Pinada View Post
                        Wat voor voordeel?
                        Meer energie bijvoorbeeld?
                        Geniet, en drink met maten!

                        Comment


                        • Dan is het op volle maag trainen voor jouzelf een voordeel ten opzichte van trainen op nuchtere maag, maar dat wil niet direct zeggen dat dat ten opzichte van anderen een voordeel is, aangezien sommigen beter trainen op nuchtere maag.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                          Comment


                          • Dat meer energie op IF of niet vind ik steeds meer een non-argument te vinden. Je werkt al het voedsel naar binnen en verteren duurt zo'n 10 uur. Koolhydraten blijven in je glycogeen voorraden zitten en is pas na 3dagen leeg als je in die tijd geen aanvulling neemt. Aangezien je op IF gewend bent geen ontbijt te nemen heb je ook geen last van honger gevoelens en dergelijke dus ook dat zal niet in de weg zitten.

                            Voor de 15e eet ik de dag/avond er voor gewoon me 2600kcal in plaats van de dag na de work-out

                            Comment


                            • Originally posted by Falstyr View Post
                              Dat meer energie op IF of niet vind ik steeds meer een non-argument te vinden. Je werkt al het voedsel naar binnen en verteren duurt zo'n 10 uur. Koolhydraten blijven in je glycogeen voorraden zitten en is pas na 3dagen leeg als je in die tijd geen aanvulling neemt. Aangezien je op IF gewend bent geen ontbijt te nemen heb je ook geen last van honger gevoelens en dergelijke dus ook dat zal niet in de weg zitten.

                              Voor de 15e eet ik de dag/avond er voor gewoon me 2600kcal in plaats van de dag na de work-out
                              Nogmaals... jullie vergeten mijn dagelijkse werkzaamheden. Mijn spierglycogeen is aan het eind van de dag OP! Ik zal wel eens een keer een filmpje posten van mijn werkzaamheden. Dan begrijpen jullie het misschien.
                              Geniet, en drink met maten!

                              Comment


                              • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Nogmaals... jullie vergeten mijn dagelijkse werkzaamheden. Mijn spierglycogeen is aan het eind van de dag OP! Ik zal wel eens een keer een filmpje posten van mijn werkzaamheden. Dan begrijpen jullie het misschien.
                                Lezen Mark, we hebben het niet over jouw energie. Jij zegt in het voordeel te zijn ten opzichte van ons omdat je meer energie hebt dan wij. Wij geven aan dat je ten opzichte van ons géén voordeel hebt alleen omdat jij wel eet vantevoren en wij niet. Je hebt alleen voordeel ten opzichte van jezelf als je op nuchtere maag zou trainen.

                                En we weten inmiddels wel dat je zwaar werk doet.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X