Moet toch even voor volledigheid aanpassen dat ik wel spierpijn als een malle heb zowel in me lats als in dikte van me rug. En dat ik 3 setjes straight arm pulldowns gedaan had tot fail (kwam ook nog iemand me vertellen dat ik hem fout deed omdat ik me triceps zo niet gebruikte, dankjewel knuppel)
Trainingslog Yawgmoth
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stukje over de bench press, activering van verschillende groepen en nog veel interessante (en voor mij wat nieuwe) dingen
The bench Press - Wanna Be Big Bodybuilding and Weightlifting Forums
Zit weer in bench mode omdat ik vanavond die 100kg ga proberenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ok dit pinksteren verhaal gekut heeft me echt van de baan gegooit. Plan was origineel maandag te maxen na een deload week. Omdat maandag me gym dicht is wilde ik het vooruit schuiven na vrijdag maarja ik had maandag die heavy singles gedaan dus kk slecht plan eigenlijk.
Warmup;
6x30
5x50
4x70
3x80
1x90
Fx95 -> achterlijke spotter hij unrackte hem en toen bleeftie met ze klauwen aan de stang dus IK AFFFFFFFFFFFFFF maja hij hield tot beneden dus ik LOS!!!!!!!!! toen snapte hij het, maar toen lag ik dus al 2 sec stil op me borst en dat ging het dus niet worden en toen wist ik al dat ik gefuckt was.\
1x95 met enorme moeite
Fx100 zoals verwacht
Feit dat ik niet helemaal herstelt was hielp ook niet mee maar die incompetente spotter heeft me de das om gedaan, twijfel of ik nu ga proberen over 2 weken en dus me schema aanpas of dat ik niet probeer en weer een 4 weekse cycle ga doen, of een geheel ander schema waar Dual en ik mooi aan kunnen werken omdat we toch tijd hebben nu
Toen was ik eigenlijk op het punt dat ik gewoon wilde kappen en naar huis wilde maar vond het zo kut, heb toen nog wat DB presses flat gedaan
DB Press Flat;
12x28 Rep-PR
6-7x32 Weight-PR
3z32
4x32
Wilde nog gaan squatten als straf maar moest rennen voor de trein omdat dual stond te wachten (trein ging om 22.11) ik was er om 22.10 te wijten aan die teringmetro's
Al met al,
KLOTEDAG!
Denk dat ik gewoon die max ff uit me kop moet zetten en ff focussen op me low reps verhogen misschien dat ik 5x3 ga doen ofzo voor 4 weken geen idee, misschien WSB doen maar moet even kijken of ik alles daarvoor kan leren in 2 dagen, ga er nog over nadenkenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
FF op duals account gepost
Vandaag RP geprobeerd;
Flat BB BP;
10x1x85 met 60 sec rust, stipt met stopwatch door Dual
Schouder is beetje zuu rmaar geen last van gehad tijdens benchen.
NOTE; lijkt me beter als ik ze 1-3 sec pauzeer beneden aangezien het originele schema van rack pushes uitging maar das klote, pauzeren lijkt me zelfde effect te hebben maar 100x praktischer
BOR;
Dit was suck aan gezien ik niet lekker uit rack kon pakken en niet breed genoeg kon staan, was echt klote eigenlijk zal wel beter worden als ik in me eigen gym ben
Fx90
10x1x80 met laatste een double
Voelde echt zo kut aan gebruikte wel echt alleeb rug zonder enige cheat maar heb zo me twijfels over de effectiviteit
Preacher curl
10x1x18 rechts en links, 1x gefailt bij beide rond nummer 7
Denk dat ik dit gewoon staand ga doen met EZ-curl bar zie niet waarom dumbell curls beter zouden zijn, behalve dat je per arm kan doen, maar daardoor ben je wel 25 min bijna met bicep bezig en das echt klote
BOR omdat ik lack of buff had en idee had niks gedaan te hebben
26-27x50kg, om een of andere reden stopte me benen er toen mee en donderde ik achterover toen ik me bar neer had gelegd, hele vage shit kon gewoon ff geen kracht zetten leek wel of me brains zeiden, jah ga maar ff zitten want lopen hebben we geen zin in.
Conclusie
Vage vorm van buff tijdens trainen, wel beetje minder gegeten dan gemiddeld, op dit moment echt de minste buff ever volgens mij, kom wel aan mijn calorieen geloof ik aangezien ik tekort opgevangen heb met chocomel (in de ochtend na opstaan, bij me havermout NIET AAN TE RADEN)BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Lijkt of je erg moe bent van het ondersteuenen van dual met die uberman slaap schema. Denk dat je dit ook tijdens je training zult merken.
maar verder succes met je log, en je doelenMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Weer even zijn pc gejat en je heb helemaal gelijk dyanobert ben zelf ook vrij moe, maar dit RP is echt enorm zwaar, het moeilijkste is nog wel form goed te houden met 2-3RM gewichten voor 10 sets terwijl je echt voluit moetBW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Kanker arriva
KK ARRIVA STELLETJE T3R1NGL1J3RS!!!!!!!!!!
Kom net terug van traine ben om 22.20 de gym uitgegaan 29 min gewacht op die kolere bus omdattie te vroeg was, kom ik bij me overstap om 23.25 overstap om 23.39
NOU NIKS HOOR HELEMAAL NIKS, gewacht tot 23.50 en toen maar gaan lopen, ben dus nu thuis HAD NIKS GEEN ETEN GEEN WATER NIKS gerent stukje en gelopen met die kk sporttas focking teringzooi ARG. Blijkt dat die kutroute veranderd is sinds vandaag vanwege werkszaamheden, geen mededeling op de site geen notitie bij de bushalte, niks in de bus geen vervangende halte NIKS!
Zo focking pissed, khoop dat iedereen sterft aan fuckign mexicaanse griep daar bij arriva serieus denk dat ik nog nooit zo pissig ben geweest
Delete deze post maar, w/e dit moest er ff uitThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Training van vanavond;
Crack geprobeerd, vind maar niks, hartslag schiet omhoog krijg het warm concentratie gaat naar beneden heb wel zin om te traine maar ik mis echt de connectie met de gewichten, merk helemaal niet wat zwaar is, met dit kan je het of je kan het niet maar je kan niet op karakter een rep eruit persen. Smaakt ook nog bitter,merkte wel dat ik flink de pas erin had zitten op de weg naar de sportschool, maar was al aant hijgen toen ik de trap op was, gaat ook echt nergens over
Incl BP; goal 5x3x70 (10kg verhoging t.o.v. 4 weken terug) 2 min rust
3x70 PR
3x70 PR
3x70 PR
3x70 PR
3Fx70 PR
Spotter heb volgens mij niks geholpen maar wilde wel telkens de bar pakken toen heb ik hem maar vervangen, laatste set lukte die 3e nog easy dus 5x3x70 is in de pocket, heb niet echt idee dat kwam door crack
Yates Row normale utivoering; goal 4x12x75 - 2 min rust
2x90 (wilde 1x maar ging zo makkelijk, dacht probeer die 1 rep voor je werksets eens, geen idee of het hield)
12x75 PR
12x75 PR
12x75 PR (misselijk aant worden)
13-14x75 PR (erg misselijk wilde bijna naar kleedkamer gaan voor de zekerheid)
Hartslag bleef knetterhoog tijdens rust wat je echt verdomd moe maakt, heb zelfs geprobeerd op de grond liggen met me ogen dicht in de rust mocht niks baten hartslag bleef over 120-140 BPM
Misselijkheid bleef nog aanhouden kon echt niks doen behalve zitten op bankje tot ik zeker was dat het goed ging, iemand ff leren deadliften terwijl ik me kots binnen aant houden was, na 20 min was ik weer good to go (hartslag gedaald, caffeine uitgewerkt godzijdank)
FSQ goal -niks, plan 10x1x75kg RP met 60 sec rust tussen singles
1x75 (telt niet mee voor 10x1) was te licht
1x80
1x80
1x80
1x80 Ubergrind
1x80
1x80
1x80
1x80 Schreeuw terwijl ik 3-4 sec aant grinden was ongelofelijk hoe zwaar deze was
1x80
2x80 Hell ye was makkelijker dan 8ste rep, maar had me echt mentaal opgepept voor laatste set, had ff instructeur gevraagd me tijd bij te houden met stopwatch zodat ik precies 60 sec niet onder de bar stond en die dacht dat ik na 4e rep klaar was en niet zou halen de rest maar wel dus
Conclusies;
Crack vind ik kut, geen idee of het werkt maar dit is het niet waard, alle PR's waren te verwachten gekeken naar me progressie is dit niet onverwacht, doe wel crea mono apart, of ik probeer eens caffeine apart kijken of dat werkt
Pr0 PR's op de incline, was beetje positief geschat maja dacht ff crack testen geen idee of het geholpen heeft (kwam nog setje gasten tegen die vorige maand meer benchte dan ik, die waren niet vooruti gegaan en nu deed ik dus 10kg meer dan zij, voelt goed)
Weer een PR op yates row, blij mee
Rest pauze voor FSQ (was experiment) is echt uber relaxt, gewicht viel me ook echt alles mee en ging zo veel lekkerder toen caffeine uitgewerkt was of w/e er in die crack zit. Enige waar ik wel mee zit is dat ik nogsteeds bijna al me air verlies bij het achteruitstappen heb ik nog niks voor gevonden, volgende keer 45 sec denk dat dan wel harder begint te worden
En voor iedereen die denkt goh wat is het weinig, I don't fucking care was doodop na elke oefening en RP kickt je ass echt harder dan je je voor kan stellen. Borst, rug en benen hadden flinke pomp en kon niet meer opstaan uit me stoel toen ik na het trainen ging zitten dus vind het geslaagd. Heb overigens nu al spierpijn in me ab/aductoren en glutes dus dat kan nog leuk wordenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Wat jij deed op de FS is geen rest pause, maar singles. Nette training verder."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Bodybuilding.com - Mike Mahler - Rest-Pause Training: Re-Visited!
@ Gen thnx, tis RP maar dan de break in variant, de volgende training ga ik naar 45 sec dan 30 dan 15, als ik dat gehaald heb verhoog ik met 5kg en begin ik weer op 60. Geloof dat jij een RP variant doet waarbij je onder de bar blijft, maar dat wordt hier niet gezegd, misschien heb je andere variant ?
Had beetje moeite met in slaap komen, niet zo diep geslapen en werd beetje half wakker paar keer snachts dus denk dat dat de doodslag is voor de CrackThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
RP is gaan tot failure, rust, failure, rust, failure. Als je niet tot failure gaat is het al geen rest/pause meer mijns inziens."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Denk niet echt dat er een sluitende definitie is, bedoel een widowmaker is naar mijns inziens ook een RP-techniek en ik denk niet dat we eromheen kunnen dat die link het niet ook RP noemt alleen heb ik nog geen link gevonden waarin jouw versie van RP beschreven wordt als je di bij de hand hebt zou je even kunnen posten?
FF als sidenote, alle RP technieken kun je omschrijven zonder RP te gebruiken, ik deed gewoon 10 singles met 1 min rust, die andere methode is een SS tot fail en dan 30 sec rust. Je hebt ook nog die HIT-4second variant waarbij je ook maar 1 single doet maar dan tot con/iso/ecc-failure. Al met al genoeg dingen daarom heb ik het er maar ff bij geschrevenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Hier:
Say you're getting ready to do barbell military presses. After a few warm-up sets (there's no specific guideline for this, according to SM; just do what you need to do to get your joints and muscles ready to work), you load the bar with a weight you think you can lift 10 times. Do as many reps as you can with perfect form until technical failure, the point at which you can't do another perfect rep.
Put the weight down and take 10 to 15 deep belly breaths. "The deep breaths help supply the body with oxygen and let you partially recover," SM said.
Pick up the weight and do another set of perfect reps until you once again reach technical failure.
Set it down, take 10 to 15 more breaths, and then bang out a few more perfect reps."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment