Ophalers nieuwe log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ouwe (touw) rukkert

Comment

• Jezus 140kg pulldown, dan moet ik eraan hangen en dan mezelf nog een keer En dan hangtie in evenwicht
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Gisteren ff benen getraint:

FSQ

12 x 60 kg
        12 x 60 kg
        10 x 80 kg
        8 x 90 kg
        8 x 90 kg
        8 x 90 kg

Deadlift

4 sets van 12 x 100 kg
        3 sets van 10 x 120 kg
        2 sets van 8 x 150 kg
        1 set 1 x 197,5 kg (PR!!)

Farmers walk

4 x 1 minuut lopen met 40 kg dumbells in mijn handen.

Leg extension

met 1 been: 3 sets van 12 x 50 kg
        met 2 benen: 3 sets van 12 x 110 kg

Na het benenprogramma nog ff snel op de hammerstrength machine wat schouderoefeningen gedaan, maar die zijn niet noemenswaardig omdat ik al goed verrot was na deze training.
        Drie dagen geleden heb ik ook borst en biceps al getraint...maar die training was te saai om hier te vermelden. Geen PR's en ook geen bijzonderheden. The usual shit.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Godverdomme. Wacht nu eens met die deadlift. Je gaat veel te snel :P

Comment

• gaat lekker ouwe beer

frontsquat of fullsquat mark?
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
              gaat lekker ouwe beer

frontsquat of fullsquat mark?
              Fullsquat.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Fullsquat.
                Haha shit idd ik las dat en dacht echt FOCKKKKKKKKKKKKK! DSO pawnt me hier zo gruwelijk mee, maar valt mee gelukkig

Nette training toch kerel

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Haha shit idd ik las dat en dacht echt FOCKKKKKKKKKKKKK! DSO pawnt me hier zo gruwelijk mee, maar valt mee gelukkig
                  dat doet hij zowiezo wel, jij skinny bonehead
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• Borst:

Heb er vandaag een dumbell dag van gemaakt voor alle oefeningen.
                    Eerst schuine bank gedaan, gevolgd dor vlak dumbell drukken en daarna dumbell flyes. De enige andere oefening die ik er nog bij gegooid heb is decline hammerstrength machine.
                    Voelde goed aan, na zoveel weken veel barbell oefeningen gedaan te hebben voelt het weer fris aan om een complete dumbell training te doen. Ik merkte al gelijk dat het moeilijker is zwaar te gaan in de reprange van 8 tot 12. Heb dus voornamelijk dumbells tussen de 20 en de 30 kg gebruikt. Ging verder als gepland. Was tevreden.
                    Afgesloten met 3 triceps oefeningen aan het kabelstation. De droge cijfers opnoemen is vandaag niet noemenswaardig omdat het allemaal nogal vrij standaard is voor mij met matige gewichten. Heb me vandaag dan ook meer op massa gericht dan op kracht.

Comment

• Nette deadlift mark, volgende week 200?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Nette deadlift mark, volgende week 200?
                        Die deadlift was vorige week. Misschien dat ik de 200 kan proberen in Dordt de 15e. Afijn, we zien wel.

Overigens voel ik me momenteel heerlijk relaxed na een middagje baantjes zwemmen en zonnebaden. Ik moet toegeven dat zwemmen een positief effect heeft op mijn conditie en spieruithoudingsvermogen. Ook voel ik me een stuk soepeler sinds ik een half jaar geleden ben begonnen met wekelijks 1 dag te besteden aan baantjes zwemmen. Het werkt (voor mij iig) zeer ondersteunend bij mijn krachttraining.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Die deadlift was vorige week. Misschien dat ik de 200 kan proberen in Dordt de 15e. Afijn, we zien wel.

Overigens voel ik me momenteel heerlijk relaxed na een middagje baantjes zwemmen en zonnebaden. Ik moet toegeven dat zwemmen een positief effect heeft op mijn conditie en spieruithoudingsvermogen. Ook voel ik me een stuk soepeler sinds ik een half jaar geleden ben begonnen met wekelijks 1 dag te besteden aan baantjes zwemmen. Het werkt (voor mij iig) zeer ondersteunend bij mijn krachttraining.
                          Beetje arme mannetjes bangmaken in zwembad, zitten daar te chille komt onze beer binnen. Springt in water en heel zwembad leeg

Kan me goed voorstellen dat het je training ondersteunt DSO, plus tis goed voor je cut

Die 200 moet je wel filmen hoor want shit das hoog

Suc6 op de meet alvast

Comment

Beetje arme mannetjes bangmaken in zwembad, zitten daar te chille komt onze beer binnen. Springt in water en heel zwembad leeg

Kan me goed voorstellen dat het je training ondersteunt DSO, plus tis goed voor je cut

Die 200 moet je wel filmen hoor want shit das hoog

Suc6 op de meet alvast
                            zie het al helemaal voor me, mark aan het zwemmen en die oudjes hem achtervolgen om die zwembroek uit te krijgen.
                            mark wordt boos en swaffelt die oudjes flink op de kop op, waardoor ze een flinke hersenschudding krijgen en half dood in het water liggen, terwijl mark zijn baantjes nog ff trekt

sorry voor oftopic mark
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                              zie het al helemaal voor me, mark aan het zwemmen en die oudjes hem achtervolgen om die zwembroek uit te krijgen.
                              mark wordt boos en swaffelt die oudjes flink op de kop op, waardoor ze een flinke hersenschudding krijgen en half dood in het water liggen, terwijl mark zijn baantjes nog ff trekt

sorry voor oftopic mark
                              Hoog in de test, de gay versie daarvan ?

Comment

Hoog in de test, de gay versie daarvan ?
                                geen idee, ben in de mood vandaag

of heb een tik van een collega mee gekregen, is ook hoog gaygehalte op werk
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X