Ophalers nieuwe log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    hmm DSO ene kant van de stang, linda en wat gewicht aan andere kant en ik til ze dan :P

Van jouw verwachtte ik toch iets anders te gaan doen met Linda
    No means Try Again

Comment

hmm DSO ene kant van de stang, linda en wat gewicht aan andere kant en ik til ze dan :P
      Linda en wat gewicht? Om die stang in balans te houden is het dan Linda en een hoop gewicht he

Originally posted by Fistful of Steel View Post
      Bah.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Fistful of Steel View Post
        Haha je gaat niet voor de looks, maarreuhh toch heb je dat tough-ass-look bro dus je slaagt in je doelstelling er bruut uit te zien.

Vraagje, weet je hoeveel je bf daar dan was, viel waarschijnlijk mee of niet ??

Ow en wat dat Linda tillen betreft, piece of cake, kun je haar op je schouders leggen en wat lunges gaan doen ofzo, is miss idee voor foto bij jullie meet
        Daar woog ik 101 kg bij een BF van 22%.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Daar woog ik 101 kg bij een BF van 22%.
          Ben benieuwd hoe je er gaat uitzien als je je doel hebt bereikt, veel massa zul je niet verliezen miss alleen dat je er nog bruter zult gaan uitzien met iets meer defenitie maar ben jaloers mate
          No means Try Again

Comment

• Tja, we zullen zien hoe het er uit gaat zien eenmaal op 15%. Mij maakt het niet zo heel veel uit zolang ik maar weer in mijn broeken kan hahaha!

Comment

Het enige wat linda en ik eventueel ooit doen is op een meet gezamenlijk een lading chocola eten :P

Comment

Het enige wat linda en ik eventueel ooit doen is op een meet gezamenlijk een lading chocola eten :P

Ooh maar ik dacht niks anders ook

@Mark, wou gisteren ook oude broek aantrekken en toen ie eindelijk toe was sprong de knoop eraf
                No means Try Again

Comment

Ooh maar ik dacht niks anders ook

@Mark, wou gisteren ook oude broek aantrekken en toen ie eindelijk toe was sprong de knoop eraf
                  Jep, maar ik loop nu al lang in een trainingsbroek omdat de andere broeken niet meer passen en dat gaat me nu toch echt te ver.

Comment

• Trainingsbroeken zijn prima. Die slijten tenminste niet bij het kruis omdat de benen de hele tijd tegen elkaar aan wrijven :P

Comment

• ik heb laatst weer een broek aangehad die ik eerst niet meer aankon dat voelt goed. Evenals gaatjes bijmaken op je riem.

Sterkte ophaler
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Ik pas mijn broeken van een jaar of drie geleden al lang niet meer en eigenlijk moet ik daar blij mee zijn....
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Mijn verworven kracht is echt tof, maar ik wil toch echt niet in een hangbuikzwijn veranderen...beetje afvallen dus..

Comment

• @pinada; Chicks met squatsass = lekkere bil

However, men with squatass not so much
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Jep, maar ik loop nu al lang in een trainingsbroek omdat de andere broeken niet meer passen en dat gaat me nu toch echt te ver.
                              Je zou er natuurlijk aan kunnen denken om nieuwe broeken te halen?
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                                @pinada; Chicks met squatsass = lekkere bil

However, men with squatass not so much

Was het maar puur en alleen een squatass

@Mark, tafelkleed kan ook als rok dienen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X