Welkom terug dame..tijd om weer ass te kicken!
'Pinada schopt eigen kont'-log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nou, ik heb wat dingetjes gelezen over DC maar ik heb sterk mijn twijfels of mijn herstel dat gaat trekken... Redenen voor twijfel:
1. Ik heb nog geen jarenlange trainingservaring (afhankelijk van wat je training noemt, echt serieus trainen in ieder geval niet).
2. Ik zit in de cut (of in ieder geval, ik ga na de qua eten verneukeratieve afgelopen weken weer even streng zijn, kan gewoon echt niet dat die lijnen op mijn buik foetsie zijn) en vraag me af of dat wel zo handig is met DC.
ad 2. Ik weet dat Gen ook in de cut zit en dat het dus goed mogelijk is. Echter, en dan komen we onder andere weer bij 1, ik heb wel even wat minder ervaring qua training. Heb dus sterk mijn twijfels of mijn herstel dit gaat trekken.
En als ik het zo lees moet je bij wijze van spreken de hele dag op je gat kunnen zitten om te herstellen en vooral niet nog iets van intervaltraining willen doen. Nou floorball ik maar 1 keer per week, maar dat is beheurlijk intensief en vraag me af of ik dat dan nog ga trekken.
Anyone any ideas? Gewoon proberen en kijken wat het wordt?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
1) Hiermee wordt vooral bedoeld dat je tot het naadje moet kunnen terwijl je techniek er minimaal onder lijdt, vooral de intensiteit moet je aankunnen
2) Tja eh, 3x per week zou je wel moeten kunnen, je moet je realiseren hoe minder ervaring hoe minder taxerend het is
Hoe intensief je floorball ook is, kan me niet voorstellen dat je CNS daarvan het onderspit zal gaan delven
DC is gewoon niet gemaakt voor mensen die cutten en ik weet ook niet of het je doelen vergemakkelijkt/assisteerd, denk dat 531 wendler beter past bij je cut-regimeThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View Post1) Hiermee wordt vooral bedoeld dat je tot het naadje moet kunnen terwijl je techniek er minimaal onder lijdt, vooral de intensiteit moet je aankunnen
2) Tja eh, 3x per week zou je wel moeten kunnen, je moet je realiseren hoe minder ervaring hoe minder taxerend het is
Hoe intensief je floorball ook is, kan me niet voorstellen dat je CNS daarvan het onderspit zal gaan delven
DC is gewoon niet gemaakt voor mensen die cutten en ik weet ook niet of het je doelen vergemakkelijkt/assisteerd, denk dat 531 wendler beter past bij je cut-regime
Ow jee, Flappie krijgt bijval
Ga ook zeker 531 doen, maar wil tot mijn vakantie even een tussentijds iets, maar weet dus nog even niet wat ... In ieder geval niet op mijn krent zitten en in de tussentijd weer even wat vet verliezen... Kutcroissants en -foie gras..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
DC is bedoeld* voor trainees met meer ervaring, omdat je moet kunnen pushen. En dan echt pushen. Same story met HIT. Iedereen heeft wel eens een klotetraining. Maar op schema's die zo hangen op intensiteit en laag volume en matige frequentie, kun je je dat bijna niet veroorloven. Dan kun je beter een dag rust extra pakken en dan maximaal gaan. En dat moet je kunnen aanvoelen.
* Dat is mijn gedachtegang in ieder geval."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostWelcome back
Toch terug aan IF?
Thanks!
Ja ik was tijdens de vakantie alleen even van IF afgestapt zodat ik me de hele dag door vol kon proppen met croissants en pains au chocolat en dergelijke... Maar nu dus weer vol goede moed aan de IF inderdaad"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostThanks!
Ja ik was tijdens de vakantie alleen even van IF afgestapt zodat ik me de hele dag door vol kon proppen met croissants en pains au chocolat en dergelijke... Maar nu dus weer vol goede moed aan de IF inderdaadThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostDacht dat je voor je reis zei dat IF toch niet jouw ding was. Of op reis toch het tegengestelde gemerkt?
Nooit gezegd dat IF niet mijn ding is, alleen dat ik last kreeg van stemmingswisselingen, die weer opgelost zijn door het eetwindow iets te vergroten"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ok, nou.... Goh... Zojuist terug van mijn eerste training DC-style... Heb gewoon het A1 schema gevolgd van TMUSCLE.com | How to Build 50 Pounds of Muscle in 12 Months
Heb de gewichten redelijk ingeschat (heb ze opgeschreven, maar schrift zit in mijn sporttas en die ligt beneden en heb geen zin om die te gaan pakken), kwam overal in de juiste range uit, behalve bij de lat pulldown, die had ik te licht gepakt."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment