Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ja sorry ik vergeet steeds dat het gros hier in de ICT zit of nog student is. Jullie krijgen plenty tijd om te herstellen.

    Wil je even niet zo minderwaardig doen over studenten?:P....

    ot: Ziet er mijn inziens goed uit kerel. Ben benieuwd naar je log, ik ga hem bijhouden. SUcces!!
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

    Comment


    • #17
      jullie moeten toch nog even geduld hebben, volgende week maandag ga ik starten
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

      Comment


      • #18
        Afgelopen weekend naar Graspop geweest, echt veel vette bands gezien en erg slecht gegeten plus wat biertjes.......
        Maar deste beter voelt het om morgen weer met een strak voedingsplan te starten.
        Heb vandaag al even fullbody voorproefje gedaan maar na afgelopen weekend ging dat superslecht.....

        Deadlifts 10x130 8x150 4x150
        Squats 10x120 9x120 9x120 ( en dan ultra ass to the grass)
        Lat pull geen idee welk gewicht 3 sets van 10, zou eerst chins doen maar had er geen fut voor.
        Horizontal row 3 sets met 50 kg, ging wel.
        Db bench press 3 sets met 30 kg, eerste 10 hh, tweede set 8 hh, derde set 6 hh
        Incline db bench press 6x26 4x20, en toen gestopt ging echt voor geen meter
        Arnold press 3x10 met 16 kg
        Cable shrugs in een nieuw apparaat, 3x10 met 100 kg
        cable bicep curl 3 sets 10 hh 45 kg
        cable tricep extention 3 sets 10 hh 45 kg(één arm)
        staan kuiten 3 sets 30 herhalingen met bodyweight

        Nu ff koken en dan morgen beginnen met het voedingsschema, donderdag ga ik weer trainen dus waarschijnlijk dan pas een update, tenzij er natuurlijk bitchy reacties komen
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Shredmaster View Post
          Afgelopen weekend naar Graspop geweest, echt veel vette bands gezien en erg slecht gegeten plus wat biertjes.......
          Maar deste beter voelt het om morgen weer met een strak voedingsplan te starten.
          Heb vandaag al even fullbody voorproefje gedaan maar na afgelopen weekend ging dat superslecht.....

          Deadlifts 10x130 8x150 4x150
          Squats 10x120 9x120 9x120 ( en dan ultra ass to the grass)
          Lat pull geen idee welk gewicht 3 sets van 10, zou eerst chins doen maar had er geen fut voor.
          Horizontal row 3 sets met 50 kg, ging wel.
          Db bench press 3 sets met 30 kg, eerste 10 hh, tweede set 8 hh, derde set 6 hh
          Incline db bench press 6x26 4x20, en toen gestopt ging echt voor geen meter
          Arnold press 3x10 met 16 kg
          Cable shrugs in een nieuw apparaat, 3x10 met 100 kg
          cable bicep curl 3 sets 10 hh 45 kg
          cable tricep extention 3 sets 10 hh 45 kg(één arm)
          staan kuiten 3 sets 30 herhalingen met bodyweight

          Nu ff koken en dan morgen beginnen met het voedingsschema, donderdag ga ik weer trainen dus waarschijnlijk dan pas een update, tenzij er natuurlijk bitchy reacties komen

          Nette DL en squat moet ik zeggen
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

          Comment


          • #20
            Goede training hoor.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

            sigpic

            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

            Comment


            • #21
              Vette training..alleen jammer van de schuine bank. Maar ik weet hoe gezellig graspop kan zijn, dus het is je vergeven
              Geniet, en drink met maten!

              Comment


              • #22
                Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                Nette DL en squat moet ik zeggen
                Valt tegen, pak normaal 6x160 als laatste set, maargoed komt morgen/ volgende week.

                Originally posted by GeneralIx View Post
                Goede training hoor.
                bedankt, vind zelf van niet voelde me ook niet super moet k zeggen

                Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Vette training..alleen jammer van de schuine bank. Maar ik weet hoe gezellig graspop kan zijn, dus het is je vergeven
                wat betreft training idem als hierboven, graspop was erg vet zag dat jij er vlakbij woonde of niet?

                Heb vandaag weer wat nieuwe foto's gemaakt, staan in mijn profielalbum, poseren lukt niet super dus niet lopen bitchen
                Het vooraanzicht in vergelijking met 5 januari ben ik zelf blij mij, zie nog geen buikspieren maar dat komt langzaamaan wel.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

                Comment


                • #23
                  Succes man
                  <------ BB Gun doet auw!

                  Comment


                  • #24
                    vandaag weer getrained, was gister al een beetje ziek, vandaag nog meer dus weer geen voluit training. Daarbij komt dat het echt overdreven warm was in de gym. De airco is stuk en alle ramen staan aan de zonkant...... maargoed :
                    Alles met dumbells is trouwens het gewicht per hand

                    Squat 10x130 8x140 9x140
                    Goodmornings 10x50 10x50 10x50 (deadlifts zat er echt niet in)
                    Chins breed 10xbw 10xbw 9xbw (perfecte vorm)
                    BenTTTTT over row 10x90 10x90 10x90
                    Incline db press 10x24 10x24 10x24
                    Incline bench 10x60 10x60 10x60
                    Shoulder db press 10x18 10x20 10x20
                    Db Shrugs 10x30 10x30 10x30
                    Pushdown 10x50 10x50 10x50
                    Db curl 10x20 10x18 10x18
                    Seated calve raise 25x20 25x20 22x20 (met vasthouden en full rom)

                    Net weer even eten gekookt, toch lekker als het klaarstaat. Komende twee weken zijn mijn ouders op vakantie heb het huis voor me alleen dus kan dagelijks eten wat ik wil wel zo relaxed

                    Hier nog even 2 pics eerste van 5 januari, 101 kg 21,3% bf
                    Tweede gisteren 98 kilo ong 16% bf

                    http://img27.imageshack.us/img27/9863/5januari.jpg



                    http://img269.imageshack.us/img269/2558/p2125010709.jpg
                    nu lekker thee drinken laters
                    Last edited by Shredmaster; 02-07-2009, 21:10.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

                    Comment


                    • #25
                      Nette vooruitgang man, cut heeft je geen windeieren gelegd

                      Je doet toch 2 trainingen per week nu, kan je dan niet beter ff 1 dag uitstellen zodat je tenminste wel kunt knallen ipv gaan en dan beetje kuttraining hebben ? Hoe dan ook nog best netjes getraint
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • #26
                        2 trainingen per week op maandag en donderdag.
                        Dat ik minder getrained heb maandag kwam door het wilde weekend van donderdagmiddag t/m zondagavond. Nu ben ik een beetje ziek maar wilde toch gaan juist omdat ik maar 2 keer per week ga

                        owja foto's zijn beide op een offdag gemaakt dus niks pomp ofzo.
                        Ennehh.... check die ader op me biceps dan (arm met telefoon)
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • #27
                          Mooie vooruitgang,

                          Keep it up!!

                          Vind je 3 sets niet een beetje veel voor fullbody?

                          Comment


                          • #28
                            Mooie vooruitgang Tim! Ook qua kracht uiteraard! Je tilt op dit moment zelfs 5 kg meer dan ik (hoewel...iedereen zegt dat ik meer dan 200 kg zou moeten kunnen) met de deadlift! Gij zeeeet goed bezig maat!
                            Geniet, en drink met maten!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by CruX View Post
                              Mooie vooruitgang,

                              Keep it up!!

                              Vind je 3 sets niet een beetje veel voor fullbody?
                              nee ik doe genoeg zo, ben net aan 1,5 uur bezig met krachttraining.

                              Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Mooie vooruitgang Tim! Ook qua kracht uiteraard! Je tilt op dit moment zelfs 5 kg meer dan ik (hoewel...iedereen zegt dat ik meer dan 200 kg zou moeten kunnen) met de deadlift! Gij zeeeet goed bezig maat!
                              bedankt Hehe ja die 200 kilo.... komt ook mede door het focussen op perfecte vorm toen ik de oefening geperfectioneerd had schoot het gewicht omhoog.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

                              Comment


                              • #30
                                Wow, dat zijn aardig wat oefeningen

                                Veel succes met je doel!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X