Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Revius View Post
    trouwens ik zie dat je met een riem om deadlift, is dat aan te raden als je ongeveer 2x je bw tilt? is het nodig of beter o.i.d.?
    Ik heb alleen deze herhaling met riem gedaan, ook omdat ik al een paar sets gesquat én gedeadlift had. Voelde even prettiger, het is persoonlijk denk ik.

    Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
    Brute trainig maat.Respect voor je squats, 1e en 2e set meteen gewicht verdubbeld. Maar ATG?

    En je MP vind ik ook zeker heftig!!! (rest overigens ook)
    Wat betreft de squats, dit is de eerste oefening van de workout, bouw altijd rustig op om daarna te knallen. De eerste paar sets as to the grass laatste 2 net boven parallel.
    en die calve raise, ik wissel veel met herhalingen en gewichten met deze oefeningen om te kijken wat werkt. De ene keer zwaar en 8-10 hh andere keer 30 hh met bw en nu een medium dagje. Dingen groeien niet zoals de rest.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

    Comment


    • brute squat zeg zie ik nu pas, klein verschil tussen squat en deadlift zie je niet zo vaak op zo'n niveau
      Groeten

      Comment


      • Komt ook grotendeels omdat mijn squattechniek nogal zuigt, denk ik.
        Zal donderdag wel ff wat opnemen.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • zozo brute training vooral je benen en rug
          ( Loopt je borst niet iets achter op je rug )
          je heb zeer vette lats op die foto`s hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeker veel chins?

          al bij al bruut figuurtje en goede training hoor

          Comment


          • Originally posted by jarnie View Post
            zozo brute training vooral je benen en rug
            ( Loopt je borst niet iets achter op je rug )
            je heb zeer vette lats op die foto`s hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeker veel chins?

            al bij al bruut figuurtje en goede training hoor
            Ik had in november 2007 mijn bovenarm gebroken, geheel in 2en. Is toen een stalen pen ingezet die vastgeschroefd zat in mijn schouder.
            Heb daardoor een tijd helemaal geen upperbody kunnen trainen. Squatten mocht niet alleen leg press die maar tot 120 ging toen.
            Ik train pas weer sinds mei 2008, en toen moest ik beginnen from scratch, ik ben nu blij met de 6x90 bench press. In april 2008 kon ik nog geen front raise doen met een 1 kg dumbell!

            Maar je hebt gelijk

            Veel chinnen, bent over row, tbar row, deadlifts en dan groeit je rug wel
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

            Comment


            • Je bent wel een beest man, shred!

              Originally posted by Revius View Post
              trouwens ik zie dat je met een riem om deadlift, is dat aan te raden als je ongeveer 2x je bw tilt? is het nodig of beter o.i.d.?
              Is persoonlijk vind ik, wat je zelf het fijnst vind. Ik heb eigenlijk zelden een riem om, maar als je echt voor de zware sets gaat (bijv. dus een deadlift van 1x190) waar je dus een gewicht pakt waar je maar een 1 tot 3 herhalingen mee kunt maken kun je aan een riem denken. Bij 'gewone werksetjes' zou ik het eerder laten. Maar als je jezelf veiliger voelt met een riem aan kun je het doen. Je ziet bij de pro's ook dat sommigen zelfs bij zowat alles een riem aan hebben en anderen alleen bij de zwaardere sets, nogal verschillend dus. Ik zou overigens dus niet altijd een riem dragen want anders gaat dat teveel werk van de rug overnemen, waardoor dat de progressie in de weg gaat zitten.
              Owner of the Iron Playground.

              Comment


              • Oké ik begrijp het, dus puur voor de veiligheid bij extreem intense lifts enzo.
                Groeten

                Comment


                • best wel bruut ja
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                  Comment


                  • Originally posted by Revius View Post
                    Oké ik begrijp het, dus puur voor de veiligheid bij extreem intense lifts enzo.
                    Inderdaad, alleen voelen sommigen zichzelf er wat comfortabeler bij, maar dat is meer schijn. Als je techniek gewoon goed is heb je namelijk in principe geen riem nodig. En als je blessuregevoelig bent, kan je beter gewoon niet zo zwaar gaan. Dus ja, eigenlijk puur voor de veiligheid.
                    Owner of the Iron Playground.

                    Comment


                    • Even een tussendoor update, teringbrute spierpijn in mijn onderrug. Klein beetje in de quads, voor de rest geen spierpijn te bekennen

                      En ik heb de riem alleen bij topsets squats en deadlifts om.
                      En tijdens de bent over row.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

                      Comment


                      • En weer een training erop zitten, filmpjes heb ik op mijn telefoon maar de kabel ligt thuis. Slaap het weekend bij mijn vriendin dus zondagavond komen ze erop

                        Squat, 10x50 9x130 7x160 6x160 4x170
                        Deadlift, 10x50 10x120 9x140 1x180 1x190 1x190
                        Incl db press, 10x30 7x30 7x30
                        Db press, 8x30 8x30 7x30
                        Chins 10xbw 10xbw 10xbw laatste met spotter
                        T-bar row 10x 95 10x95 8x110
                        DB shoulder press 10x18 10x18 10x18
                        Db Shrugs 12x30 12x30 12x30
                        Pushdown 10x75 6x92 10x75
                        Hammer curl 10x24 10x24 8x24
                        Staand kuiten 30xbw 30xbw 27xbw

                        Zoals ik al zei filmpjes komen later
                        Nu wachten op de brute spierpijn en nog even een woninkje verkopen vandaag
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • FILMPIEEEEEEEEEEEES

                          squat 7x160:
                          YouTube - squat 7x160 kg
                          squat 4x170 ( of wat erop lijkt)
                          YouTube - squat 4x170
                          10 chins
                          YouTube - 10 BW chin ups
                          wist niet dat de techniek zo slecht was..
                          t-bar 95 kg
                          YouTube - T-bar row
                          t-bar 110 kg
                          YouTube - Tbarrow heavy
                          tricep pushdown 75 kg
                          http://www.youtube.com/watch?v=mq8KN0nawFA
                          Squat techniek ben ik zelf niet van te spreken even als de chins. Maargoed leuk om terug te zien
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

                          Comment


                          • Ziet er netjes uit Spikey.

                            Comment


                            • Ja ziet er aardig uit vind ik, chins vind ik persoonlijk ook nog wel netjes. Maar alleen met squatten is het toch super slecht als je je knieen op slot zet zegma. Benen moeten altijd iets gebogen zijn toch ?
                              Terug van weggeweest!

                              Comment


                              • Nice quarter squats
                                Zou gewicht terug gooien naar 120kg voorlopig en wat dieper gaan zodat je de beenspieren zult voelen werken.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X