Shreds Fullbody

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die squats bij 7x160 zijn nog redelijk laag, bij de 170 ben ik het er mee eens
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Ziet er allemaal redelijk netjes uit toch? En maak je niet druk. Bij dit soort gewichten is het begrijpelijk dat je soms wat slordiger wordt. Ik vind het iig een super prestatie! Top!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• De vorm blijft goed alleen zak ik niet ver genoeg door, moet aan gewerkt worden
        Go heavy or go home!

Comment

• Tijd zat om daar aan te werken of niet soms?
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
            Die squats bij 7x160 zijn nog redelijk laag, bij de 170 ben ik het er mee eens
            160kg ga je dieper dan bij de 170kg. Dat geef ik je, maar ook bij de 160kg kom je niet in de buurt van paralel. Dus ik blijf bij me oorspronkelijk advies. Gooi het gewicht omlaag tot 120-125kg en ga dieper. Hou die diepte aan en ga dan pas het gewicht verhogen. Je zal de hamstrings en quads meer werk voelen verrichten. Als het goed is zou je dan alsnog relatief snel weer qua gewicht omhoog moeten kunnen gaan. En als je goede techniek hebt zul je ook meteen minder kunnen deadliften als oefening na de squat

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Tijd zat om daar aan te werken of niet soms?
              Ik heb geen haast en ook geen korte/lange termijndoelen. Behalve droger worden dan, maar dat staat los van squattechniek.
              Tijd genoeg dus.

Originally posted by Falstyr View Post
              160kg ga je dieper dan bij de 170kg. Dat geef ik je, maar ook bij de 160kg kom je niet in de buurt van paralel. Dus ik blijf bij me oorspronkelijk advies. Gooi het gewicht omlaag tot 120-125kg en ga dieper. Hou die diepte aan en ga dan pas het gewicht verhogen. Je zal de hamstrings en quads meer werk voelen verrichten. Als het goed is zou je dan alsnog relatief snel weer qua gewicht omhoog moeten kunnen gaan. En als je goede techniek hebt zul je ook meteen minder kunnen deadliften als oefening na de squat
              Niet in de buurt van, ook iets overtrokken. Ben het zeker eens dat het veeeeeeel lager moet, maar dat gevoel had ik al. Ik zal vanavond lichter en dieper gaan.
              Go heavy or go home!

Comment

• Net terug van een teringhete sportschool. Ik dacht dat ik het einde niet zou halen. Anyway:

Front squat 10x80 10x80 10x80
                Deadlift 10x120 10x130 10x130 (zonder handschoenen of straps, ouch)
                Bench press 10x70 10x80 10x80
                Incl db press 10x28 10x26 8x26
                Chins 10xbw 10xbw 10xbw
                Bent over row 10x90 10x110 10x110
                Shoulder db press 10x20 10x22 6x26
                BB shrugs 10x120 10x140 10x140
                paralel dips 10xbw 12xbw 10xbw
                Ez curl 10x40 10x45 8x45
                Standing calve raise 12x110 10x110 10x110

En toen was ik best verrot.
                Net lekker pangasiusfilet gekookt voor de rest van de week, bakje thee naar binnen. Even lekker tot rust komen en dan gaan slapen daag daag
                Go heavy or go home!

Comment

• Had vandaag m'n triceps onder handen genomen. Met de pushdown zat ik op de 40kg. Die moest ik dus allemaal forced drukken. Op dat moment dacht ik ff aan het filmpje van jou dat je 75kg deed.
                  Bloody hell, ik loop nog een beetje achter geloof ik.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Had vandaag m'n triceps onder handen genomen. Met de pushdown zat ik op de 40kg. Die moest ik dus allemaal forced drukken. Op dat moment dacht ik ff aan het filmpje van jou dat je 75kg deed.
                    Bloody hell, ik loop nog een beetje achter geloof ik.
                    Komt vanzelf gozer
                    Go heavy or go home!

Comment

• Is ook afhankelijk van het kabelstation. Bij die van Health City doe ik met moeite 45-50kg terwijl bij de oude sportschool van DSO full stack van 100-110kg weg werd getrokken. Heeft te maken met katrol overdracht. Kan dus niet echt een vergelijking maken daardoor.

Comment

• Snuff wat pak je met skullcrushers dan, ik pak 3 sets van 10 met 40 kg totaal. Is een betere vergelijking dan
                        Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Is ook afhankelijk van het kabelstation. Bij die van Health City doe ik met moeite 45-50kg terwijl bij de oude sportschool van DSO full stack van 100-110kg weg werd getrokken. Heeft te maken met katrol overdracht. Kan dus niet echt een vergelijking maken daardoor.
                          Ja inderdaad, want ik zie de stats van Posseltje en die zit met leg-press op de 200kg, nou ik gebruik die van technogym en 120kg is voor mij echt mijn fail-gewicht en ik kan je verzekeren dat ik geen zwakke benen heb.

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                            Snuff wat pak je met skullcrushers dan, ik pak 3 sets van 10 met 40 kg totaal. Is een betere vergelijking dan
                            Ik 4x10 met als fail-gewicht, dus de laatste set, 25 kg.

Comment

• ok ok, zit ik nog wel iets hoger inderdaad.
                              Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Ja inderdaad, want ik zie de stats van Posseltje en die zit met leg-press op de 200kg, nou ik gebruik die van technogym en 120kg is voor mij echt mijn fail-gewicht en ik kan je verzekeren dat ik geen zwakke benen heb.
                                Bedoel je

Die leg press heeft max 190kg en is zwaarder dan de meeste andere leg presses. De voorganger ging tot 260kg en is te gemakkelijk vergeleken met de 190kg van de press in de afbeelding. Die deed ik met 1 been 10reps met 120kg. Toen gestopt met Leg Presses. Heb liever die diagonale die je gewoon met schijven kunt beladen.

Skullcrushers vind ik ook kut voor me ellebogen. Na een paar reps worden het halve french presses :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X