Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Shredmaster View Post
    ok ok:

    Er is dus op de gym bij mij 1 gozer, net 16 geworden. Moet minimaal 12 hh doen omdat hij nog in de groei is etc.
    Wil graag met mij mee trainen, dus ik heb hem aan de squats en de deadlifts geholpen. Die gozer schiet echt vooruit qua gewicht, loopt steeds te zeuren waarom zijn biceps zo klein zijn en de mijne groot. Dus ik zo; ja maar jij bent 16 en ik 21. Toen ik 16 was trainde ik met een dumbellsetje thuis biceps.
    Hij is het dus langzaam met mij eens aan het worden dat hij voor zijn leeftijd flink traint, alles minimaal 12 herhalingen. Bench 60 kg, squat 60 kg, deadlifts 70 kg bent over row 70 kilo. En dan vindt hij het nog niet echt zwaar, echt een bikkel. Beetje het type zoals ik was toen ik net begon met serieus trainen gewichten schieten omhoog en daarmee ook zijn massa.
    Ik heb er plezier in als ik zo'n jonge gozer vooruit zie gaan, plus dat het voor mij een stimulans is om net weer even een tandje hoger te gaan(kunnen) door de spotter. Komt wel goed met hem, als hij eenmaal goed bezig is zijn voeding een beetje op orde krijgen en dan wordt het nog een brute beer.

    Zo nu lekker slapen Pin(a)da?
    Ja dat zal nu een stuk gemakkelijker gaan
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

    Comment


    • #92
      Mooie training inderdaad.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

      sigpic

      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

      Comment


      • #93
        Vette training Tim! Echt wel!
        Geniet, en drink met maten!

        Comment


        • #94
          Ik heb echt fucking brute spierpijn
          Maar mijn dag is zojuist goed gemaakt, ik werd gebeld dat ik samen met mijn vriendin 2e kandidaat ben voor een huurwoning. Vanavond ga ik kijken en hopelijk wijst de eerste het af ....
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

          Comment


          • #95
            Pak em op en C&P hem door het raam, sta je ineens bovenaan de lijst
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • #96
              Originally posted by Yawgmoth View Post
              Pak em op en C&P hem door het raam, sta je ineens bovenaan de lijst
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

              Comment


              • #97
                Die woning is het dus niet geworden, de nummer 1 heeft hem geaccepteerd
                Maar had hij het niet gedaan had ik hem ook niet genomen, ga geen 540 ex gas water licht betalen voor een hok van 45 m2.
                Dus tot zover het huurwoningavontuur....

                Vanmorgen even naakt na het plassen op de weegschaal gestaan, wat schept mijn verbazing. 93,4. In een maand bijna 5 kilo kwijt, leuk dat IF, als je bedenkt dat mijn voeding goed is en ik maar 1 keer alcohol gedronken heb(op een cheatdag)

                Morgenochtend even een foto maken ter vergelijking, en dan ga ik vrijdagnacht op vakantie.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

                Comment


                • #98
                  Vette training gozer.

                  En succes met zoeken naar huisje!!
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

                  Comment


                  • #99
                    Net gewicht, wat is je BF nu? Zo rond de 15% geloof ik he?
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Net gewicht, wat is je BF nu? Zo rond de 15% geloof ik he?
                      Denk het inderdaad, ik zal vanavond voor het trainen even laten meten met een handmeter.

                      Enne einzel, die training was van maandag, vanavond komt een nieuwe brute training Hierna ga ik op vakantie dus even een superoverkillworkout lijkt mij op zijn plaats
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

                      Comment


                      • Hier de training van gisteren, de laatste drie oefeningen moesten snel omdat ze om 9 uur dichtgingen ipv 10 maar voor de rest wel lekker zwaar:

                        Squat 10x140 8x150 8x150 6x170
                        Deadlift 8x160 5x170 4x170 ( handig die straps goed omdraaien... )
                        Chins 12xbw 10xbw 10xbw
                        Bent over row 10x90 10x100 8x100 onderrug wilde niet zo
                        Incl db press 9x30 6x30 9x26
                        incl bench 10x50 8x70 7x70

                        shoulder side raises 12x12 11x12 10x12
                        superset met shrugs 10x30 10x30 10x30

                        paralel Dips 15xbw 16xbw 15xbw
                        superset met Ez curl 10x35 10x35 10x35

                        Toen nog 3 sets kuiten 25 hh met bw

                        Ik voel brute pierpijn in mijn quads opkomen maar boeit niet vanacht op vakantie naar Barcelona voor 2 weken dus geen updates 10 augustus weer trainen.
                        Denk wel dat er af en toe een beetje bodyweight gedaan wordt de tweede week. Eerste week helemaal niet
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • Je spieren zijn heftig afgeslacht Shreddie!
                          Alvast fijne vakantie gewensd!!!
                          Geniet, en drink met maten!

                          Comment


                          • Heftige training! En fijne vakantie!
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                            sigpic

                            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                            Comment


                            • hier nog even een laatste foto, nu shit inpakken en vanacht weg.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

                              Comment


                              • Je bent wel sterk op squat man! Fijne vakantie.
                                Owner of the Iron Playground.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X