Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ik dacht ook al van nice squat
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

    Comment


    • Shreddy is echt wel bruut sterk! Dat mag best nog wel eens een keer gezegd worden hier!
      Geniet, en drink met maten!

      Comment




      • Zal kijken of ik een maat de sportschool in kan krijgen om een keer filmpjes te maken. Nog 2,5 uur dan ga ik naar Schiphol, net nog 4 uurtjes geslapen.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • Weer terug van een paar weken Barcelona, heerlijk weer gehad veel gegeten en gedronken. Sta er weer minder goed voor als op de laatste foto maar ik verwacht geen problemen om dat zo snel mogelijk weer recht te trekken.

          Morgen weer trainen kijken wat de schade is
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

          Comment


          • Vandaag begonnen met Venom 3.0 Hyperdrive, CLA en extra groene thee caps en mijn oude vertrouwde voedingsschema. In combi met IF natuurlijk.
            Zal weer wekelijks een foto schieten en de vordering bijhouden, ondanks dat ze zomer alweer langzaam gaat verdwijnen ga ik door tot dat strandlichaam tevoorschijn komt. Leuk voor de nieuwjaarsduik

            EN ik heb zin om te trainennnnnnnnnnnnnnn, nu weer op de eerste werkdag, alle troep opgeruimd. Fijn die collega's die alles bijwerken enzo.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

            Comment


            • Mooi dat je toch een goede vakantie gehad hebt. Wat is je gewicht nu?
              Owner of the Iron Playground.

              Comment


              • Zal morgen ff wegen en een foto maken, denk wacht nog een dagje ná het weekend. Is de bloat een beetje weg
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

                Comment


                • Eerste training na de vakantie van 3 weken:
                  Incline db press 10x30 10x30 8x30
                  Incline bench press 10x65 10x65 9x65
                  Deadlift 10x60 10x80 7x170 6x160 4x170 (wilde eerst een single maken)
                  Squat 10x50 8x120 8x120 10x120(benen iets wijder)
                  Lat pull 10x30 10x60 10x70 8x60
                  Db row 10x30 10x30 10x30
                  Shoulder db press 10x20 10x22 8x22
                  Db shrugs 10x30 10x30 12x30
                  Parallel dips 10xbw 10xbw 15xbw(met hulp)
                  Hammer curl 10x20 10x22 8x22
                  Standing calve 25xbw 25xbw 25xbw

                  Mwah nie verkeerd na de vakantie lijkt mij, ben benieuwd naar de spierpijn morgen
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

                  Comment


                  • lekkere zoon eerste training na de vakantie,
                    valt de "vakantieschade" een beetje mee ?
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                    Comment


                    • teveel

                      je doet te veel op een dag je zal wel vet verliezen maar ook spierweefsel ,dus zal je niet groeien ik ga er vanuit dat dit de bedoeling is om zwaar en droog te worden .doe een splitschema mnd borst en tricheps woensdag rug en bicheps en vrijdag benen en schouders .train zo zwaar mogelijk met korte tussen pauze tussen de sets en je zult groeien en vet verliezen. veel succes

                      Comment


                      • Vakantieschade is redelijk, gewichten vallen mee in het trainen. Squats vallen het meeste tegen. Voeding is vanaf nu weer strak icm IF en dan weer 2 keer per week fullbody.

                        En tony, hou asjeblieft je mond als er geen zinnige dingen uitkomen.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • Originally posted by tonyaruba View Post
                          je doet te veel op een dag je zal wel vet verliezen maar ook spierweefsel ,dus zal je niet groeien ik ga er vanuit dat dit de bedoeling is om zwaar en droog te worden .doe een splitschema mnd borst en tricheps woensdag rug en bicheps en vrijdag benen en schouders .train zo zwaar mogelijk met korte tussen pauze tussen de sets en je zult groeien en vet verliezen. veel succes
                          Waar bemoei je je mee drol? Hij weet meer dan jij
                          Geniet, en drink met maten!

                          Comment


                          • Originally posted by Shredmaster View Post
                            Vakantieschade is redelijk, gewichten vallen mee in het trainen. Squats vallen het meeste tegen. Voeding is vanaf nu weer strak icm IF en dan weer 2 keer per week fullbody.

                            En tony, hou asjeblieft je mond als er geen zinnige dingen uitkomen.
                            Die squat komt vanzelf wel weer, waarschijnlijk heb je nu alsnog paar dagen knallende spierpijn.
                            Voor de vakantie deed ik 120kg squats, nu na 60kg echt barre spierpijn gehad.
                            Groeten

                            Comment


                            • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Waar bemoei je je mee drol? Hij weet meer dan jij
                              probeert ie iets goed te doen
                              Groeten

                              Comment


                              • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Waar bemoei je je mee drol? Hij weet meer dan jij


                                Originally posted by Revius View Post
                                Die squat komt vanzelf wel weer, waarschijnlijk heb je nu alsnog paar dagen knallende spierpijn.
                                Voor de vakantie deed ik 120kg squats, nu na 60kg echt barre spierpijn gehad.
                                Heb alleen spierpijn in mijn traps en hams van de deadlifts. Borst heel klein beetje dat is morgen al weg. Ga donderdag frontsquats doen om een beetje de hamstrings te ontzien, uiteraard wel deads
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X