Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    dan had je iemand moeten zoeken met dezelfde genen en lichaamsbouw en moeten testen. wordt nu lastig
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

    Comment


    • #47
      stop met trainen,..eet ff 1,5 jaar als een friettenteigenaar;..en begin dan opnieuw met zelfde schema's en zonder winstrol
      You can not become LEGenDArY without Legday

      Comment


      • #48
        gek.!
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • #49
          je moet wat over hebben voor de wetenschap he
          You can not become LEGenDArY without Legday

          Comment


          • #50
            Even een tussendoor-update aangezien het op mijn werk rustig is.

            Gisteren niet getrained, ben even naar de nieuwe Media Markt in Amsterdam
            Noord geweest. Was leuk

            Vanavond ga ik trainen en zal vanavond of morgen even updaten.
            gewicht was vanmorgen 95,6 en ik toon droger dan op de laatste foto. Zal morgenochtend wel een pic maken.

            Morgenavond een gourmet met vrienden bij mij thuis dus ik heb besloten morgen als junk-je-de-klere-dag te benoemen en zal flink wat foute dingen naar binnen werken.

            Net nieuwe whey binnengehad, body en fitshop whey proteine isolaat in de smaak aardbei.
            voedingswaarde per 100 gram:
            90 gr eiwit
            3 kh
            1 vet

            Ben benieuwd naar de smaak, nu eten pakken het is weer bunkertijd
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

            Comment


            • #51
              Goed zo Tim! Snacken Godverdomme hahahahaha!
              Geniet, en drink met maten!

              Comment


              • #52
                Ga ik gisteren naar de sportschool, hebben ze zomertijd 19.30 sluiten. Doorgereden naar een gym stukje verderop. 10 minuten staan wachten voordat er iemand aan de balie kwam, 12 euro betaald om te trainen dus ik had wel verwachtingen.
                Geen squatrek te bekennnen, de hele grond lag vol met dumbells en schijven, ze hadden klemmetjes die op wasknijpers leken en de hele sportschool was bezaaid met beachsboys incl slippers. Daarbij kwam dat ze alleen maar apparaten hadden met zo'n fancy beeldscherm en een bench press.
                Heb niks bijgehouden en lekker met de stang van de bench deads gedaan
                Daarna wat met apparaten wel zwaar getraind maar die geforceerde bewegingen zijn niet relaxed.

                Vanavond lekker bunkeren met de gourmet maandag weer trainen.

                Hier een nieuwe foto van vanmorgen:
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

                Comment


                • #53
                  Staat der goed bij, goeie rug ook. Lijkt beetje of schouders achterlopen of vertekend de foto een beetje?
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • #54
                    Denk dat dat aan de foto ligt, als je mn avatar bekijkt zie je mijn schouders beter. Mijn traps lopen ook wel een beetje voor op de rest hoor door de zware deadlifts
                    Benen foto volgt later, ben ik nu niet tevreden over. Wat meer separatie mag wel...
                    Last edited by Shredmaster; 11-07-2009, 11:44.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

                    Comment


                    • #55
                      Kerel...wat zie je er weer heerlijk breed uit
                      Fantastisch! Keep up the good work!
                      Geniet, en drink met maten!

                      Comment


                      • #56
                        Ziet er zeer goed uit inderdaad.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                        sigpic

                        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                        Comment


                        • #57
                          Bedankt voor de reacties, ziet er nu wat minder goed uit na gisteren lekker veel kipfilet en biefstuk gegeten plus een paar stokbroodjes. 's avonds wat biertjes en chips overdag chocolade gegeten en ben & jerry's was wel heerlijk kwark met hagelslag is ook verwennerij trouwens weer eens heel slecht eten doet je soms erg goed.

                          Morgen weer gewoon trainen in mijn eigen gym, nu ff de troep van gisteren opruimen.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

                          Comment


                          • #58
                            Een keertje fout doen is alleen maar logisch. Je bent per slot van rekening geen robot!
                            Geniet, en drink met maten!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Shredmaster View Post
                              Bedankt voor de reacties, ziet er nu wat minder goed uit na gisteren lekker veel kipfilet en biefstuk gegeten plus een paar stokbroodjes. 's avonds wat biertjes en chips overdag chocolade gegeten en ben & jerry's was wel heerlijk kwark met hagelslag is ook verwennerij trouwens weer eens heel slecht eten doet je soms erg goed.

                              Morgen weer gewoon trainen in mijn eigen gym, nu ff de troep van gisteren opruimen.
                              Ben en Jerry's --> kwijl
                              Kwark met hagelslag -->
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                              Comment


                              • #60
                                melk met hagelslag is beter en dan lekker lepelen

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X