Shreds Fullbody

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn armen groeien prima, ik doe 1 bicep isolatie per training. Ben wel van mening dat biceps ook apart getraind moeten worden.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Kan in me profiel kijken. Daar is een foto gemaakt vorig jaar ergens eind van de zomer dus een jaar terug. Dan heb je idee hoe het er droog toen bij stond. En hij is niet gekrompen. En ja het vet er omheen laat het nog groter lijken dan het is.
      Hij is niet klein idd maar toen deed je tog wel iso oefeningen voor je biceps anders krijg je nooit rondingen erin maar je heb wel vette trouwes ook maar laten we maar on- topic weer gaan

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Mijn armen groeien prima, ik doe 1 bicep isolatie per training. Ben wel van mening dat biceps ook apart getraind moeten worden.
        Ik ook. Hoewel ik liever de compounds voor de grote spiergroepen doe ben ik ook zeker van mening dat een uitgebalanceerde training voor het HELE lichaam beter is en dat alles daar van zal profiteren. Dus idd ook biceps gericht trainen
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Mijn armen groeien prima, ik doe 1 bicep isolatie per training. Ben wel van mening dat biceps ook apart getraind moeten worden.
          Af en toe een hammer curl of zo er in kan geen kwaad inderdaad. Maar blijf van mening dat het meer ter ondersteuning is om zwaarder te deadliften en BoR'en. Net zoals buik/core oefeningen die je af en toe doet om te zorgen dat je zwaarder kunt squaten/benchen etc. Dus indirect zorgen die kleine iso's van tijd tot tijd er toe dat je de echt belangrijkere oefeningen zwaarder kan doen. En die zorgen voor de echte massa ontwikkeling.

Comment

Af en toe een hammer curl of zo er in kan geen kwaad inderdaad. Maar blijf van mening dat het meer ter ondersteuning is om zwaarder te deadliften en BoR'en. Net zoals buik/core oefeningen die je af en toe doet om te zorgen dat je zwaarder kunt squaten/benchen etc. Dus indirect zorgen die kleine iso's van tijd tot tijd er toe dat je de echt belangrijkere oefeningen zwaarder kan doen. En die zorgen voor de echte massa ontwikkeling.
            volledig mee eens
            Groeten

Comment

• same here, ik plak het liefst wat geisoleerde oefeningen om mijn compounds heen. 'Het liefst' houdt hier overigens niet in dat ik dat altijd doe. Soms moet ik gewoon afwisselen, alleen maar FB trainen met compounds is af en toe wat veel voor de gewrichten

Comment

• Zit al even na te denken over een nieuw plan van aanpak, ben nu een tijd aan het cutten. Rond onderhoud gegeten vaak er net onder. Hoelang kan ik 1000+ kcal boven behoefte eten als zijnde refeed zonder vet aan te zetten?
                Ben nu 96 kg met 16% ong, wil eind van het jaar 100 kg met 16 % zijn. Lijk mij naturel prima haalbaar.
                Go heavy or go home!

Comment

Zit al even na te denken over een nieuw plan van aanpak, ben nu een tijd aan het cutten. Rond onderhoud gegeten vaak er net onder. Hoelang kan ik 1000+ kcal boven behoefte eten als zijnde refeed zonder vet aan te zetten?
                  Ben nu 96 kg met 16% ong, wil eind van het jaar 100 kg met 16 % zijn. Lijk mij naturel prima haalbaar.
                  Dat is niet te zeggen. Ligt eraan hoe hard je traint en in welke mate je aanleg hebt om vet aan te zetten. In de eerste 3-4 weken van juni zat ik op 8000kcal dus dat was meer als 4000 boven me behoefte. Geloof me of niet, maar ik heb toen nauwelijks vet aangezet. Als je geen endo bent en gewoon hard traint moet je naar mijn mening best 1000+ kcal boven behoefte kunnen werken zonder al te veel vet aan te zetten. Maar dat zal ook wel van heel veel verschillende factoren afhangen.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ik ben endo maar ik kan grote hvh kcal boven mijn behoefte zitten vanwege mijn zwaardere werkzaamheden en onregelmatige levenstijl. Dus het is ook afhankelijk van je levenstijl. Ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer uit en kijk iedere week even met de huidplooimeter of je vet aangezet hebt. Als dat zo is pas je je schema acuut weer aan
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Als endo die merendeels op zijn reet zit had ik langzaam opgebouwd tot ik 1000kcal boven onderhoud zat. Kon dit maar een maand of 2 volhouden eer ik weer veel vet aan ging zetten.

Comment

• zit te denken aan eerste periode 3900kcal en later te verlagen naar 3400.
                        300 eiw 450 kh 100 vet
                        en later naar 250 eiw 375 kh en 100 vet

Training als split doen en dan zware compounds als basis 6-8 hh of pyramide. En dan isolatie 12-15 hh.
                        Go heavy or go home!

Comment

• 30% van 3900kcal kom je eerder rond de 140gr vet uit.
                          300gr eiwit
                          140gr vet
                          385gr kh

Zoiets zou voor mijn gevoel beter kloppen.

Comment

30% van 3900kcal kom je eerder rond de 140gr vet uit.
                            300gr eiwit
                            140gr vet
                            385gr kh

Zoiets zou voor mijn gevoel beter kloppen.
                            die 30 % is eerder op cut gebaseerd denk ik . 100 is voor mij voldoende. Wil juist koolhydraten flink opschroeven.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Nee in de cut is het gewoon 60gr. In de bulk is het max 30% voor de meest optimale resultaten. Heb je meer belang bij dan koolhydraten. Je weet dat vetten je testosteron beinvloeden en daardoor je spierherstel en spierontwikkeling?

Op 250gr kh kun je ook goed en intens genoeg sporten. Alles daarboven is gewoon kcal opvulling.

Comment

• Ik wil vooral weer "lekker" brood en rijst kunnen eten, als ik 100 gram doe zit ik op 30% van de dagelijkse behoefte( uitgaande van de 3000 kcal)
                                Ik zit nu ook op 100 gram in de cut.

Heb het even gehad met alleen maar vis en kwark, keertje fatsoenlijk op een stuk eten kauwen is ook prettig

Voor zover ik weet cut je ook door het koolhydraten te beoperken en bulk je door deze omhoog te gooien. Vet en eiwit blijft nagenoeg op het zelfde niveau
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X