Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shreds Fullbody

    Even een nieuw logje aangezien ik niet meer aan de verboden middelen zit.
    stats 5 januari 21.6% vet 101 kg(= 21.8 kg vet)
    stats nu 16% 98 kg(=15,6 kg vet)

    Oftewel 6,2 kilo vet kwijt terwijl ik 3 kilo lichter ben, dus 3,2 kg aan spiermassa aangezet. Wat je ongeveer mag verwachten van een winny only kuurtje denk ik.

    Maar ik ben toch nog niet tevreden over mijn vetpercentage, ik ben nu toch wel eens benieuwd hoe mijn buikspieren eruit zouden zien ik heb ze nog NOOIT gezien ben altijd dik/mollig geweest. Komende week even rustig aan en dan vanaf volgende week 2 keer per week fullbody knallen.

    Het doel is om nog droger te worden en de massa vast te houden die ik nu heb, ik doe maar 2 keer per week fullbody mede ook omdat ik weer in de schoolboeken moet.

    Ik wissel erg veel met de oefeningen om het toch niet saai te maken en ook om de spieren op zoveel mogelijk verschillende manieren aan te spreken.
    Dit is de workout:


    Qua voeding ga ik gewoon verder op intermittent fasting, ik zal op trainingsdagen hoger in koolhydraten zitten en op niet trainingsdagen hoger in vetten en eiwitten.
    Voeding ziet er zo uit: http://img15.imageshack.us/img15/7122/ifcut.jpg

    Ik ga dit doen zolang als ik zin heb, wil graag rond de 12 % uitkomen. Ga geen cardio doen. Misschien eens per week als ik er nog zin in heb. heb er zin in
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

  • #2
    Heel heftig dat aantal oefeningen. Zorg je nog wel voor voldoende rust?
    Geniet, en drink met maten!

    Comment


    • #3
      Denk je niet dat het beter is om eerst te squatten en dan te deadliften? Vermoei je je onderrug niet te veel door eerst te deadliften?

      Comment


      • #4
        mss op de dagen dat je niet zowel squat als deadlift ook wat buikisolatie doen
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

        Comment


        • #5
          Ik vind het leuk dat je een logje begint en ik hoop dat je je doelen bereikt
          You can not become LEGenDArY without Legday

          Comment


          • #6
            @DSO, ik doe dit 2 keer in de week op maandag en woensdag/donderdag de rest van de week rust of wellicht nog 1 dag cardio.

            @Lukas, ik wil beide oefeningen goed kunnen doen vandaar dat ik de ene training eerst deadlifts doe en de andere training eerst squats.

            @Roelinho, ik train voor de rest geen buikspieren. Kan eventueel in het weekend buikspieren doen zie het wel

            @Bilo, thanx
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

            Comment


            • #7
              Succes kerel!
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

              Comment


              • #8
                benauwlijk schema

                veel succes !!!
                No means Try Again

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Fistful of Steel View Post
                  benauwlijk schema

                  veel succes !!!
                  Hoe bedoel je?
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

                  Comment


                  • #10
                    bedoelde het niet verkeerd alleen dat ik het benauwlijk veel oefeningen vind voor op 1 dag maar dat is dan elk zijn ding

                    ik weet niet wat je doet van sets en reps maar moest ik jouw schema overpakken met mijn sets/reps ben ik ruime tijd zoet

                    zou de moed niet vinden eraan te beginnen maar gezien je stats weet je wel waarmee je bezig bent

                    voor de rest succes met het behalen van je 12%
                    No means Try Again

                    Comment


                    • #11
                      je ziet 5 rijtjes staan met oefeningen. Van boven naar beneden is het 1 dag, ik vind zelf dat dit goed te doen is hoor
                      Ik doe 3 setjes per oefening en richt dan op de 10 herhalingen de rust tussen de setjes is bij squats/deadlifts iets langer(ong 1.5/2 minuten) als bij bijvoorbeeld dumbellpress(1 minuut), gisteren ben ik 1 uur en een kwartier bezig geweest.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

                      Comment


                      • #12
                        1u15 is zeker doenbaar en ook omdat je maar 2x traint in de week, is gewoon mijn ding niet, hou het meestal bij 5oef/dag maar los van wat ik graag doe ziet het jouwe er niet slecht uit
                        No means Try Again

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt voor het antwoord, had het zo niet gezien.

                          Succes met je trainingsschema!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Shredmaster View Post
                            @DSO, ik doe dit 2 keer in de week op maandag en woensdag/donderdag de rest van de week rust of wellicht nog 1 dag cardio.
                            Ja sorry ik vergeet steeds dat het gros hier in de ICT zit of nog student is. Jullie krijgen plenty tijd om te herstellen.
                            Geniet, en drink met maten!

                            Comment


                            • #15
                              Ik werk bij een makelaar binnen/buitendienst dus qua werk heb ik ook weinig inspanning.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X