Shreds Fullbody

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Shredmaster View Post
    Voor zover ik weet cut je ook door het koolhydraten te beoperken en bulk je door deze omhoog te gooien. Vet en eiwit blijft nagenoeg op het zelfde niveau
    Niet helemaal. Ik ga in mijn bulk ook niet te ver boven de 200gr carbs en zorg dat het vet als eerst weer op 30% zit. Daarom doe ik in de bulk de GenIX shake met ongeklopte slagroom er in. Samen met wat cashew noten en eieren zit je zo op de 125-130gr vet.

    Comment


    • Dat is iets persoonlijks denk ik hoor. maar 100 gram vet is toch niet weinig
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

      Comment


      • Net weer getraind:

        Smith Front squat 10x70 10x80 8x100
        Deadlift 10x80 8x160 8x160 4x180
        Bench press 10x50 10x80 9x80
        Incl db press 10x30 9x30 8x30
        Bent over row 10x100 10x100 8x120
        Lat pull 10x78 8x78 10x74
        Db shoulder press 10x20 8x22 10x20
        Db shrugs 12x30 12x30 21x30(éénentwintig dus geen typo)
        Db curl 10x20 10x20 9x20 en toen helemaal leeggemaakt met 8 kg 32 x ofzo
        Triceps rope ext 10x46 10x46 9x42 en toen leeggemaakt met dips achter rug
        Standing calve raise 8x155 10x145 10x145 (groeien bitches)

        Dat was het, filmpje van de bent over row komt eraan.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

        Comment


        • YouTube - Bent over row 120 kg 264 lbs

          na twee sets 10x100, een beetje smokkel hier en daar maar het is wel 120 kg
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

          Comment


          • Originally posted by Shredmaster View Post
            Dat is iets persoonlijks denk ik hoor. maar 100 gram vet is toch niet weinig
            Daar heb je helemaal gelijk in Shred.
            Ik denk dat jij hele andere bedoelingen met je training en voeding hebt dan Falstyr.
            Jij wilt denk ik niet alleen kracht opbouwen maar ook je uiterlijk, je lichaamsbouw moet er goed en strak uitzien.
            Dit is niet wat Falstyr in gedachten heeft denk ik.
            100 gram vet is naar mijn weten voldoende, en koolhydraten verhoog en verlaag je tijdens bulk of cut. De verhouding tijdens een bulk-kuur is 50-40-10. Dit betekent voor mij maar 10% vetten van mijn totale inname. Dat is op dit moment slechts 107,7 gram, terwijl mijn koolhydraten 514,3 gram bedraagt.

            Comment


            • @ Shredmaster

              Rauwe boer! Je BOR't meer dan ik vuile flikker!
              Jij bent echt keigoed bezig maat!
              Geniet, en drink met maten!

              Comment


              • Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Daar heb je helemaal gelijk in Shred.
                Ik denk dat jij hele andere bedoelingen met je training en voeding hebt dan Falstyr.
                Jij wilt denk ik niet alleen kracht opbouwen maar ook je uiterlijk, je lichaamsbouw moet er goed en strak uitzien.
                Dit is niet wat Falstyr in gedachten heeft denk ik.
                100 gram vet is naar mijn weten voldoende, en koolhydraten verhoog en verlaag je tijdens bulk of cut. De verhouding tijdens een bulk-kuur is 50-40-10. Dit betekent voor mij maar 10% vetten van mijn totale inname. Dat is op dit moment slechts 107,7 gram, terwijl mijn koolhydraten 514,3 gram bedraagt.
                Ik ga alleen voor uiterlijk, vind het gewoon leuk om met zware gewichten te trainen. Straks in de bulk ga ik weer split-schema's hanteren en dan kan de intensiteit nog even opgeschroefd worden.

                Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ Shredmaster

                Rauwe boer! Je BOR't meer dan ik vuile flikker!
                Jij bent echt keigoed bezig maat!
                Terwijl ik nog aan het cutten ben, naturel, schieten de gewichten nog steeds omhoog.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

                Comment


                • Misschien dat ik ook eens wat meer recht op moet staan a la Yates Row minus de omgekeerde greep. Wil ook wel eens wat meer gewicht doen dan 80-90kg :P

                  100gr vet heeft niks te maken met of je op kracht of op een strak fysiek traint. Ook op bodybuilding.com hadden ze een jaar terug een uitgebreid artikel met onderzoek wat er op duide dat de meeste massa ontwikkeling gebeurd met 30% vet inname van je totale kcal inname. Dus dan kom je op 140gr uit voor Shred's inname. 20% is het absolute minimale wat je in moet nemen en dan kom je met 3900kcal uit op 85gr.

                  Wordt beetje moe van dat mensen denken dat het overdreven is. Wat overdreven is zijn die hoge hoeveelheden koolhydraten die geen ene reet toevoegen behalve opvulling van kcals. Daar wordt je pas dik van.
                  Last edited by Falstyr; 11-09-2009, 08:26.

                  Comment


                  • Nice bor kerel
                    Who's the Chef

                    Comment


                    • Moet Falstyr in deze gelijk geven mannen. Hoewel ik nog liever 40 zie.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • Originally posted by GeneralIx View Post
                        Moet Falstyr in deze gelijk geven mannen. Hoewel ik nog liever 40 zie.
                        170 gr vet ?
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • 170gr vet = 1530 kcal
                          300gr eiwit = 1200kcal
                          2730ish nog 1170kcal te gaan is 292gr carbs.

                          Lijkt me goed genoeg voor 3900kcal. Zolang je 250-ish gram aan koolhydraten hebt is het genoeg om lang en intens genoeg te trainen. 300gr eiwit is genoeg om aan je amino profiel te komen en herstel materiaal te hebben. En de vetten om te zorgen dat je herstellend vermogen en testosteron zo hoog mogelijk ligt. Dit is erg beknopt, maar deze uitleg zou toch duidelijk genoeg moeten zijn voor eenieder die massa wilt.

                          Maar 40%...vind zelfs ik veel. Gen heb je toevallig een motivatie/bron waarom dat beter is dan de 30% die anderen aangeven als het meest optimale?

                          Comment


                          • Had een keer een onderzoekje dat 40% nog beter was geloof ik.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                            sigpic

                            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                            Comment


                            • Originally posted by Falstyr View Post
                              Misschien dat ik ook eens wat meer recht op moet staan a la Yates Row minus de omgekeerde greep. Wil ook wel eens wat meer gewicht doen dan 80-90kg :P

                              100gr vet heeft niks te maken met of je op kracht of op een strak fysiek traint. Ook op bodybuilding.com hadden ze een jaar terug een uitgebreid artikel met onderzoek wat er op duide dat de meeste massa ontwikkeling gebeurd met 30% vet inname van je totale kcal inname. Dus dan kom je op 140gr uit voor Shred's inname. 20% is het absolute minimale wat je in moet nemen en dan kom je met 3900kcal uit op 85gr.

                              Wordt beetje moe van dat mensen denken dat het overdreven is. Wat overdreven is zijn die hoge hoeveelheden koolhydraten die geen ene reet toevoegen behalve opvulling van kcals. Daar wordt je pas dik van.
                              Bedoel je nu als naturel of in een kuur?

                              Comment


                              • 30% is voor de Naturel. In een kuur ga je vaak nog hoger omdat het een makkelijke bron van kcals is. En vetten houden de gewrichten wat beter geolied wat ook wel handig is tijdens een kuur.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X