Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by punani View Post
    sterke squats
    Het is algemeen bekend dat jouw squats niet zo sterk zijn, in tegenstelling tot je deadlift.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• en bedankt

Ik ben gewoon een zwakkeling met squats. Het gekke is dat mijn benen in verhouding wel heel goed zijn.

Comment

• Hoe weinig squat je dan ?

Comment

• ik maak 8tjes met 150/160

Comment

• Hmmm en je doet een deadlift rond de 230kg? Dan zou een paralel squat rond de 200kg netjes zijn. 80% daarvan zit je rond de 160kg. Zie het probleem niet. Lijkt volgens mij nog aardig in verhouding.

Comment

• ag ik ga me nu meer richten op frontsquats. daar groeien mijn bene beter op. daar zit ik nu bij op de 105kg. (wel erg iets onder parallel)

Comment

• Vind front squats niks omdat ze op de schouders liggen. Ik doe daarom Zercher Squats in me armen met de barbel. Dan branden de quads ook en je core moet nog steeds enorm werken om niet in te storten. Ook meteen een goede conditie bouwer

Comment

• Dus...nu de spieren in orde zijn komt het volgende probleem. Gewrichten + botten die steken. Bleh. Denk dat ik volgende week of 2 "de-load" doe op een Dynamic Effort manier. 50% gewichten en op explosiviteit trainen zodat er geen tijd verloren gaat. Vermoed dat ik met me bovenlichaam zo snel vooruit ben gegaan en hoog volume wegdraai dat me lichaam het even niet bij kan benen. Kan geen andere logische reden verzinnen waarom het zo irritant doet.

Omdat de 107,5kg met 5x5 was gelukt wilde ik vandaag gewoon beetje op gevoel aan de bak.

Wat heb dan toch gedaan?

Droge Cijfers
                  Bench Press
                  40kg x 10
                  60kg x 11 (met 2 adem teugen alle reps gedaan)
                  80 x 7 (speed reps net zolang tot ik voor me gevoel snelheid begon te verliezen)
                  100 x 3
                  115kg x 1
                  110kg x 4

Incline Bench Press
                  80kg 3x6

Close Grip Bench Press
                  80kg 2x6

Vanaf hier uit voorzorg gestopt en geen militairy press noch hammer curl gedaan.

Comment

• Heb ik nu ook Falstyr, heb ik altijd als het knapjes vriest... Alle botten en gewrichten steken, zeuren, zelfs al doe ik niets.....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                      Heb ik nu ook Falstyr, heb ik altijd als het knapjes vriest... Alle botten en gewrichten steken, zeuren, zelfs al doe ik niets.....

Bij jou komt het door de leeftijd.....sorry inkoppertje
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Heb ik nu ook Falstyr, heb ik altijd als het knapjes vriest... Alle botten en gewrichten steken, zeuren, zelfs al doe ik niets.....
                        Zolang me knieen niet gaan zeuren kan ik lekker blijven squaten en ben ik happy.

Comment

en bedankt

Ik ben gewoon een zwakkeling met squats. Het gekke is dat mijn benen in verhouding wel heel goed zijn.
                          Dan heb jij exact hetzelfde probleem als ik. Ik squat maximaal 130 kg (met een goede uitvoering, los) maar mijn deadlifts zijn vele malen sterker. Erg vreemd...en vervelend.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Dan heb jij exact hetzelfde probleem als ik. Ik squat maximaal 130 kg (met een goede uitvoering, los) maar mijn deadlifts zijn vele malen sterker. Erg vreemd...en vervelend.
                            zolang mijn benen voorlopen heb ik geen bezwaar. Ze groeien dus ik doe toch iets goed. Gewicht zeg vaak ook heel weinig. Ik kan ook veeel zwaarder trainen dan wat ik nu pak. Als ik in plaats van 30/60 sec rust tussen de sets 2,5min ga rusten. Maar ik ben een bber en geen powerlifter. Gewicht is leuk maar neit zaligmakend.

Comment

zolang mijn benen voorlopen heb ik geen bezwaar. Ze groeien dus ik doe toch iets goed. Gewicht zeg vaak ook heel weinig. Ik kan ook veeel zwaarder trainen dan wat ik nu pak. Als ik in plaats van 30/60 sec rust tussen de sets 2,5min ga rusten. Maar ik ben een bber en geen powerlifter. Gewicht is leuk maar neit zaligmakend.
                              Uiteraard. En zolang het werkt is het goed. Gezien ik wel op kracht train moet ik meer aandacht aan benen besteden. Work in progress zullen we maar zeggen/

Volgens Atta zijn je benen indrukwekkend genoeg, en aan je trainingen af te lezen train je intensief genoeg om ze tot groei te dwingen! Het is maar goed dat je zoveel kunt rusten om te herstellen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• YouTube - DIMENSION F3H - Pin pont dead man practice (4)

Even een lekker nummertje opgezet om in de juiste mindset te komen. Ga weer lekker squaten. 5x5 155kg is wat er gedaan MOET worden. Als ik me goed voel ga ik wellicht nog een 3x3 165 of 170kg doen, 2x2 180kg en 1x190kg voor de gein er na. Wat ik verder doe...I'll see when I get there.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X