Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - SKYWARD BURN IT DOWN.wmv

Ik zou graag willen zeggen dat er wat gewichten voor de "gein" verplaatst zijn. Maar geloof me...de lol ging er op een gegeven moment vlug van af. Me benen hebben een mega pomp, mega vermoeid en zwaar...ik moet nu echt strompelen, om adem happen, vechten tegen duizeligheid...en dat nadat ik een lege whey emmer van XXLNutrition even half vol gekotst heb.

*hapt nog even naar adem en ziet vlekjes her en der*

Zoals gewoonlijk rustig begonnen met opwarm. Rustig op en neer en als alles goed voelde het tempo opvoeren. Daarna een setje paused dus volledig stil zitten onderin. De eerste set van 155kg voelde zwaar, maar de vier erna voelde heel licht. Maar moest oppassen dat ik niet te snel en gehaast werd. Had het gevoel er a la een yoke nog wel een stukje mee te willen gaan rennen. Toch werd ik er behoorlijk moe van en zweette als een otter. Tegen het begin van de volgende set was me adem weer aardig gezakt.

Toen begon het gedoe. De 165kg 3x3 voelde qua conditie aan alsof ik op adem kon komen. Bij 1 rep was ik te gehaast en zat onderin stil en zei hardop: "oops, even rustig aan, corrigeren en...oooooppp!". ongeveer vanaf dat moment begon me lichaam tegen te sputteren. Het gaf me signalen dat het in wilde storten en huilen. Telkens als ik bij de barbel in de buurt kwam werd het misselijk. Welke bosmongool verzint dit dan ook...oh wacht dat ben ik :S

Toen 1 schijf aan elke kant er af en poging to wat Speed Squats. Je kan raden dat er weinig speed meer er in zat. Van de 10 reps totaal hadden er missschien 4 nog behoorlijk tempo. Me quads brandde als een gek, maar gelukkig had ik nog wat over in me hamstrings.

Weet niet wat er in me hoofd omging, maar besloot nog eens een schijf aan elke kant er af te halen en een widowmaker te gaan doen. Het waren speed reps. Ik lockte de barbel niet en bleef in het stuk zitten zodat er constante spanning op de quads stond. Begon met aftellen van de 20reps en vanaf het moment dat ik bij de 6 kwam herinner ik niks meer. Lichten gingen uit en me lichaam ging op automatische piloot nog even door. Geen idee hoeveel er nog gedaan werden. Toen ik weer bij kwam lag ik op de grond en de barbel hing in de vangers.

Even op adem gekomen, 6mins rust en nog wat setjes DB Rows gedaan. Je wilt echt niet weten hoe ik me nu voel. Ik heb gevoel te willen huilen en nog een keer kotsen...

YouTube - Carcass-Keep on Rotting In The Free World

Droge Cijfers
    Squat
    60kg x 10
    85kg x 10
    110kg x 5 (paused reps)
    135kg x 5
    155kg x 5x5
    165kg x 3x3
    180kg x 2x2

"Speed" Box Squats
    140kg 5x2

Widowmaker Squat
    100kg 14+ reps

DB Row
    40kg 4x8

Comment

• Klinkt zwaar klote... Misselijk, lampje uit, klinkt als te weinig energie.. Zou zo niet weten, hoe dit kan.. Voel wel met je mee hoor, je had er juist zo zin in..

Comment

• Klinkt eerder als een ouderwetse Fallus training. Wilskracht die het lichaam dwingt verder dan het maximum te gaan. Is lang geleden geweest dat ik zo'n intense work-out heb gehad. Me lichaam voelt helemaal gesloopt aan en loop nog steeds te strompelen als ik ergens naar toe moet. Rammel nu van de honger en denk vroeg naar bed te gaan straks.

Nu ik weer wat meer adem heb en niet meer zo zit te shaken nog wat anders. Na wat gesprekken met GeneralIX heb ik minder kcal proberen te nemen. Het was vrijdag en ik had geen zin boodschappen te doen vanwege de ijzel en gladheid. Dus die dag havervlokken met whey, duitse biefstuk met aardappelschijfjes en groenten gegeten rest van eiwitten uit 5 whey shakes van 50gr elk. Andere dagen eet ik op moment rond de 3000kcal. Dit is 800kcal minder dan punani's cut berekening en zo'n 1200-1500kcal onder mijn onderhoud. Merk dat me kracht met de benen er nog is. Mijn vocht/vet gehalte is wel al flink gezakt en zie bijna dagelijks verschil. Hopelijk gaat het zo door. Valt me verbranding stil dan eet ik een week lang rond de 4500kcal om het weer op gang te krijgen.

Comment

• waren nu al zo laag gaan?

wel een mooie training!

Comment

• Waarom zo laag in kcal bedoel je? Omdat ik nu resultaat zie en dat ik daarom weet dat het werkt en dat is motiverend. Andere manier zie ik geen resultaat en ga dan twijfelen of het uberhaupt werkt. Dan ga ik tussen tijds spelen met kcal en krijg ik helemaal geen resultaat meer. En dankzij AS kan ik zo laag gaan zonder problemen als kracht- en/of massa verlies zolang me eiwitten goed blijven.

Comment

• Onder het mom van de-load/relaxation training beetje lol gehad met vandaags training. Ik noem het geen work-out, want het was geen hard werk. Nee het was meer fitness bezigheidstherapie. Fitness...als in domme nutteloze dingen doen die nergens op slaan maar wel komisch zijn. Helemaal toen ik gekke dingen ging doen. Je kent het wel. 1 iemand heeft idee, ander gaat er weer overheen qua domheid en uiteindelijk lijkt het zo grappig dat het ook gedaan wordt.

MichaelP drukte serieus zijn sets en zette mooie volume PR's. Ik deed vanaf set 1 meteen 60kg aan de stang bij bench press en voor elke set die hij deed gebruikte ik dat gewicht voor 10 reps. Zal wel iets van 10-15sets in totaal gedaan hebben zo. Tempo lag best hoog waardoor ik op den duur toch vermoeid raakte conditioneel gezien.

Elke set deed ik weer wat anders. Ene keer speed reps, andere keer heel rustig 2 sec op en 2sec neer, andere keer paused, weer andere keer met benen van de grond tegen de muur voor de gein. Toen zei Michael het in de lucht te doen zoals de fitness mannetjes. Dus dat deed ik. Daarna maakte ik lying leg raise beweging tijdens het maken van de reps. Vervolgens kwam MichaelP met het idee gewicht toe te voegen van 10kg aan me kettingen die om me enkels gedaan werden. Zag er komisch uit, sloeg nergens op en we lagen in een deuk van het lachen :P

Probeer maar eens te benchen als je slap ligt van het lachen en dan nog alles tegelijk te coordineren...haast niet te doen maar wel komisch lol

En dit konden we jullie natuurlijk niet onthouden...dus filmpje!!

YouTube - Playtime

Na 3 bench oefeningen en een curl setje met het gewicht wat Michael voor CGBP gebruik vond ik het wel best. Hij trainde nog even door en ik ging gamen.

Comment

• Damn. Wat een gekut.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• elke rep anaal geworden door 2 schijven van 5kg is ook apart :P
                  Misschien dat ik volgende keer 1 handed barbel bench press ga doen voor de fun hehe

Comment

• Leuk filmpje
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      elke rep anaal geworden door 2 schijven van 5kg is ook apart :P
                      Misschien dat ik volgende keer 1 handed barbel bench press ga doen voor de fun hehe
                      Whaha, zo train je nog is wat andere spieren ook. Lol, kringspier musketier!

Droog filmpje, ik moest er om lachen

Comment

• Mooi. Was ook voor komedie effect

Vanochtend weer me taille omtrek gemeten. In de afgelopen week van 114cm naar 111cm gegaan. Huidig eetpatroon werkt lekker en ga ik dus mee door zolang het geen krachtverlies gaat brengen. Als ik zo lekker door ga kom ik misschien eind van de kuur laag in de 90cm te zitten w00t :P

Comment

• Mooi bezig Fallus

Vind toch dat je wat tussendoor foto's moet plaatsen!!
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Progressie shots. Elke week een halve vetrol minder :P
                            Voel me ook weer erg klein op moment. Heb weinig vocht in me lijf dus me spieren staan niet bepaald vol. Je zou ook mooie grote rode strepen zien op me lats en schouders en kleine rode puntjes in me buik van al die hgh spuitjes. Niet bepaald geweldig beeld hehe.

MichaelP daar en tegen zou eens wat progressie shots moeten maken. Jullie zouden er versteld van staan. Hij is sinds kerst begonnen met een lichte clean bulk tot het moment ongeveer dat ik klaar ben met cutten. begin/mid maart zal dat zijn. Zijn huid begint nu eindelijk strak te trekken en spieren beginnen zichbaardere vormen te krijgen. Omdat zijn huid strak trekt lijkt het dus net of er elke week een cm of wat aan buik omtrek verloren gaat hehe combineer dat met toenemende spiermassa...en dat hij gisteren 5x5 50kg bench press heeft gedaan terwijl de week er voor moeizaam 4reps op 50kg kreeg...lekkere progressie dus.
                            Last edited by Falstyr; 12-01-2010, 12:53.

Comment

• Ik had niet gelezen en dacht een serieus bench filmpje te zien.
                              Het eerste wat ik dacht was, waarom je benen in de lucht wtf....

Tot ik ging lezen
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

• Heeft MichealP geen zin meer om te loggen?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X