I know. Maar reistijd maakt het er niet aantrekkelijker op. Ben dan gewoon een hele dag kwijt als het ware. Bij DJ's was ik er in 15-20mins. Ga proberen door de weeks in de avond af en toe er heen te gaan.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Zo...net weer even met me meetlint aan de gang geweest. Sinds ik die 2500kcal elke dag eet verbrand ik vele male sneller vet dan op die 1200-2000kcal. Als ik dat eerder had geweten Maar het is wel zo dat ik nu na me avondmaal van rijst en kip binnen 30mins weer dat honger gevoel heb wat mentaal overwonnen moet worden. Ik laat me kcal inname voor de komende week zoals het is om nog wat meer vet te kunnen verbranden.
Me onderbuik is qua omtrek maar een halve cm minder geworden, maar de rest gaat rap. Me bovenbuik is al bijna helemaal weg. En dat zorgt er voor dat er opeens een mega grote borst partij uitsteekt. Van de week even in de stad voor een spiegel gestaan en verrast gekeken en beetje me tieten laten springen hehe. Ook zie ik op me biceps steeds duidelijker die grote dikke ader te zien welk doorloopt naar de onderarm.
Nu zie ik er niet alleen groot en breed uit, maar met de dag steeds massiever. En dat bevalt me wel in tegenstelling tot het verleden toen ik me juist steeds kleiner en ieliger begon te vinden en zo dus een hekel kreeg aan cutten. Echt...70-75kg spiermassa bij 13-14% stelde toen geen ruk voor. En dat is nu wel anders hehe en met fatsoenlijke VVM voel me zelfs lichtelijk gemotiveerd om toch te gaan proberen om weer onder de 15% te komen ergens eind van dit jaar ofzo zolang ik maar boven de 120kg blijf wegen. Ondanks dat ik de hele week niet echt gesport heb lijkt het wel alsof ik met een constante pomp rond loop in sommige spieren.
Qua sportschema ga ik weer afstappen van de Push/Pull. Dus geen squat en bench meer op dezelfde dagen. Nu gaat het van oudsher weer Deadlift/Squat worden op de ene dag en alle Press oefeningen op de andere dag. Dit doe ik dan om en om zodat ik af en toe door de weeks een Strongman training kan inlassen. Deze training kan dan de ene keer gericht zijn op wat meer snelheid en uithouding en andere keer meer op maximale kracht.
Vanavond ga ik naar DJ's voor een Strongman training aangezien MichaelP niet kan komen. Bij DJ's ga ik dit keer proberen te trainen volgens mij eigen set-up en schema en niet als een lam schaap achter de rest aan lopen zoals ik tot nu toe altijd deed. Dat was niet goed voor mijn motivatie en inzet tijdens de trainingen. Nu ik de onderdelen wat meer onder de knie heb eens proberen om mijn eigen ding te doen. En zaterdag komt Ashley met zijn bedrijfsbusje zodat ik daar mee kan gaan spelen. Want uiteindelijk sporten we voor onszelf...Last edited by Falstyr; 08-03-2010, 11:09.
Comment
-
Grote kans dat ik samen met nog iemand mee ga doen aan de ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - www.realdutchpower.nl :::... C-klasse.
Dan heb ik in totaal 3 Strongman (2 C-klasse en 1 B-klasse) wedstrijden en 1 PL wedstrijd dit jaar. Vind dat wel genoeg voor een eerste jaar.Last edited by Falstyr; 08-03-2010, 15:01.
Comment
-
ik heb de farmers al gedaan met 100kg per hand over 40m. Maar degene bij DJ's hebben enorm smalle handles die in je huid snijden. Dat icm voor het eerst de banden doen en me vingers waren naar de klote. Vanavond ga ik kijken of de 60-70kg farmers lukken met me hand. Zo ja dan als opwarming gebruiken. Zo nee dan door naar de Yoke.
Wat ik vanavond verder van plan ben na de Farmer's...
Yoke
100kg 15m rustig lopen en 15m terug sprinten
150kg 15m
200kg 15m
250kg 3x15m met rust intervals
Wheel Flip met 250kg
5x5
En dan kijken of ik de Stone van 90kg al kan of dat me schouders nog steeds zeuren.Last edited by Falstyr; 08-03-2010, 15:13.
Comment
-
Gewicht maak ik me niet druk om bij de meeste onderdelen. Maar je moet er verdomd snel mee zijn...en dat moet ik nog leren. En powerstairs ben ik blij dat die andere gast bijna 2m lang is die kan makkelijker het gewicht op de volgende trede zetten ivm kleine pootjes hehe.
Comment
-
Pfft waar te beginnen. Ik had 150gr rijst, 400gr kip weg gegeten rond half 6. Toen kreeg ik een flinke dip om vervolgens rond 18:10 2 scheppen Super Charge te nemen as usual. Maar dit keer werd het vroegtijdig actief en in de trein schoot me hartslag door het dak. Tegen de tijd dat ik bij DJ's arriveerde was het weer weg en kon de training beginnen.
Ik was er als eerst en begon met de Farmer's Walk. Dit als warming-up, maar ook om te zien hoe me grip van de linkerhand was. Gedurende de runs probeerde ik ook de grip toe te passen volgens uitleg van G-Men. Was gevoelsmatig erg vaag en kreeg het niet voor elkaar, dus toen terug naar me ouderwetse greep. Het ging best aardig, maar merkte dat de laatste meters me handen wilden openen en ging dus nog wat sneller rennen om toch de 20m te vullen.
Hierna was de Yoke aan de beurt. Het oorspronkelijke plan was snelle runs met 100kg te doen als eerst. Maar de anderen waren al met 150kg bezig dus deed ik dat maar als in-stap. In plaats van er mee te rennen werd het rustig op me gemakje sjokken. En zo ook met de 200kg. Toen de 250kg aan de beurt was zat er dus geen explosiviteit en snelheid in. Het gewicht dropte na een paar stappen en na een aantal pogingen werd het frustrerend en kapte er maar mee. Ik zat er gewoon niet in en ben er niet echt tevreden mee.
Vervolgens ging ik Wheel Flips doen met de 250kg band. De eerste keer had ik moeite met techniek en was conditioneel moe na 3 flips. De tweede training had ik er geen zin in en deed het reuze traag puur op kracht voor paar flips. Maar dit keer had ik er wel zin in. Explosiviteit zat er in het begin goed in en flipte het zonder tussen stop op het been. Toch nog wat advies gekregen hoe het beter te doen, maar dat komt zodra ik meer gewenning en vertrouwen heb in de band. Wil uiteindelijk die banden flippen zonder uberhaupt aan te raken nadat het van de grond komt. Na een 5-6 flips werd de explosiviteit minder en moest het wel op het been als tussen stop. En de opvolgende sets met laatste paar reps voelde ik gewoon lichte kramp in de kuiten ontstaan. Maar goed ik merk dat de flips soepeler en sneller gingen en ik was veel minder snel buiten adem.
Toen geeindigd met de Atlas "Grind" Stone. Heb nu in ieder geval geen steken in me lichaam gevoeld. Maar hoe hard ik het ook probeer dat kut ding van 90kg wil geen millimeter van de grond komen. Mc. Chick bood nog hars aan, maar ik moet dat kut ding toch gewoon zonder hars van de grond kunnen krijgen?! *zucht* we blijven het proberen en zien het wel wat de toekomst brengt. Heb geloof ik iets van 5-7 pogingen gedaan zonder succes.
Training inrichten zoals ik dat wil voelde prettiger. Nu nog wat meer structuur er in brengen en het gaat goed komen. Voelde me nu in ieder geval gemotiveerder dan voorgaande trainingen. Het is nog niet super, maar het komt. Bij thuis komst schoot de kramp pas echt in me kuiten, voel ook me benen aardig.
Van het weekend conditie training met een 2000kg bestel busje. Op de terug weg bij het trein station nog een meid tegen gekomen die opeens tegen me begon te lullen uit het niets. Schrok me de tyfus, want ze maakte geen aanstalten of iets dat aangaf dat ze haar bek ging open trekken. Maar goed ze heeft een goddelijke reet dus kijken of ik daar een zaad depot van kan maken a.s. weekend. En ja ik heb wel vaker gehoord via PB en op MSN dat ik grof ben als het op vrouwen aankomt. So what. Ik zeg gewoon zoals de meeste mannen het zien, maar niet durven te zeggen. Zaad Depot is gewoon ander woord dan Neuk Sletjes welk andere kerel bezigen. Maar om duidelijk te zijn...zo ben ik niet naar alle vrouwen. Er is 1 die speciaal is voor mij en als zij in de buurt is ben ik een lam schaapje.
Droge Cijfers
Farmer Walk
75kg per hand 20m
75kg per hand 20m 1 drop op ongeveer 3/4 van de route
75kg per hand 20m
75kg per hand 20m
Yoke
150kg 15m heen en terug
200kg 15m heen
250kg tig duizend drops in 5m tijd dus kapte er maar mij
Tire Flips
250kg x 10
250kg x 6
250kg x 5
Atlas "Grind" Stone
90kg 6 fails ofzo
Comment
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDat je sex wil kan ik wel volgen maar van een reet een zaaddepot maken vind ik een verrassing.
Zo krijg net een klap...ga morgen veel spierpijn krijgen denk ik. Na me kuiten en quads begint nu me bovenrug.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...51 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: