ik eet al weken geen kwark meer. eet tonijn of omelet in plaats van kwark voor het slapen. Enige zuivel is 500ml melk bij ontbijt.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
De 212,5kg squat zat in me hoofd en als dat gebeurd moet ik het op zijn minst proberen. Alle sets met full stop onderin behalve de 200kg. De 130kg set werd een 125kg omdat aan de ene kant een 10kg schijf hing ipv 15kg. Voor me gevoel leek het alsof ik scheef onder de stang stond hehe. Bij de 180kg hoorde ik een knak voor het eerst ooit in me knie. Geen pijn, wel vaag. Vanaf de set na de 100kg voelde alles wel zwaar aan op me quads vanwege gisteren. Ach ja...dan maar weer geduld hebben en over een tijdje proberen.
Dan nog geeindigd met wat Plank Holds.
Droge cijfers
Squat
60kg x 5
100kg x 5
125kg x 3
160kg x 1
180kg x 1
200kg x 1
212,5kg x 0
Planks Holds
bodyweight 3x30sec.
Comment
-
Zo...vanochtend dus mijn Tamoxifen ingenomen. Mijn na-kuur van 4 weken is dus begonnen. Ik heb nog 3 volle Slin spuiten met HGH welk ik gewoon blijf nemen tot ze op zijn. Qua massa verlies merk ik niks, maar het vet en vocht gehalte is flink gedaalt waardoor er her en der meer definitie is. Gisteren ook me borst even van haar ontdaan en ik moet zeggen dat het me enorm bevoel wat er tevoorschijn kwam. Ook me schouderkoppen zijn flink gegroeit. Kortom het doel van de kuur om die achterliggende zwakke lichaamsdelen te verbeteren heeft gewerkt. Ben nog steeds benieuwd wanneer ik een eventueel kracht/massa/gain dip ga krijgen waar ik zoveel over gehoord heb aan het einde van een kuur. Het enige geluk wat ik heb is dat dankzij de HGH ik geen 60% van de gains zal verliezen zoals bij de meesten het geval is. In mijn geval zal het 20% of nog minder zijn wat er verloren zal gaan. HGH RULES!!!
Me voer sinds vorige week hou ik aan ook voor deze week. Ik lijk redelijk stabiel te staan op moment en verlies nog lichtjes wat vet. Dat betekend dat ik bijna mijn daadwerkelijke kcal onderhoud heb gevonden. Wat ik dus eet is als volgt en zijn de dag totalen dus niet specifiek per maaltijd verdeeld.
1. 500ml halfvolle melk, 100gr havermout vlokken, 25gr whey (7:00)
2. 8 sneetjes volkoren brood. 4 met pindakaas, 4 met chocopasta (10:00 en 12:00)
3. 200gr zilvervliesrijst, 400gr kip (15:00 en 18:00)
4. Omelet van 6 hele eieren zonder toevoegingen zoals sambal of zout e.d. (21:30)
totalen: 4000kcal, 247gr eiwit, 142gr vet, 407gr koolhydraten, 31gr vezels
dit is exclusief de 12capsules visolie, 2tabs multi-vitaminen en mineralen, 1-2 scheppen Super Charge op sportdagen.
Volgende stap ga ik weer wat groenten toevoegen bij de rijst en nog wat eiwit verhogende shizzle.Last edited by Falstyr; 22-03-2010, 10:56.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post...de waarheid zolang het jou maar het beste uitkomt niet waar..?
Zojuist bench dag 1 afgerond. Heb een andere opwarm aantal sets gehanteerd en de nodigde 5x5 107,5kg behaald. Op de Incline was het zwaar werk, maar alles er na voelde ongehoord zwaar aan. Niet normaal meer. Heb bij de CGBP het gewicht wat naar beneden moeten schroeven en ook de Push Presses waren ontiegelijk zwaar.
Droge Cijfers
Bench Press
40kg x 5 (Full stop)
60kg x 5 (Full stop)
90kg x 5 (Full Stop)
107,5kg 5x5
Incline Bench Press
60kg x 6
80kg x 6
90kg x 5
40kg x 15
Close Grip Bench Press
60kg x 6
80kg x 7
80kg x 8
Push Press
60kg x 6
75kg 2x6
Comment
-
Omdat ik vorige week 2x gesquat had achter elkaar voelde me quads nog steeds erg vermoeid aan. Dus daarom gericht op de Posterior pocket change zonder quad oefeningen.
Het begon met Power Cleans. Heel lang niet meer gedaan, maar techniek zat er goed in na al die tijd. Ik voelde wel me schouders enorm gedurende de gehele training. Een restant van gisteren. Daarom maar niet verder gegaan na de 90kg PC.
Meteen door naar de deadlift. Het verliep lekker en kan volgende week weer gaan verhogen. Grip blijft weer lekker herstellen. Enig na-deel is het kut weer. Kan merken dat het weer lente en zomer gaat worden. Mijn 2 minst favoriete seizoenen. Had weer klamme handen waardoor de barbel uit me klauwen gleed met grote regelmaat. En ik had geen zin om me magnesium te pakken.
Verder ging alles ook gewoon redelijk.
Droge Cijfers
Power Clean
60kg 3x3
80kg 2x3
90kg x3
Deadlift
90kg x 5
110kg 5x5
Stiff Legged Deadlift
60kg x 6
80kg x 6
100kg x 6
Pendlay Row
80kg x 6
100kg x 6
100kg x 6
DB Row
40kg x 6
45kg x 6
50kg x 6
Comment
-
Heb je verstelbare dumbells of heb je een hele collectie aan verschillende dumbells?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb 2 dumbell halters van 5,5kg per stuk en doe er mijn andere schijven aan. kan tot zo'n 80-90kg belast worden.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik probeer me een voorstelling te maken, jij met je dumbels met joekels van schijven eraan.The Sky Ain't The Limit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...17 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: