Die power C&P's zien er goed uit maat!
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Als ik die powercleans doe voel het dan wel aan me polsen naderhand. Maar die worden gewoon per keer sterker en beter
Vandaag vroeg van werk weg om naar fysio te gaan. Ben helemaal gekraakt. Mag 2 weken geen pull/squat oefeningen meer doen. Maar fuck dat. Ik ga inderdaad geen deadlift/squats meer doen voorlopig. Maar ik ga wel DB Rows en zo hanteren welk mijn onderrug zo goed als niet belasten.
Mijn ruw trainingsschema tot oktober...onder voorbehoud van eventuele verdere blessures en onzin natuurlijk.Attached Files
Comment
-
smesje wat ik op werk ontving: "was gisteren echt gezellig. knuff". zegt genoeg. het was erg gezellig, maar dat was niet mijn chick. Het was een goede vriendin van me. We kwamen binnen en Mead&More hun stand stond pal voor onze neus. Dus eerst lading wijn geproeft en lading flessen gekocht en toen was het nog pas 11:00 hehe. Zij had 3 tassen vol en ik 2..dus lading flessen mede ten koste van circa 75 euro in totaal. Daarna nog een nieuwe drinkhoorn gekocht. Rondje gelopen, bij highland games in het gras gelegen en zitten kijken en rug massage gekregen, daarna weer rondje lopen en ergens gezeten om wat te eten en drinken en repeat.
Comment
-
Had er helemaal geen zin in. Voelde me sloom en duf. Heb 4 weken zitten pushen, dus het zou zo wie zo een de-load week moeten zijn. Dus dat doe ik nu toch maar na me bench sets. Gewichten waren niet echt boeiend verder en de oefeningen waren als volgt met 10-15reps voor 3-4 sets met 30sec rust intervals.
Bench Press
Bradley Press
Floor Press
Plank Holds
Comment
-
Vandaag weer een rustige bezigheids therapie training gedaan. Zoals fysio zei geen zware pulls dus lekker licht gedaan. Rug voelde wel goed zo zonder echte belasting. Zondag krijg ik deep tissue massage en donderdag er na weer naar fysio. Daarna die zondag naar Biest-Houtakker om kennis te maken met wat onderdelen die in de wedstrijd terug gaan komen.
Dus daarnet...
Droge Cijfers
Plank Hold
3x 30sec
Fat Man Pull Ups
4x 12reps
Rack Pulls
40kg x 10
60kg x 10
80kg x 10
100kg x 10
120kg x 10
140kg x 6
Bent over Row
60kg 3x 10reps
Comment
-
Nee. Ik ga geen straps gebruiken. Zijn kut dingen. Heb het al tig keer gezegd dat ik weiger die dingen te gebruiken. Voegt niks toe voor mij en ga er alleen maar slechter van tillen. Ik ga geen "harde" deadlift neer zetten op Biest. Is nooit mijn doelstelling zijn geweest omdat het in mijn huidige staat gewoon onmogelijk is. Ik laat deadlift gewoon aan Chris over terwijil ik een slechte lift neer ga zetten. Ik doe wel gewoon mee op de farmers en andere onderdelen. De punten die ik op deadlift laat liggen pak ik 3x zo hard weer terug op de log press.
Comment
-
Even nog wat anders...
Cutten loopt ook aardig. Ik merk duidelijk dat er vet verloren wordt op een "rustig" tempo. Merk bijna dagelijks dat me buik ietsjes kleiner is geworden. Toch is het qua eten niet altijd makkelijk. Niet in de zin dat het lastig is te eten wat er op het schema staat, maar meer in de zin dat ik nog steeds regelmatig bijna flauw val van de honger. Ik eet 3700-4000 op sportdagen en 2800-3000 op rust dagen. Regelmatig gevoel van duizeligheid in de na-middag dat ik even zit te tollen en te doen. Ook heb ik altijd alles op voordat ik naar huis ga...en dat is inclusief me avondmaal die eigenlijk thuis gegeten moet worden. Dus dat betekend dat me omelet altijd stuk vroeger gegeten wordt. Heb wel me rijst maaltijden wat meer opgevuld door er rauwkost aan toe te voegen zoals tomaten en komkommers. Kcal hiervan voegt toch zo goed als niks toe, maar het geeft wel een iets voller gevoel.
Op dit tempo ben ik eind volgend jaar wel ripped rofl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
8 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment