Originally posted by sch00m
View Post
0,75 man log
Collapse
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
(Ronnie James) Dio een respecteerde zanger die nu 67 jaar is en nog steeds keihard de beste hardrock maakt die er bestaat.
Momenteel is hij onder behandeling voor maagkanker maar het lijkt erop dat hij er weer snel bovenop komt.
Hier footage van graspop afgelopen zomer:
YouTube - GRASPOP METAL MEETING 2009 - HEAVEN & HELL
YouTube - Heaven And Hell (Part 1) - Heaven And Hell - Graspop 26/06/09
Dát is pas muziek !
Tegenwoordig krijg je een puberale rapper met slappe teksten.
Zo zonde...Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Don't mess with pure metal hahaha!
@ Shredd
Ja spiermassa verlies je snel helaas. Maar gelukkig hebben we spiergeheugen.
Ik denk dat je als je eenmaal weer aan de gang bent binnen een paar maanden weer helemaal terug bent op je oude niveau, en waarschijnlijk er zelfs over heen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Denk je niet dat je beter goed had kunnen blijven eten tot je weer volwaardig kunt trainen om wat spieren te sparen? Of zeg ik nu iets wat al vaker besproken is?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Neuh, gaat prima zo.
Ik doe nu alleen benen, kuiten en onderrug + cardio.
Voeding zit onder onderhoud met hoog eiwitten en vet en low carb.
Qua massa vasthouden is het toch niet denderend als je niet kan trainen, goede voeding of niet.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Tijdje niet geupdate ivm weinig te melden.
Vorige week 1 keer getraind, op dinsdag. De rest van de week had ik spierpijn en was een beetje ziekjes. Geen cheat gehad deze week, ook niet in het weekend.
Resultaat tot aan vandaag(week 3)
begin: 99.0
Week 1: 97.0
Week 2: 95,9
Week 3: 94,8
Weinig te klagen dus Merk ook aan mijn broekriem én de update foto's dat ik droger wordt. Ga voor de rest nog niks verlagen en ook nog geen venom gebruiken.
Donderdag weer trainen dus dan (misschien) een update.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Zolang je droger wordt met je gewichtsverlies is er weinig aan de hand."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment