Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• succes
    Face your demons...........

Comment

• Lekkere training gehad net! Ik kon eindelijk wat frustraties kwijt :d (Ik heb niet zo'n leuke werkdag gehad ).

Borst
      bankdrukken
      8 x 20 kg
      8 x 22,5 kg
      6 x 25 kg

flyes (machine life fitness, losse flyes gaan mij nog niet zo best af)
      8 x 17,5 kg
      8 x 22,5 kg
      8 x 25 kg

Triceps
      kickbacks
      8 x 3 kg
      8 x 4 kg
      8 x 4 kg

pulldown
      8 x 10 kg
      8 x 12,5 kg
      4 x 15 kg

Schouders
      Upright rows
      8 x 12,5 kg
      8 x 15 kg
      8 x 17,5 kg

Schouderdrukken (machine hammer strength, ik zal de volgende keer even vragen of iemand wil helpen met de military presses)
      8 x 20 kg
      8 x 25 kg
      8 x 25 kg

Geen cardio vandaag, ik moet alleen nog even mijn totale calorieën uitrekenen en eten voorbereiden voor morgen.. daarna heerlijk naar bed (hopelijk lig ik niet na te stuiteren van die garuana capsule O.O)

Comment

• Dag totaal
        -----------
        1638 kcal
        eiwit 156 g
        KH 134 g
        Vet 48 g

Qua eten ging het prima vandaag! Ik eet nu een grotere bak brinta en ik zit veel langer vol. Ik kom nu veel beter uit.

Ik heb nu tijdelijk andere whey poeder (MET-RX) en wat smerig zeg!!! Die repen van dat merk zijn echt heerlijk (wel super duur!). Normaal heb ik whey van revolutions en die is veel cheaper en blijkbaar ook veel lekkerder.

Nu heb ik laatst proefzakjes van het huismerk van body & fitshop binnen gekregen, wat is die lekker zeg en goedkoop!!! Ik heb meteen een emmer van 4,5 kg besteld vanavond Die cookies & cream is ook wel erg lekker, maar ik ben gegaan voor fresh berry. Dat was toch echt de lekkerste (voor zover ik geproefd heb).

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
          Dag totaal
          -----------
          1638 kcal
          eiwit 156 g
          KH 134 g
          Vet 48 g

Qua eten ging het prima vandaag! Ik eet nu een grotere bak brinta en ik zit veel langer vol. Ik kom nu veel beter uit.

Ik heb nu tijdelijk andere whey poeder (MET-RX) en wat smerig zeg!!! Die repen van dat merk zijn echt heerlijk (wel super duur!). Normaal heb ik whey van revolutions en die is veel cheaper en blijkbaar ook veel lekkerder.

Nu heb ik laatst proefzakjes van het huismerk van body & fitshop binnen gekregen, wat is die lekker zeg en goedkoop!!! Ik heb meteen een emmer van 4,5 kg besteld vanavond Die cookies & cream is ook wel erg lekker, maar ik ben gegaan voor fresh berry. Dat was toch echt de lekkerste (voor zover ik geproefd heb).
          Katlyn.. die proefzakjes zijn inderdaad lekker (whey perfection neem ik aan). Toen ik ze had geproefd vond ik ze allemaal super lekker maar eenmaal je een pot hebt besteld (wat ik ook heb gedaan 4,5kg cookies and cream) word je het toch snel zat. Je denkt dan aan de eerste keer dat je het proefde: de sample. Die was veel lekkerder en de structuur van die sample was ook heel anders.. leek net zand. Die van de emmer is wat harder. Maar misschien ervaar ik zelf dit alleen maar hoor.. dus goed dat je fresh en berry hebt gekozen ipv cookies and cream.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
            Katlyn.. die proefzakjes zijn inderdaad lekker (whey perfection neem ik aan). Toen ik ze had geproefd vond ik ze allemaal super lekker maar eenmaal je een pot hebt besteld (wat ik ook heb gedaan 4,5kg cookies and cream) word je het toch snel zat. Je denkt dan aan de eerste keer dat je het proefde: de sample. Die was veel lekkerder en de structuur van die sample was ook heel anders.. leek net zand. Die van de emmer is wat harder. Maar misschien ervaar ik zelf dit alleen maar hoor.. dus goed dat je fresh en berry hebt gekozen ipv cookies and cream.
            Ben benieuwd of dit inderdaad verschil maakt! Het was bijna te mooi om waar te zijn haha. Maar inderdaad whey perfection.

Ik zou dit wel de hele dag door willen drinken

Comment

• Cookies & Cream is sowieso een smaak die relatief snel gaat vervelen.

Verder leuk om weer een serieus trainende dame erbij te hebben op het board. Succes.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Alleen jammer dat whey perfection van b&fshop gezoet is met fructose
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

• neem whey delicous van xxl nutrion. geen lekkerdere shake!

Comment

• Dag totaal
                    -----------
                    1638 kcal
                    eiwit 156 g
                    KH 134 g
                    Vet 48 g

+ supplementen kom ik op

1695 kcal
                    158 g eiwitten
                    137 g koolhydraten
                    53 g vetten

Ik kom alsnog op 1700 kcal uit! LOL
                    Die supplementen zouden mij slanker moeten maken, maar ze maken mij alleen maar dikker haha ( ik weet dat mensen hier graag serieus op in willen gaan, maar het is internet en ik meen dit niet serieus).

Cardio na een werkdag wil mij nog niet lukken. Ik heb het dan zo druk met eten, kleine naar bed doen, overige activiteiten en dan heb ik nog 1 uur dat ik tv kijk (dan heb ik niet zo'n zin in cardio en anders weet ik wel wat leukere cardio voor het slapen gaan ).

Comment

• Dag totaal - 09-08-2010 (werkdag/trainingsdag)
                      30 minuten KT (18 sets)
                      30 minuten fietsen
                      45 minuten wandelen

-----------
                      1638 kcal
                      eiwit 156 g
                      KH 134 g
                      Vet 48 g

+ supplementen kom ik op

1695 kcal
                      158 g eiwitten
                      137 g koolhydraten
                      53 g vetten

Ik kom alsnog op 1700 kcal uit! LOL
                      Die supplementen zouden mij slanker moeten maken, maar ze maken mij alleen maar dikker haha ( ik weet dat mensen hier graag serieus op in willen gaan, maar het is internet en ik meen dit niet serieus).

Cardio na een werkdag wil mij nog niet lukken. Ik heb het dan zo druk met eten, kleine naar bed doen, overige activiteiten en dan heb ik nog 1 uur dat ik tv kijk (dan heb ik niet zo'n zin in cardio en anders weet ik wel wat leukere cardio voor het slapen gaan ).

------------------------
                      Dag totaal - 10-08-2010 (rustdag)
                      55 minuten minuten wandelen
                      15 minuten fietsen
                      (verder veel stil gezeten)

1609 kcal (incl. supps)
                      175 g eiwit
                      118 kh
                      43 g vet

Iets meer koolhydraten dan gepland, maar op zich een hele goeie dag! Vetten komen wat lager uit, mijn vent heeft soto voor mij gemaakt en dat is echt helemaal vet vrij! Echt super lekkere soep, er is genoeg over voor morgen.. !!
                      Er komt geen bouillon in en ook geen zout, dus het is ook nog eens een lekkere soep voor een natrium arm dieet. Ik doe er wel flink veel sambal bij, dus ik zat even lekker te zweten. Lekker is dat!

Comment

• Mag ik hier even van mij af reageren..

Ik zit ook op een andere forum (voor bb-vrouwen) en daar heb ik ook een logje. Nu heb ik ook daar foto's gepost en daar krijg ik erg veel negatief commentaar.

Ze zien geen overtollig vet, ze vinden dat ik mij op spiermassa moet concentreren omdat ik zwak ben (kracht) en nauwelijks gespierd (niet helemaal letterlijk, maar zoiets).

Ik snap dat ik voor een vrouw die jaren traint weinig spiermassa heb en niet zo sterk ben. Die vrouwen drukken gewoon 50-60 kg!!! Maar dat motiveert nou niet echt. Ik voel mij er eigenlijk alleen maar klote over.

Stel je als man zijnde voor dat je een flink buikje heb, maar verder weinig gespierd. Zou jij dan makkelijk kunnen overwegen om te bulken en nog "vetter" te worden en gespierder?

Als ik die lovehandles niet zou hebben en een ietsje plattere buik dan was het inderdaad een ander verhaal geweest. Dat geluk heb ik niet en daar zit ik mijn hele leven mee (zeg maar vanaf mijn 10e toen dit lichaam zich begon te vormen). Ik wou niets voor niets plastische chirurgie overwegen. Ik ben ook heel slank verder, dat besef heb ik wel.

Ik zit er bijna aan te denken om niet verder te schrijven op dat forum tot ik inderdaad wat verder ben. Dan hoef ik mij niet te schamen voor de gewichten die ik neer zet en mijn foto's die ik plaats. Ik wil gewoon eerlijk zijn, niemand hoeft mij te vertellen dat ik "slap" ben.

Ze lijken bijna te denken dat ik trots ben op mijn lijf en alleen wat strakker wil worden. Dat ik foto's neer gooi om complimenten te vissen.

Sorry voor mijn gezever, maar het zit me duidelijk niet lekker.

Comment

• Als het je een rotgevoel geeft, dan stop je daar toch gewoon lekker met loggen?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Als het je een rotgevoel geeft, dan stop je daar toch gewoon lekker met loggen?
                            Ja maar ergens ligt het natuurlijk wel een klein beetje aan mijzelf. Ik moet het mij niet zo aantrekken, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Verdorie, die hormonen ook!!!!

Comment

• Joh, ik neem aan dat jij logt in de hoop opbouwende kritiek te krijgen, zodat je eventueel verbeteringen door kan voeren. Als je dat structureel niet krijgt (ik neem tenminste aan dat het structureel is en niet incidenteel dat iemand een vervelende opmerking maakt) dan is het toch net zo gemakkelijk om gewoon daar te stoppen met loggen? Niemand die je verplicht daar te loggen hoor. Je hebt zelf de keuze.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Joh, ik neem aan dat jij logt in de hoop opbouwende kritiek te krijgen, zodat je eventueel verbeteringen door kan voeren. Als je dat structureel niet krijgt (ik neem tenminste aan dat het structureel is en niet incidenteel dat iemand een vervelende opmerking maakt) dan is het toch net zo gemakkelijk om gewoon daar te stoppen met loggen? Niemand die je verplicht daar te loggen hoor. Je hebt zelf de keuze.
                                +1

Gelukkig krijg ik hier veel opbouwende kritieken!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X